Ús de cookies
Nació Solsona utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies. Accepto
Notícia en PDF
Notícia en PDF

Grans objectius, poc públic

Al concert Solidari del Solsonès Obert al Món

, Solsona | Actualitzat el 10/09/2016 a les 15:39h

Foto: Solsonès Obert al Món


El concert solidari del SOM de Festa Major tenia un gran objectiu: la sensibilització popular cap al drama dels refugiats i la recaptació de fons per poder donar cobertura legal a les persones que s'enfronten a la dura realitat de fugir d'un país en guerra i arribar a una Europa gens acollidora.

Malgrat l'elevat objectiu i la qualitat musical dels grups amb què es comptava, la resposta del públic solsoní va ser molt escassa. 130 persones van gaudir de la bona música de casa (Bluestimes) i de la proposta fresca i jove dels Ebri Knight. La nit va ser una festa, gairebé íntima, però festa al cap  i a la fi.

Foto: Solsonès Obert al Món

Foto: Solsonès Obert al Món

Notícia en PDF
Notícia en PDF

COMENTARIS

Drama.......
Anònim, 10/09/2016 a les 16:28
En tenim prous aquí de drames! No podem sol.lucionar els problemes de casa, i volem arreglar el món sencer.
Anonim
Anònim, 10/09/2016 a les 17:43
Aquest any no sé ha pensat amb la gent jove , només un concert per ells ....que passa amb aquest ajuntament ?? No té calers o que ???? Els impostos bé què ens els cobren !!!.el que volen que fotem tots el cam i així no tindran mal de caps , com el dia 9 a la nit tots a Cardona perquè a Solsona no farem res.. No tenen vergonya ....
S'ha acabat el broquil!
Anònim, 10/09/2016 a les 18:03
Hoc est, ad finem.
solsona
Anònim, 10/09/2016 a les 20:09
Ni un concert s'hauria de fer per la gent jove ja sabem com les gasta l'endemà a la Pça fet un fàstic incivisme total a la una de la matinada no son hores pobres veins.
VERGONYOS
Anònim, 10/09/2016 a les 20:53
On eren el jovent ?? Un dia que es fa un bon concert tant pels joves com no tant joves llavors no hi va gairebe ningu !!!Veient aixo no es estrany que no es facin concerts.

ajudar
Anònim, 10/09/2016 a les 21:06
tota aquesta gent tan voluntaria amb ajudar , no aniria bé que mires una mica al seu voltant mes proper?. A Solsona i comarca hi ha families amb gran necesitat d´juda!!
Qui pugui que actui.!.
Erre que erre
Anònim, 10/09/2016 a les 21:36
Mira que els hi tinc dit a l'ajuntament, pero ells erre que erre amb no fer coses per los joves. Els hauriem d'agafar i felos fora tots, ampesant pel primer i acabant per l'ultim
concert
undertaker, 10/09/2016 a les 22:20
Qui son els ebri night?

Anys enrere venien LXN Busto, Obrint Pas els Pets etc!!

No hi ha punt de comparació!
Mai contents
Anònim, 10/09/2016 a les 22:58
Jo tanpoc sabia qui eren..pero avui en dia es molt facil informarte...a mes crec k mai les coses es fan a gust de tothom..ara el que si esta clar es que no es excusa dels 12. Euros quant mt jovent tanbe els gasta amb botellon i si vaig mes enlla amb bretotades..res nomesdir k el concert va estar mooomttt beee i ere per anarhi...vergonyos estic d,acord amb tuuuuu..
Resposta a VERGONYOS i a solsona
JOVE NASCUT A SOLSONA, 10/09/2016 a les 23:17
Estima't anònim, com tens la santa cara de dir això!!!. Pobres veïns som els joves que amb tota la festa major només se'ns ha destinat un concert a la nit, nse com o veus, però el jovent es el futur de Solsona. I si continuem amb aquest plantejament per part de l'ajuntament de no fer- res per els joves, Solsona i la seva Festa Major,acabaran amb una plaça major sense ningú i ni tant sols ballaran els gegants pk tot el jovent no sortira a la Festa Major i aleshores et queixaras de que el jovent no tenim empenta ni ganes per fer una Festa Major millor que l'actual organitzada per els membres de l'agrupació de geganters, joventut solsonina que els actuals tard o d'ora necessitaran un relleu i ningú en voldrà saber res pk ningú s'ha implicat per ells abans el suficient.

PD. Estic segur que et queixes i segur que no has anat a la Festa Major d'aquest any, beneït.