Ús de cookies
Nació Solsona utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies. Accepto
Notícia en PDF
Notícia en PDF

....Solsona CO--llons!!!!

, Solsona | Actualitzat el 27/04/2017 a les 16:20h
Notícia en PDF
Notícia en PDF

COMENTARIS

em sembla be
Pere C., 28/04/2017 a les 07:44
doncs a mi em sembla molt be. des de que hi ha les pilones es pot anar més tranquil per dins el nucli antic i estas mes còmode per passejar. vaig a comprar i deixo el cotxe al Camp del Serra i no hi veig cap inconvenient. es pot gaudir molt més del nucli antic.
FELICITACIONS!!!
A mi també em sembla bé
Anònim, 28/04/2017 a les 08:24
A mi també em sembla bé. No entenc aquesta necessitat d'haver d'anar amb el cotxe al cul a tot arreu.
Suposo que ara sortirà algú parlant de la gent de mobilitat reduïda que ha d'anar al caixer automàtic, o dels que van a comprar 300 kg. de gènere a qualsevol botiga, i blablabla.

És clar que també es podria vendre com un atractiu turístic. Passejar tranquil·lament pel c/Castell i que et segueixi un cotxe pel darrera. Com un "encierro", però sense maltractament animal i adaptat al segle XXI. Potser podríem vendre la idea als de Pamplona.
I les bicis
Anònim, 28/04/2017 a les 09:11
Jo no sóc partidari de tancar el nucli antic, comparteixo totalment les idees del Mia sobre els grataous, he nascut viscut i treballo dintre el casc antic, se de que parlo. Jo prohibiria les "putes" bicicletes que pugen i baixen pels carrers amb direcció prohibida fen un slalom en mig dels vianants i els municipals res de res.
perfecte
Josep A., 28/04/2017 a les 09:14
felicito a l'ajuntament, aveure si aprenem a deixar el cotxe i disfrutar del nucli passejant i fer en carrecs anant a peu.
Al carrer sant pau tambe faria falta, el transit que hi ha ara per anar a la porta del banc amb el cotxe em fa quedar ben parat.
Que comodes volen ser!!
I les voreres?
Anònim, 28/04/2017 a les 10:28
Si no hi ha transit de cotxes,
Esta fet el projecte per treure les voreres? O quedaran com a patrimoni urbanístic?
I si primer fem la illa comercial.
Anònim, 28/04/2017 a les 17:55
Potser primer, treiem voreres, arreglem el terra, il·luminem, promocionen el comerç entre tots, o no cal pas tancar i gastar el que valen les pilones.
Tanquem els carrers a l'hora d'anar a comprar i així facilitar la compra a les grans superfícies?
Pregunta insistent no contestada.
Anònim, 29/04/2017 a les 13:16
Però, dins a la plaça de Sant Joan, s'hi pot aparcar o no?
Al. Pregunta insistent no contestada.
Anònim, 29/04/2017 a les 17:06
Si ets VIP, si.
hi estic totalment d'acord
Anònim, 30/04/2017 a les 13:41
Visc al casc antic i hi estic totalment d'acord amb la pilona. FAcilita passejar i promou el comerç encara que la gent pensi el contrari. Qui hauria de dir com es van posar els comerciants del portal de l'angel en el seu moment quan el van fer peatonal. Mireu ara! ningú voldria tornar al passat.