Txell Costa:“Una bona planificació evita ser esclau de les xarxes socials”

Una trentena de persones assisteixen a un taller de màrqueting digital per a petites i mitjanes empreses

per Redacció , Solsona, 23 d'octubre de 2014 a les 14:12 |
Aquesta informació es va publicar originalment el 23 d'octubre de 2014 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.

Taller de màrqueting digital

El passat dilluns 20 d’octubre, unes trenta persones van conèixer els avantatges del màrqueting digital com a eina de notorietat i venda indirecta de la mà de la periodista Txell Costa. Va ser en un taller gratuït adreçat a petites i mitjanes empreses, organitzat per ACCIÓ, l’agència per la competitivitat de l’empresa del Departament d’Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya, amb el suport territorial de l’Ajuntament de Solsona, el Centre Tecnològic Forestal de Catalunya (CTFC), i el Consell Comarcal del Solsonès.

 Costa, especialitzada en comunicació, màrqueting i vendes, va remarcar la importància que tenen avui dia les estratègies de comunicació per tal de posicionar-se i internacionalitzar-se enmig del procés de globalització. A partir del màrqueting mixt (les 4 p’s) va fer reflexionar els empresaris sobre els beneficis dels seus productes i el preu de venda que tenen per saber si coneixien i tenien en compte la competència, els seus clients i la manera com venien els seus productes, entre altres qüestions. També els va fer valorar la distribució dels seus productes. Així, va analitzar algunes pàgines web i estratègies de venda en línia d’alguns voluntaris assistents al curs. Entre d’altres, la ponent va destacar la necessitat d’adaptar els canals de comunicació als diferents tipus de clients i seguir una estratègia coherent entre la comunicació on line i off line.

 Les persones que gestionen un negoci, així com les petites i mitjanes empreses, són conscients de la necessitat d’Internet, les pàgines web i les xarxes socials com a instrument per arribar a un sector més ampli de la població. Tot i així, Txell Costa va remarcar que és més important una comunicació amb la clientela a través d’un butlletí electrònic que a través de Facebook o Twitter. I és que “una bona planificació evita ser esclau de les xarxes socials”, va advertir l’experta.

 

Participació