Competició Històrics

XX Ral·li Monte-Carlo Històric: les imatges

Sota la pluja, però multitudinària i amb cotxes que han fet somiar a diverses generacions. Així va ser la sortida catalana del Monte-Carlo Històric.

Ral·li Monte-Carlo Històric a la Collada de Toses

Sortida del Ral·li Monte-Carlo Històric des de Barcelona

| 28/01/2017 a les 13:04h
Arxivat a: Competició, Monte-Carlo, barcelona, cañellas, seat, porsche, renault, ragnotti, històrics, monte-carlo, ral·li
Jean Ragnotti a la sortida del Monte-Carlo històric a Barcelona
Jean Ragnotti a la sortida del Monte-Carlo històric a Barcelona | Ferran Rosàs
El 27 de gener va tenir lloc, al Moll de la Marina, la sortida de Barcelona cap al Ral·li Monte-Carlo històric. Dels 330 inscrits, 105 sortien de la capital catalana, fet que va garantir un esdeveniment multitudinari i un gran ambient de motor.

Tot i la pluja, la reunió de cotxes clàssics de ral·li va ser memorable. Renault i SEAT escollien la capital catalana com a punt de sortida per disputar la mítica prova. 
 

Salvador Cañellas a la sortida del Monte-Carlo històric a Barcelona Foto: Ferran Rosàs


Un dels principals atractius van ser Salvador Cañellas i Daniel Ferrater, que tornen al Monte-Carlo gràcies al departament de vehicles històrics de SEAT, amb un cotxe pràcticament igual al que van portar al Monte-Carlo de l'any 1977, un Seat 124 Especial 1800 amb el número 18 i decorat amb els colors històrics.

Jean Ragnotti, un dels pilots més espectaculars, més estimats i més entranyables del panorama internacional dels ral·lis, prenia també la sortida des de Barcelona, amb un Renault 8 Gordini. El pilot francès, guanyador del Monte-Carlo l'any 1981, ens va concedir una foto amb el cotxe, també decorat amb els colors típics.

Sortida del Ral·li Monte-Carlo Històric des de Barcelona

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Al pas per la Collada de Tosas vàrem poder gaudir d'unes imatges d'autèntic Monte Carlo, amb els cotxes passant sota una intensa nevada.

Ral·li Monte-Carlo Històric a la Collada de Toses

 
 
 
 

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
El nou Seat Mii GNC
El nou Seat Mii GNC | Marc Calvo
Marc Calvo
Seat Mii un urbanita ECOnòmic i ECOlògic |
El nou motor elèctric de Nissan una tempesta de 304 Cv
El nou motor elèctric de Nissan una tempesta de 304 Cv | Nissan
Aquesta nova planta motriu permet somiar en esportius de bandera d'emissions zero
El Golf  MkII va marcar noves referències tècniques en el segment dels vehicles compactes
El Golf MkII va marcar noves referències tècniques en el segment dels vehicles compactes | Volkswagen
Falten 7 dies per a l'estrena mundial de la vuitena generació del Golf
El nou Seat Mii GNC
El nou Seat Mii GNC | Marc Calvo
Marc Calvo
Seat Mii un urbanita ECOnòmic i ECOlògic |
Frontal del Volkswagen Polo, cada cop més semblant al Golf
Frontal del Volkswagen Polo, cada cop més semblant al Golf | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
Els petits compactes amb motor dièsel havien estat molt populars, però ara es veuen abocats a la desaparició. La marca alemanya ens proporciona l'oportunitat de comprovar si encara són viables al 2019
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell | F.Boada
Ferran Boada
Més i millor, la nau capitana de Seat creix en totes les seves dimensions, no només pel que fa les mides