Novetats Cotxes

Toyota actualitza l'esportiu GT86

Novetats en el disseny, el bastidor, l'habitacle i l'equipament

| 19/01/2017 a les 13:19h
Arxivat a: Novetats Motor, Novetats Cotxes, Toyota, GT86, Esportiu
El GT86 de Toyota proporciona sensacions de conducció pures
El GT86 de Toyota proporciona sensacions de conducció pures | Toyota
L'esportiu de Toyota ha estat actualitzat per posar encara més en relleu els seus sòlids arguments, del pur plaer de conducció a les més intenses sensacions al volant.

En donar forma a GT86, Toyota es va proposar dissenyar un cupè senzill i intens, que encarnés el més pur plaer de conducció, però que per sobre de tot fos apassionant. Des del primer moment, GT86 va ser reconegut com un gran esportiu, assequible, de comportament excel·lent i molt divertit de conduir. Ara arriba GT86 2017, una evolució, un pas més enllà en tots aquests aspectes.

El nou GT86 presenta nombroses novetats, des d'una imatge exterior actualitzada fins a un major equipament, passant per ajustos en el xassís o un interior renovat. El disseny respecta les línies mestres del model original, reforçant el seu estil esportiu, però amb nous fars i pilots LED, un capó més baix i un para-xocs davanter revisat. A la zona posterior de la carrosseria hi ha un nou aleró, de major grandària, fabricat en alumini ultralleuger i pintat en color negre amb les ales en el mateix to que la resta de la carrosseria.
 

Tot el frontal ha estat redisenyat a la versió 2017 del GT86 Foto: Toyota


Els enginyers de Toyota han realitzat minuciosos ajustaments en la suspensió i l'amortiment per aconseguir una major estabilitat i millorar el confort de marxa, a més d'implantar diverses mesures amb l'objectiu d'augmentar la rigidesa de la carrosseria i millorar l'aerodinàmica.

La part posterior del GT86 2017 incorpora punts addicionals de soldadura en els passos de rodes posteriors i compta amb panells i suport del darrere de més gruix. L'estabilitat i el confort de marxa arriben a nivells superiors gràcies als nous ressorts de la suspensió, mentre que l'aerodinàmica ha estat millorada gràcies a les modificacions introduïdes en el frontal: para-xocs optimitzats, que deixen la zona davantera més a prop de l'asfalt, i aletes específiques, davant i als laterals, aconseguint així una major fluïdesa de l'aire.
 

A la saga del Gt86 2017 hi destaca el nou aleró Foto: Toyota


Una de les grans novetats des del punt de vista del conductor és el nou mode Track (circuit), que permet gaudir més de les sensacions esportives que transmet GT86 en rebaixar al mínim la intervenció dels sistemes electrònics -control d'estabilitat i control de la tracció-. La nova pantalla multiinformació ofereix informació de les corbes de potència i parell i les forces G, a més de permetre l'accés a un cronòmetre amb el qual prendre temps en circuit.

Toyota ha dut a terme una extensa avaluació dels sistemes de control electrònic del GT86, amb la informació recollida de les diferents competicions que protagonitza l'esportiu de Toyota, amb l'objectiu d'afinar-los i aconseguir així una resposta encara més esportiva.


L'habitacle presenta nous acabats i materials, de major qualitat percebuda, i un nou volant, de petit diàmetre -és el més petit de tota la gamma Toyota-, que facilita un millor control de la direcció. A més, hi ha nous comandaments i botons a les portes i per gestionar el climatitzador. A tot això s'uneix la nova pantalla a color multiinformació TFT de 4,2 "al quadre d'instruments.
 

Nou disseny del davantal i més equipament Foto: Toyota


El GT86 2017 conserva la combinació que l'han convertit en referència entre els esportius: motor bòxer davanter, de 147 kW / 200 CV, i propulsió posterior, amb caixa de canvis manual o transmissió automàtica, en ambdós casos de sis velocitats.

Les novetats en l'apartat d'equipament inclouen, a més de la manera Track (circuit), la incorporació d'Assistent d'arrencada en Pendent (HAC), llums d'avís de frenada d'emergència (warning) i l'última versió de Toyota Touch 2, dispositiu multimèdia amb pantalla de 6,1 ", connectivitat Bluetooth 3.0, connexions USB i Aux-In i, opcionalment, sistema de navegació Toyota Touch 2 & GO amb funcions avançades i accés a apps -inclou actualitzacions gratuïtes durant els tres primers anys-.

El nou Toyota GT86 ja està disponible a la Xarxa Oficial de Concessionaris de Toyota des de 32.990 €.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Dacia Sandero Stepway 2021
Dacia Sandero Stepway 2021 | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
La renovació del cotxe més venut arriba amb millor disseny, comfort i sense motoritzacions dièsel
PORSCHE 911 GT3 Touring Pack
PORSCHE 911 GT3 Touring Pack | Porsche
Màxim rendimient, sense cridar l'atenció | El 911 GT3 Touring prescindeix de l'aleró posterior fix gde mida XXL del GT3, i el substitueix per un aleró ocult que desplega de mode automàtic a alta velocitat
Audi A1 Sportback 40 TFSI Competition
Audi A1 Sportback 40 TFSI Competition | Audi
Actualització per al motor 2.0 TFSI, que s'adapta a la norma d'emissions al mateix temps que augmenta la potència fins als 207 Cv
Dacia Sandero Stepway 2021
Dacia Sandero Stepway 2021 | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
La renovació del cotxe més venut arriba amb millor disseny, comfort i sense motoritzacions dièsel
Seat Ateca FR Tsi 190
Seat Ateca FR Tsi 190 | F.Boada
Ferran Boada
Cada cop amb millor aparença, més equipat i amb opció a un motor benzina més potent. L'oferta de l'Ateca pel 2021 és encara molt més atractiva
Imatge il·lustrativa
Ferran Boada
La variant amb la carroseria familiar tipus "Bread Van" és també el més ràpid de tots els signats per John Cooper Works