Amazon ha anunciat aquest dimecres que tancarà el centre logístic de
Martorelles, on treballen unes 800 persones, per traslladar l'activitat a
Saragossa. En un comunicat, l'empresa ha explicat que negocia amb els sindicats el trasllat dels treballadors de Martorelles a altres centres de la companyia, "garantint un lloc per a tots ells".
A principis de gener,
Amazon va dir que planeja acomiadar 18.000 empleats arreu del món. La multinacional nord-americana dona feina a
Catalunya a més de 7.000 persones, i a banda del de Martorelles, té centres al
Prat de Llobregat,
Castellbisbal i, a partir de l'abril, a
El Far d'Empordà.
De fet, coincidint amb l'anunci del tancament de Martorelles, Amazon ha concretat els
plans d'obertura del centre logístic del Far d'Empordà, que ja s'estava construint i que s'especialitzarà en l'emmagatzematge i gestió de
productes de petit format. El recinte té una superfície de més de 5.000 metres quadrats i donarà feina a unes 1.400 persones. Serà un dels més nous d'Amazon, juntament amb el de Saragossa, que provoca el tancament de Martorelles.
Amazon ha remarcat que avalua "constantment" la seva
xarxa d'operacions per garantir que s'ajusta a les necessitats de l'empresa, i que en aquest context s'obren nous centres, es milloren
instal·lacions o es tanquen "els més antics". El centre de Martorelles abaixarà la persiana després d'obrir l'any 2017.
Altres notícies que et poden interessar