turisme

El Pallars Jussà es promociona turísticament per fer front als efectes de la Covid-19

A través de la campanya «L'escapada ideal», la comarca vol posar en valor el seu potencial com a destinació familiar

per Redacció , 17 de juliol de 2020 a les 18:50 |
Cartell promocional de la nova campanya turística del Jussà | CCPJ
El Pallars Jussà ha iniciat una campanya per promocionar-se turísticament per fer front als efectes de la Covid-19 en el sector, especialment des de del confinament de la comarca del Segrià. Sota el nom de L'escapada ideal, el Jussà reivindica el seu entorn privilegiat i allunyat de les aglomeracions, on es poden practicar esports de muntanya i gaudir del patrimoni natural i cultural. 
 

Pel que fa a la situació sanitària, el president del Consell Comarcal de Jussà, Josep Maria Mullol, remarca també que la zona de l’Alt Pirineu i Aran ha estat una de les primeres regions sanitàries en finalitzar el procés de desconfinament i entrar en fase de represa. Un fet, assegura que "ha permès treballar i implementar totes les mesures necessàries per a garantir un turisme segur i de qualitat".
 

La campanya, impulsada mitjançant les xarxes socials i en suports publicitaris en mitjans de comunicació i en trens metropolitans de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), posiciona la comarca com "una de les que té gran quantitat d’indrets per explorar i entorns idíl·lics per desconnectar, afavorint un turisme familiar i gens massificat".
 

En aquesta línia s’ha fet arribar al sector turístic imatges adaptades a les diferents xarxes socials per tal que puguin difondre la campanya incidint també en que el Pallars Jussà està ubicat a l’Alt Pirineu i Aran a menys de dues hores de Barcelona i a una hora i poc de Solsona, Barbastre o Lleida.

 

Participació