Cotxes Clàssics

Aquest Ferrari 250 GTO pot convertir-se en el cotxe més car del món

Un pedigrí únic dispara la seva cotització

| 14/11/2016 a les 17:49h
Arxivat a: Histories del Motor, Històries del Motor, Ferrari, 250 GTO, Subhasta, Cotxes Clàssics
Aquest 250 GTO pot trencar tots els rècords de cotització
Aquest 250 GTO pot trencar tots els rècords de cotització | Talacrest
El mes de Març passat us informàvem que un Ferrari 335 Sport Scagletti havia batut el rècord del món a la subhasta de la casa Retromobile de París al vendre's a un propietari anònim per 35'7 milions de dòlars. Aquest rècord aviat podria ser trencat.

Talacrest, un concessionari britànic de Ferrari, està oferint aquesta preciosa unitat del 1962 Ferrari 250 GTO per la barbaritat de 45 milions de Lliures. Al canvi actual, una mica més de 52 milions d'Euros.

Malgrat que tots els Ferrari 250 GTO fabricats tenen, a hores d'ara, preus estratosfèrics per sobre dels 30 milions d'euros, aquesta unitat podria esmicolar tots els rècords perquè es tracta d'una unitat molt especial i amb un pedigrí únic i, és clar, això es paga.
 

Un interior absolutament racing on reviure les curses de la seva joventut Foto: Talacrest


La unitat amb número de bastidor 3387 va ser el segon 250 GTO mai construït d'un total de 36. i el primer a ser utilitzat en una cursa. En el seu debut a les 12 Hores de Sebring, va acabar primer de la seva classe i segon a la general. Aquell mateix any, va participar a les 24 Hores de Le Mans i va acabar sisè en la general i primer a la seva classe. El cotxe va seguir competint amb gran èxit fins a l'any 1965. En la seva última cursa, va competir en el Tourist Trophy de Nassau on va guanyar ajustadament la seva classe.

John Collins, director de Talacrest, ha qualificat a aquest Ferrari com "el Sant Grial dels cotxes clàssics." A més ha afegit: "després de les eleccions als Estats Units hi ha gent que està buscant un valor segur en el qual invertir, i aquest sembla molt més segur que una pintura penjada a la paret" i nosaltres hi afegim ... A més una pintura no la pots conduir.


 

Una autèntica obra d'art en moviment Foto: Talacrest

COMENTARIS

Increible que no sigui noticia
Anònim, 15/11/2016 a les 08:55
+0
-0
el cotxe més barat del món!!

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell | F.Boada
Ferran Boada
Més i millor, la nau capitana de Seat creix en totes les seves dimensions, no només pel que fa les mides
La prova ja compta amb més de 70 inscrits per aquest 19 de maig
La prova ja compta amb més de 70 inscrits per aquest 19 de maig | V-Line Org.
Joan Regí
L'ajuntament de Les Masies de Voltregà ha fet tot el possible per poder recuperar la prova i celebrar aquesta 15a edició | Més de 70 vehicles faran el recorregut de 6,8 km aquest 19 de maig
Hamilton i el seu Mercedes al Circuit, serà l'última vegada que l'hi veiem?
Hamilton i el seu Mercedes al Circuit, serà l'última vegada que l'hi veiem? | Miquel Rovira / Roger Sala
Joan Regí
Hamilton s'imposa de principi a final en una cursa marcada per la possible sortida del GP d'Espanya del Gran Circ | Liberty Media ja ha confirmat la tornada del GP dels Països Baixos, mentre l'assistència al Circuit és la pitjor des de 1999 | Les negociacions entre Liberty i institucions, encara obertes, estan en un moment clau
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell | F.Boada
Ferran Boada
Més i millor, la nau capitana de Seat creix en totes les seves dimensions, no només pel que fa les mides
El nou BMW X5 2019 ens porta a nous límits
El nou BMW X5 2019 ens porta a nous límits | F.Boada
Ferran Boada
Més gran, més luxós, més tecnològic, més versàtil i amb millors prestacions fora de l'asfalt
Opel Grandland X
Opel Grandland X | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
Opel reneix amb l'ajuda de PSA, i uns dels productes que presenta és el Grandland X, amb motors i plataforma també de PSA