Ús de cookies
Nació Solsona utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies. Accepto
Notícia en PDF
Notícia en PDF

L'altra cara de la festa

, Solsona | Actualitzat el 26/02/2017 a les 20:20h
Arxivat a: Successos, Carnaval

El dissabte és el dia fort del Carnaval de Solsona i això fa que s'hagi de lamentar alguna bretolada majúscula, com la que ha patit avui el caixer automàtic de l'oficina del BBVA de la Plaça de l'ajuntament, on alguns pocasoltes hi han abocat tot de deixalles.
També alguns monuments emblemàtics pateixen les conseqüències de la disbauxa, com la Font de la Plaça de Palau, que ha perdut part de les tanques protectores mostrant les restes d'una nit de disbauxa total.
 

 
Notícia en PDF
Notícia en PDF

COMENTARIS

No ajuntem diferents temes
Anònim, 26/02/2017 a les 22:13
Una cosa es un fet quasi delictiu com pot ser el cas de l'entitat bancaria, i l'altre tema es com ha quedat una plaça despres d'un acte del carnaval. Perque no poses a la noticia fotos de com queda la sala polivalent a les 7 del mati?
Malament del tot.
Anònim, 26/02/2017 a les 22:43
M'agradaria saber quina és la part del jovent, que amb qualsevol excusa gaudeix de destrossar el mobiliari urbà. Per carnaval NO tot si val.
Quan no hi seny
Anònim, 27/02/2017 a les 00:20
Passen aquestes coses perque no hi ha seny. Que facin tots els actes a la Polivalent ó al Camp de Futbol, i treure les aglomeracions massives d´uns carrers estrets, i que la Policia que tant vetlla que si troba un cotxe amb un descuit de posar el disc d´horari, i que vigilin els carrers en aquests esdeveniments... Jo ahir al vespre no vaig ser capaç de veure cap ni un vigilant oficial per enlloc, i mireu que vaig donar bastantes voltes per tot arreu. Pro, un cop hagi passat la festa, ja cal que vigili on i com aparco el cotxe, que me la clavaran con un cristo!
Fer mal a Solsona
Anònim, 27/02/2017 a les 00:53
Gràcies per informar d'aquesta altra cara, encara que només sigui puntualment perquè el reportatge podria ser ampliat.
Coses de simpatia
Anònim, 27/02/2017 a les 06:23
O de la plaça major, o del carrer castell, o de la plaça de la ribera, o la plaça de sant pere...
Ja anem be ja
Anònim, 27/02/2017 a les 12:09
Com sempre els 4 senyorets criticant, i el colmo es que n'hi ha que demanen seny per carnaval, veure per creure. Que jo que vegi la font encara sensera, quin es el problema?
El proxim any us aconsello que hi aneu a la festa que es fa a la plaça del bisbe, segur que despres no estareu tant amargats. No patiu que per festa major es queda tot impecable. S'ha de xonservar aquest carnaval que tenim que es de lo millor de Solsona
Un altre tema es lo del caixer del BBVA, es bastant tendenciós ficar-ho tot a la mateixa noticia
Solució
Anònim, 27/02/2017 a les 17:21
Es fàcil de solucionar, quan era caixa Catalunya hi habia una càmara que es veia fins davant de l' Ajuntament , us ho dic perquè jo hi vaig tenir un problema amb al caixer i la càmara ho va solucionar.Doncs que mirin per la càmara que hi eren aquests gamberros i posin una bona multa i paguin els desperfectes.
Les coses clares
Anònim, 27/02/2017 a les 20:17
Està molt bé fer fires i firetes, bolets, trumfos i tions... Però no hem d'oblidar q el Carnaval és el més important que tenim encara q pesi molt a alguns.
Si es fa una festa doncs el día següent es duplica el personal de neteja o es fa el possible pq estigui net com passa a la resta de llocs normals.

La gent x Carnaval encara ve... Per la FM en fotem el camp... Cuidem-lo una mica més i donem-li el valor q es mereix i un tracte similar.

Als q ara sentíu una mica de soroll no patíu... Ja estareu tranquils la resta de l'any.

Visca el Carnaval de Solsona i la nosotra patrona del Claustre Mare de Déu!
Visca
Anònim, 28/02/2017 a les 15:38
Visca, visca!