Ús de cookies
Nació Solsona utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies. Accepto
Notícia en PDF
Notícia en PDF

El Centre Sanitari del Solsonès confia el servei de bugaderia al CIRE

, Solsona | Actualitzat el 15/12/2016 a les 08:52h

Centre Sanitari del Solsonès


La presidenta executiva del Centre Sanitari del Solsonès, Pilar Fons, va anunciar aquesta setmana a la Junta del Centre Sanitari, que properament es signarà el conveni amb el CIRE (Centre d'Iniciatives per a la Reinserció) per encarregar el servei de bugaderia del Centre Sanitari, contemplant la neteja, planxat i plegat de totes les peces de roba.
El servei es posarà en marxa a principis del 2017, així mateix, el CIRE es compromet a recollir i retornar la roba al Centre Sanitari dos cops per setmana, dimarts i divendres, entre les 12 i les 14 hores.
Fons ha destacat que és un bon conveni, per la garantia d'eficàcia i eficiència del CIRE.
Fins ara, el Centre Sanitari feia un concurs públic per adjudicar aquest servei a una empresa privada. Al tractar-se d'una empresa pública, el CIRE, empresa adscritat al Departament de Justícia que dóna feina als interns dels centres penitenciaris, no és fa concurs, sinó que es signa un conveni que tindrà la vigència d'un any prorrogable.
Els preus acordats del servei són (IVA no inclòs):
Preu per Kg: 0,884 euros
Preu pantaló: 0,624 euros planxat i embossat
Preu bata: 1,019 euros planxat i embossat
Preu jaqueta: 0,551 euros planxat i embossat
Preu polo: 0,624 euros planxat i embossat
Preu jersei: 0,780 euros planxat i embossat
Notícia en PDF
Notícia en PDF

COMENTARIS

molt bé
Anònim, 15/12/2016 a les 15:28
CIRE: una empresa pública deficitària (vol dir que el que hi falta ho afegim entre tots) i que fa la competència a les empreses privades que sí que han de fer sortir els números perquè sinó han de plegar. Competència deslleial de l'administració envers el poble treballador. Ajudem els de la presó (tot i que ja sabem que cap d'ells és culpable de res) i fotem al poble decent i treballador i, en aquest cas, a més a més el de Solsona.
empresa petita i privada
Anònim, 15/12/2016 a les 17:21
Hola,
No estic d'acord en la signatura d'aquests convenis quan l'empresa petita i privada ha de fer mans i mànigues per arribar a finals de mes i ni tan sols se li ofereix l'oportunitat de presentar-se a un concurs d'una feina que pdria fer.
Hi ha algú dels que signa els convenis o pren aquestes decisions que sigui autònom?
Potser si s'hi posés a la pell, tindria en compte altres factors que sembla que ara per ara es passen per alt.
Hem de beneficiar els presidiaris a costa de posar traves a l'empresa privada?

Per no parlar de si és empresa local o de fora... que després no hi ha manera de baixar l'atur... molta hipocresia...
TOTA LA RAÓ
Anònim, 15/12/2016 a les 19:03
El primer comentari te raó. Voldria saber si la diferència de preu de l'oferta actual vers la que ofereix el CIRE és gaire significativa. Podria ser que per uns miserables cèntims ens carreguem l'economia local en favor d'una empresa de fora. No entenc aquestes maneres de fer de l'administració local aquí a Solsona. Enlloc d'afavorir el comerç local, donen de menjar a les empreses de fora. Això sí, molt posar-se a la boca que s'ha d'afavorir el comerç de proximitat, la UBIC, etc. i ells són els primers en passar-s'ho pel forro i comprar o adjudicar a empreses de fora. Hipocresia política com sempre i com ja estem acostumats.
Més atur
Pagès, 15/12/2016 a les 19:32
Molt trist que havent-hi empreses de Solsona (i més d'una)que podrien fer bé aquesta feina ho hagin de donar a una empresa de fora per molt pública que sigui. Ja,ja ens acabarà rentant els llençols el Fernando Drake aquest.
I ara és el Centre Sanitari però l'Ajuntament igual... sempre interessos d'uns i altres.
Trist
Anònim, 15/12/2016 a les 19:39
Trobo molt i molt trist que feina que es pot fer al poble amb dos bugaderies que tenim aqui, la sanitat la paguem Naltres, la reinserció tambe nosaltres i intentar donar feina aqui al poble per fer créixer una mica res de res. Molt be Consell valtres mirant per la comarca!!!! Sou els millor!!!!!!
firmes
montse vila, 15/12/2016 a les 21:21
I per que no fem una recollida de firmes per fer que aixo cambii?, si tots rondinem pero no fem res aixi ens va
Aclariu-vos
Anònim, 15/12/2016 a les 21:42
Doncs si és dona a dit, malament, si es fa un concurs, malament. Aclariu-vos.
Així va el pais
Anònim, 16/12/2016 a les 08:56
Aquest del les presons ja els paguem amb impostos, doncs no toqueu el que no sona a l'empresa petita, local i privada.és que tenen més drets els de dintre que els de fora, així va el país.....
tampoc ho entenc
r. mujal, 16/12/2016 a les 17:00
en la notícia hi manca la informació de quin és el preu que s'està pagant a l'actualitat o de quin preu ofereix qui ho està fent ara. si és possible i no hi ha massa diferència tampoc entenc que no ho continuï fent l'empresa que ho feia, a menys que sigui per concurs, però de la notícia no sembla que n'hi hagi hagut.
En fi...
JA ESTA BE!
Anònim, 17/12/2016 a les 09:48
D'acord de donar feina a empreses de reinsercio, pero l'economia l'aguanta l'empresa privada, al final
tan ajuntament com consell , fan els ajuts amb els diners del poble, si al poble noel deixen treballar, aixo de queda be, fen caritat, no sortira del seu sou.