Proves Cotxes

Prova Kia Sorento: família, carretera i pista

Provem el SUV més gran de Kia, el Sorento. 7 places, 200 CV i unes habilitats offroad envejables.

Per la vall del Bisaura fins a la Vall d'en Bas

| 03/02/2017 a les 11:41h
Arxivat a: Proves Cotxes, AWD, offroad, NacióMotorTV, Sorento, Kia

La batalla dins el segment SUV està servida. Hi ha gran competència en totes les variants: els del segment B (Juke, Niro, C-HR, Q2...), els del segment C (Ateca, Qashqai, Sportage, Tiguan...) i els que realment són grans i solen tenir capacitats offroad reals, els que es mouen entre els segments D, E i F.

Tenim entre mans un exponent d'aquest últim grup, el Kia Sorento. A més de ser espaiós, tenir 7 places, potent (200 CV) i amb bon aspecte, el coreà és un dels exemples més econòmics del segment. Doneu un cop d'ull a la prova en vídeo.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Ford Mustang Mach-E
Ford Mustang Mach-E | Josep Mª Montaner
El nou SUV de Ford 100% eléctric arriba fins als 600 km d'autonomia, 332 Cv, és més barat que un Tesla, i és un cotxe de bandera
Nissan X-Trail dci 150 2WD
Nissan X-Trail dci 150 2WD | F.Boada
El seu comportament fora de l'asfalt continua sent una referència en el segment
Hyundai i30 2021
Hyundai i30 2021 | Hyundai
L'acabat N Line, inspirat en la competició, està disponible per primera vegada en el nou i30 Wagon.
Nissan X-Trail dci 150 2WD
Nissan X-Trail dci 150 2WD | F.Boada
El seu comportament fora de l'asfalt continua sent una referència en el segment
Imatge il·lustrativa
F.Boada
Els més puristes i adeptes de la marca li podran posar moltes pegues, pero no podràn pas dir que no és un concepte equilibrat i de funcionament impecable.
Peugeot e-2008 GT
Peugeot e-2008 GT | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
Del país on va néixer el motor de combustió ens arriba una de les millors opcions dins el mercat dels elèctrics. Autonomia de 322 quilòmetres i 136 cavalls de potència en una carrosseria SUV.