Aquesta informació es va publicar originalment el 7 de juny de 2015 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Ambient al Carrer Castell, davant el Bar Castell Foto: Ramon Estany
Es respirava en l'ambient durant tot el dia, i a mesura que s'aproximava l'hora del partit, els colors blau i grana i els de la senyera anaven predominant pel carrers de Solsona. L'esperat i temut dia de la final de la Champions entre la Juve i el Barça va arribar i centenars de solsonins i solsonines s'han congregat als bars i restaurants per gaudir del partit. Un esdeveniment que fins i tot ha condicionat l'hora de de la Roda de Foc del Corpus, per no coincidir amb el partit, i que va obligar a la festa de Final de Curs de l'Escola Setelsis a instal·lar una pantalla gran per seguir el partit des de la mateixa escola, atès que coincidia amb l'hora del sopar.
Un cop finalitzat el partit, l'eufòria s'ha desfermat, les traques i els petards han sonat per tota la ciutat i un gran nombre d'aficionats, molts més que en les celebracions de la lliga i la copa del Rei, s'han congregat al capdamunt del passeig, punt tradicional de celebracions futbolístiques, per mostrar la seva alegria per el triplet.
A la Font de Canaletes solsonina Foto: Ramon Estany
Un grup d'aficionats al Passeig Foto: Ramon Estany
Preparats per la celebració Foto: Ramon Estany
Amb ganes de festa Foto: Ramon Estany
Una selfie per recordar aquest dia Foto: Ramon Estany
A la festa final de curs de l'escola Setelsis van seguir també el partit Foto: Ramon Estany
Cares de felicitat Foto: Ramon Estany
Pendents del final del partit al Bar Cantàbric Foto: Ramon Estany
Final del partit i esclata l'alegria Foto: Ramon Estany