El Vallès Oriental es promociona en fires de proximitat i en mercats internacionals

Aquest diumenge participa com a territori convidat a la fira Natura i Muntanya de Sant Bartomeu del Grau

per Redacció, 27 de febrer de 2013 a les 10:30 |
Aquesta informació es va publicar originalment el 27 de febrer de 2013 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
La informació turística del Vallès Oriental ha estat present aquests primers mesos del 2013 en fires de proximitat i s’ha promocionat als mercats internacionals a través de la marca Costa Barcelona i sota el paraigües de la Diputació de Barcelona. Des del Consell Comarcal, d’acord amb el Pla d’Acció de Turisme, s’ha volgut aprofitar l’èxit de públic de diferents fires de proximitat per reforçar la promoció turística i donar a conèixer els productes artesanals de la comarca. Com a complement a les accions de caràcter local, també es treballa per posicionar la comarca en alguns mercats internacionals com una destinació de qualitat, pròxima a Barcelona i amb un ampli ventall de productes turístics.

De fet, el proper diumenge el Vallès Oriental participarà com a territori convidat a la fira Natura i Muntanya, que es celebra al municipi de Sant Bartomeu del Grau (Osona). Aquest any, des de l'Ajuntament osonenc s’ha convidat a la nostra comarca perquè pugui donar a conèixer els elements turístics i d’interès i perquè aporti la participació de diferents artesans alimentaris del territori, com ara Serralada de Marina (Vins de la DO d’Alella de Martorelles), Art Cervesers (Cervesa de Canovelles), Can Galderic (Fruita Seca de Santa Eulàlia de Ronçana), Embotits artesans del Montseny (Sant Celoni) i La Caseta Dolça (Santa Eulàlia de Ronçana).


TurismeVallès present als mercats internacionals
Pel que fa als mercats internacionals, aquest 2013 TurismeVallès ja ha estat present, sota la marca Costa Barcelona i representats per la Diputació de Barcelona, a les fires de turisme FITUR de Madrid, Mahana de Tolosa i Fiets en Wandelbeurs d’Amsterdam. Enguany FITUR s’ha caracteritzat per una disminució important dels estands i metres quadrats exposats. "Tot i això és un bon aparador per al turisme nacional", subratllen des del Consell Comarcal.


La fira de la Mahana a Tolosa ha comptat amb dues grans novetats: un espai dedicat a les activitats a l’aire lliure i un altre espai per a l’enoturisme. El saló està enfocat al turisme general i els visitants poden trobar les novetats de les diferents destinacions. Per la seva banda, la Fiets en Wandelbeurs a Amsterdam és una bona plataforma per oferir els productes, activitats i serveis a operadors i públic final interessat en turisme actiu i de natura. El públic que la visita és exigent, busquen activitats de turisme actiu de qualitat en entorns naturals i un assessorament personalitzat.

 

Participació