Dakar 2017

​Destacada actuació, altre cop, dels pilots catalans al Ral.li Dakar

Repassem el paper de tots els nostres pilots presents al Raid més dur del món.

| 15/01/2017 a les 13:23h
Arxivat a: Competició, Dakar 2017, Dakar, Raid
Gerard Farrès en plena cursa
Gerard Farrès en plena cursa | Facebook Gerard Farrés
Motos

3r - Gerard Farrés. Estel·lar paper del pilot de manlleu arribant a Buenos Aires en tercer lloc amb una moto de sèrie. En un Dakar dur de veritat, dissenyat per Marc Coma, en Gerard ha pogut demostrar tot el seu talent.

5è- Joan Barreda. El de Castelló de la plana ha tornat a demostrar que és el més ràpid de tots. A més la seva experiència acumulada en el Ral·li li ha permès de navegar com els millors quan li ha tocat obrir pista. Una penalització d'una hora per una errada del seu equip en un repostatge en una zona no permesa, tot i les reclamacions, l'ha privat d'una victòria quasi segura.

13è.- Joan Pedrero. Gran paper del de Canet que ha tornat a demostrar la seva fortalesa i habilitat. Estar en el top 15 amb un equip tan petit és una proesa.

16a.- Laia Sanz. Guanyadora entre les fèmines, però és evident que la Laia lluita de tu a tu contra els homes fins i tot en una cursa tan dura com la d'enguany. Una altra exhibició de la pilot de Corbera. Ha quedat molt a prop del Top 15 que s'havia marcat com a objectiu.

19è.- Dani Oliveras. Molt bon Ral·li per en Dani, actuant de motxiler dels seus caps de files (Gerard Farrés i Ivan Cervantes) al potent Himoinsa Team, el de Vilablareix ha demostrat la seva gran tècnica sobre la moto. Un pas endavant molt important de cara a propers Dakars.

29è.- Marc Solà. Excel·lent cursa la d'en Marc. En el seu segon Dakar també ha aconseguit arribar a Buenos Aires amb la seva Yamaha de Categoria Marató. Si no hagués estat, altre cop, pels problemes de la bomba de benzina, el de Vic hauria estat encara més endavant.

80è .- Rosa Romero. Gran demostració de fortalesa de la Rosa. A les primeres etapes es va quedar sense motxiller, s'ha fet quasi tot el Ral·li en solitari tota una exhibició de força i pilotatge. L'esperit dakarià en estat pur.

Retirat - Ivan Cervantes. Molta mala sort pel de Cambrils que es va haver de retirar a falta de només dues etapes per arribar a meta. Durant la cursa va demostrar que és un gran pilot cridat a grans gestes en el raid més dur del món. A la seva segona aparició ja va estar rodant constantment entre els 20 millors.

Retirat - Armand Monleón. Mala sort per un extraordinari pilot. Una mala caiguda va apartar de la cursa, a un home capaç de marcar-se un top ten en la seva primera participació en el ral·li. C'est le Dakar patron .... l'any que ve segur que el tornem a veure brillar.
 

Només els Peugeot han quedat per davant d'en Nani i l'Alex Foto: naniroma.com


Cotxes

4t .- Joan Roma/Alex Haro. Només l'armada Peugeot ha pogut impedir que una llegenda del Dakar com en Nani hagi portat el seu Toyota al podi de Buenos Aires. En Nani i l'Alex han fet una cursa sense errors i amb la seva experiència han llegit la cursa de forma extraordinària sabent on atacar i conservar en tot moment.

16è .- Joan Rubí. Molt bon paper del copilot mataroní, que ha permès al Bolivià Gutiérrez Fleig arribar a meta en una excel·lent posició. Impagable la feina d'en Joan que ha permès aquesta fita.

30è .- Xavi Foj. 30 en la general i quart en T2, un altra actuació remarcable del pilot de Molins de Rei demostrant perquè és una llegenda del Dakar. La fiabilitat personificada.

35è .- Isidre Esteve / Txema Villalobos. En el seu retorn al Dakar el d'Oliana ha tornat a demostrar que els seus dots de pilotatge és mantenen intactes. Tasca impagable la d'en Txema que a més de copilotar ha de multiplicar els seus esforços durant la cursa fora del cotxe.

Retirat .- Xevi Pons. En els poques etapes que va poder estar en el Raid va poder demostrar la seva velocitat marcant una segona posició en el pròleg. A la tercera vegada te'n sortiràs, l'esperem altre cop l'any vinent.

Retirat .- Lucas Cruz. Una de les imatges del Ral·li ha estat l'espectacular accident que van patir en Lucas i el Carlos Sainz al volant del seu Peugeot. Anant en un equip que només val guanyar o guanyar a vegades passen aquestes coses.

Contingut relacionat

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Dos de cada tres nens viatgen incorrectament en el cotxe
Dos de cada tres nens viatgen incorrectament en el cotxe
Ferran Boada
Els desplaçaments de casa al col·legi acumulen el nombre més gran de conductes de risc | Portar-los en cadires que no els corresponen o amb els arnesos folgats són errors comuns
L'espectacle de la Resistència al Circuit de Barcelona-Catalunya
L'espectacle de la Resistència al Circuit de Barcelona-Catalunya | Josep Mª Marcet Llosa
El nou Juke arriba amb un aspecte atlètic, més espai interior i carregat de tecnologia
El nou Juke arriba amb un aspecte atlètic, més espai interior i carregat de tecnologia | Nissan
El nou Nissan JUKE fa el seu debut global en 5 ciutats d'Europa, un mercat on s'han venut gairebé 1 milió de JUKE, des que aquest model redefinís el sector dels crossover compactes fa 9 anys
Frontal del Volkswagen Polo, cada cop més semblant al Golf
Frontal del Volkswagen Polo, cada cop més semblant al Golf | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
Els petits compactes amb motor dièsel havien estat molt populars, però ara es veuen abocats a la desaparició. La marca alemanya ens proporciona l'oportunitat de comprovar si encara són viables al 2019
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell | F.Boada
Ferran Boada
Més i millor, la nau capitana de Seat creix en totes les seves dimensions, no només pel que fa les mides
El nou BMW X5 2019 ens porta a nous límits
El nou BMW X5 2019 ens porta a nous límits | F.Boada
Ferran Boada
Més gran, més luxós, més tecnològic, més versàtil i amb millors prestacions fora de l'asfalt