Novetats Motos

BMW Motorrad posa al dia set dels seus models per aquesta primavera

A part de totes les novetats que arribaran aquest any, set models d'èxit s'actualitzen per mantenir-se al capdemunt en tots els fronts

| 10/02/2017 a les 19:16h
Arxivat a: Novetats Motor, K1600GT, R1200GS, S1000RR, S1000R, F800GT, F800R, BMW Motorrad, C-Evolution, Novetats Motos
La R1200GS 2017 arriba en dues versions, \'Ride\' i \'Experience\'
La R1200GS 2017 arriba en dues versions, "Ride" i "Experience" | BMW Motorrad
BMW Motorrad ens ha convidat a la presentació, per a la premsa especialitzada, dels set models que han rebut millores aquest 2017. Aprofitant les modificacions de la norma mediambiental Euro4, la marca bavaresa ha donat un nou pas endavant amb alguns dels seus models més carismàtics, amb el manteniment del lideratge en diferents categories com a principal objectiu . Repassem breument les novetats:

F800R y F800GT
 

L'elèctronica de les F800R i 800GT ha estat actualitzada Foto: BMW Motorrad


Aquest model bicilíndric d'accés a la marca, rep millores en termes de seguretat, amb l'abs, accelerador electrònic Ride by Wire, 2 modes de conducció de sèrie i les opcions de l'ASC, suspensió electrònica ESA y mode Dynamic de conducció pels pilots més esportius. A més a més, s'amplia l'oferta d'alçades de seient, fent de la F800 una moto apta per a tots els públics. La resta són millores estètiques per fer-la més atractiva y actual. Els seus preus de sortida, 9.240 € per la R y 10.540 per la GT, uns preus força competitius.

S1000R
 

La S1000R 2017 és encara més radical Foto: BMW Motorrad


Aquesta naked super esportiva, líder en vendes al seu segment, millora incorporant elements encara més esportius com l'assistent del canvi que permet canviar de velocitat sense prémer l'embragatge, o els modes "Pro" personalitzables que inclouen elements com el Launch Control o el limitador de velocitat a pit lane. La moto ara és més lleugera, eroga 5 cavalls més, fins arribar als 165, i equipa de sèrie un silenciós Akrapovic de so encisador.

S1000RR
 

Una autèntica SuperBike per anar del concessionari al circuit, és la S100RR Foto: BMW Motorrad


La reina de les Super Sport, només superada per la Yamaha R1 el passat 2016, ataca de nou amb millores estètiques i diverses mesures encaminades a alleugerir el pes, sempre pensant en les seves prestacions a les pistes. Hi ha rumors de diversos kits de carboni per alleugerir-la encara mes, convertint-la en un autèntic míssil inabastable al circuit.

C-Evolution
 

La nova C-Evolution amplia el seu radi d'acció Foto: BMW Motorrad

 

Aquest maxi scooter elèctric al 100% entra en la segona versió, ara amb la possibilitat d'un model amb extensió de durada de les bateries. Aquesta millora fa que la C Evolution arribi fins als 160 quilòmetres d'autonomia, la seva velocitat punta pugi fins als 129 km/h i es pugui recarregar al 80% en menys de 3,5 hores a qualsevol endoll de casa. Tot, gràcies a nous mòduls de bateria derivats del BMW i3.

K1600GT

 

L'exclusiva Touring de sis cilindres rep més equipament Foto: BMW Motorrad


El monstre de 6 cilindres millora, encara més, per ser una autèntica referencia en el segment de les motos Gran Turisme. A part de les millores estètiques de caràcter més esportiu, ara equipa elements dinàmics com l'assistent del canvi pro i millores dinàmiques. En termes de seguretat, trobem l'opció de marxa enrere i la trucada d'emergència intel·ligent, que truca automàticament en cas d'accident a un centre d'emergències. La K1600 GT és el primer model a equipar aquest sistema d'auxili molt popular en els turismes alemanys, complement ideal de les noves equipacions per motoristes de BMW amb airbag integrat.

R1200 GS
 

Nova versió Ride de la R1200GS, per als més off-roaders Foto: BMW Motorrad


La reina de les Maxi Trail per excel·lència s'actualitza subtilment per seguir donant molta guerra al capdavant de la categoria. Amb unes lleugeres variacions estètiques, la GS aposta per dues personalitats noves, una més elegant anomenada "Experience", i una altra més encaminada al Off-Road anomenada "Ride", versió llargament demanada i esperada per molts usuaris del model amants de les pistes. La GS millora amb dos nous modes de conducció Dynamic i Enduro. Aquest últim en dos nivells, Estàndard i Pro, que permet desconnectar tota l'electrònica i gaudir de tot el potencial de la bèstia alemanya. També compta ara amb una evolució de la suspensió electrònica ESA, ara automàtica, i moltes possibilitats de regulació per fer de la GS una arma imbatible.

Pròximament, us oferirem la prova a fons d'aquests models tan emblemàtics, cridats a mantenir-se com a referència dins els seus segments.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
El nou Seat Mii GNC
El nou Seat Mii GNC | Marc Calvo
Marc Calvo
Seat Mii un urbanita ECOnòmic i ECOlògic |
Estació de càrrega a Ripoll.
Estació de càrrega a Ripoll. | Agència de Desenvolupament del Ripollès
Aquesta mesura completa el desplegament del Pla estratègic per al desplegament d'infraestructura de recàrrega i permetrà que cap punt del país quedi a més de 30 quilòmetres d’un punt de recàrrega ràpida.
100% elèctrica i amb 115 quilòmetres d'autonomia, arribarà al mercat el 2020
100% elèctrica i amb 115 quilòmetres d'autonomia, arribarà al mercat el 2020 | SEAT
SEAT obre nous mercats i crea una moto elèctrica destinada al MotoSharing
El nou Seat Mii GNC
El nou Seat Mii GNC | Marc Calvo
Marc Calvo
Seat Mii un urbanita ECOnòmic i ECOlògic |
Frontal del Volkswagen Polo, cada cop més semblant al Golf
Frontal del Volkswagen Polo, cada cop més semblant al Golf | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
Els petits compactes amb motor dièsel havien estat molt populars, però ara es veuen abocats a la desaparició. La marca alemanya ens proporciona l'oportunitat de comprovar si encara són viables al 2019
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell | F.Boada
Ferran Boada
Més i millor, la nau capitana de Seat creix en totes les seves dimensions, no només pel que fa les mides