Ús de cookies
Nació Solsona utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies. Accepto
Notícia en PDF
Notícia en PDF

Els militars han fet campament a Castellar de la Ribera

, Castellar de la Ribera | Actualitzat el 24/11/2016 a les 07:46h

Imatge del campament militar ubicat a la zona esportiva i social de Castellar de la Ribera Foto: Arxiu particular


Aquesta setmana s'ha pogut veure tot un dispositiu militar a Castellar de la Ribera. Segons ha pogut saber NacióSolsona a través de l'alcaldessa del municipi, Claustre Sunyer, es tracta d'uns 150 alumnes de l'acadèmia de suboficials de Talarn que estan realitzant exercicis d'orientació i maniobres, sense armes, en diverses zones properes a Castellar de la Ribera, no necessàriament dins el Solsonès.
Sunyer ha explicat que van demanar el corresponent permís per ubicar el seu campament al municipi, i que a causa del temps que ha fet aquests dies, han fet servir la sala polivalent del municipi.
Aquest campament va començar dilluns, i avui dijous al migdia es donarà per finalitzats.
L'alcaldessa ha explicat també que aquestes pràctiques sobre el terreny formen part de la preparació d'aquests militars i que van canviant cada vegada de lloc per buscar localitzacions noves i diferents, i aquest any van triar la zona entre el Solsonès i l'Alt Urgell.
Notícia en PDF
Notícia en PDF

COMENTARIS

No sou benvinguts
Anònimus, 24/11/2016 a les 09:22
Per mi al "Glorioso Ejército Español" entre rambos, banderes, himnes i parafernalia varia... estan de més de Catalunya. Se'n tornin d'on han vingut.
ospa!
Gloria Passada, 24/11/2016 a les 09:31
podrien fer lacampada al estiu ,..ala zona on normalment la ocupen uns atres "militars" que no demanen permis i als que ningu no s'atreveix a dir hi massa res,…....
ospa!
Anònim, 24/11/2016 a les 10:51
[email protected], l´has encertat de ple!!! Et dono tota la raó! Encara que no cregui amb els militars!!!!
militars a catalunya
Anònim, 24/11/2016 a les 11:25
aquest militars sempre seran benvinguts a catalunya perque l'exercit represente a espanya, i CATALUNYA ES ESPANYA
militars a catalunya
Anònim, 24/11/2016 a les 12:46
a l'anònim de les 11.25... t'has deixat tots els accents catalans en dues línies, com que CATLUNYA DEIXARÀ DE SER PART D'ESPANYA!
Anònim 11.25
Anònim, 24/11/2016 a les 13:30
Batua l'olla aquest sentiment de pertinença eh! Sort que no durarà massa i podrem caminar sols! Amb 300 anys de poca estimació diria que ja en tenim prou "jolines"!
Jajaja
Anònim, 24/11/2016 a les 14:51
Dones lliçons d'ortografia i també comets errades.
A córrer...
Anònim, 24/11/2016 a les 15:55
Si tenin alguna cosa contra l'exèrcit espanyol i el que representen, els ho podíeu haver anat a dir en persona, si més no aquests s'havien deixat el tanc a casa, de fet segons l'article ni tan sols anaven armats. Si no hi ha valor ni per a això, veig molt complicat que es pugui aconseguir la independència.
jejeje
Anònim, 24/11/2016 a les 16:12
amb faltes i sense faltes, Castellar de la Ribera, es a España, tenen tot el dret de plantar un campament. i si enlloc d'espanyols, fos l'ejerxit de Xina, amb el corresponent permís de les nostres tant estimades autoritats, que algú ha votat, jo no, tambe i tenen dret.
Visca la llibertat. menys cridar i a treballar, amb faltes i sense faltes.
Productius
Anònim, 24/11/2016 a les 16:56
Es podrien dedicar a treure tots els nius de procesonaria del pi que es veuen a la foto radera els seus flamans vehicles! Almenys farien algo productiu. Arriba...el pino!!
por interés te quiero andrés...
Anònim, 28/11/2016 a les 08:31
A mi no m'agrada l'exèrcit, però l'ajuntament de Talarn és independentista i no diuen pas res de treure l'exèrcit d'allà... és clar, com ja els està bé per revitalitzar la zona i beneficiar-se del retorn econòmic que els deixa... Llavors els independentistes tots callats, eh? Por interès te quiero andrés! A això se'n diu ser chaquetero!