telecomunicacions

Granollers reclama «una solució immediata» a Telefònica per l'avaria que ha afectat la recepció de trucades

Mentre duri aquesta avaria, per trucades d'urgència cal trucar al 112, enlloc del 092, i al 93 842 66 10, enlloc del 010, per contactar amb l'Oficina d'Atenció Ciutadana

per Redacció , 28 de setembre de 2019 a les 17:50 |
Un telefon trucant a l'OAC. | Ajuntament de Granollers
Aquesta informació es va publicar originalment el 28 de setembre de 2019 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
L'Ajuntament de Granollers ha demanat a Telefònica que resolgui d'una vegada per totes l'avaria que afecta la recepció de trucades del consistori. En concret expliquen que des de mitjans de setembre s'ha detectat aquesta problemàtica: rebre trucades de la ciutadania d'alguns operadors de telefonia mòbil i fix: "S'ha sol·licitat a Telefònica, amb qui l'Ajuntament té el contracte d'aquest servei, que solucionés l'avaria que encara persisteix", han explicat.

Segons Telefònica el problema prové d'una avaria d'intercomunicació entre Orange (i operadors associats) amb Telefònica. "Lamentablement, cap dels dos operadors ha explicat públicament l'afectació i l'abast d'aquesta avaria, que esperem que es resolgui de manera immediata", ha declarat el consistri en un comunicat.


Mentre duri aquesta avaria, per trucades d'urgència cal trucar al 112, enlloc del 092. I per contactar amb l'Oficina d'Atenció Ciutadana, cal trucar al 93 842 66 10, enlloc del 010.

L'Ajuntament ha informat de la incidència a través de les xarxes socials municipals i d'altres canals, alhora que ha exigit responsabilitats a Telefònica.

 

Participació