MUNDIAL DE RAL·LI

Toyota GAZOO posa a punt el Yaris WRC a Catalunya

Tommi Mäkinen, patró de l'equip i 4 cops campió del món de ral·li, ha estat l'encarregat de pilotar el futur WRC.

| 27/10/2016 a les 19:05h
Arxivat a: Competició, ral·li, yaris, makinen, toyota, wrc
L'eqiuip Toyota provant el cotxe al tram d'Alpens - Les Lloses, aquest dijous.
L'eqiuip Toyota provant el cotxe al tram d'Alpens - Les Lloses, aquest dijous. | Josep M. Montaner
És època de test al WRC. Més si tenim en compte que de cara al 2017, el reglament canvia i els vehicles seran més potents i aerodinàmics. Les marques que creen un cotxe nou tenen més llibertat per realitzar test que les que representa que tan sols evolucionen el model actual (Volkswagen), i Catalunya és un lloc bastant habitual últimament tant per test sobre terra com sobre asfalt. 
 

L'eqiuip Toyota provant el cotxe al tram d'Alpens - Les Lloses, aquest dijous. Foto: Josep M. Montaner


M-Sport treballa sobre el futur model del Fiesta, Citroën Racing sobre el nou C3, Hyundai Motorsport sobre l'i20 amb carrosseria de tres portes i finalment, la marca que s'incorpora al mundial després de més de 15 anys, Toyota, ho fa amb una exagerada versió del Yaris creada per Gazoo.
 

L'eqiuip Toyota provant el cotxe al tram d'Alpens - Les Lloses, aquest dijous. Foto: Josep M. Montaner


L'equip japonès (realment finlandès, capitanejat per Tommi Mäkinen) està realitzant una activitat molt intensa de preparació per l'any que ve i ja s'havia deixat veure per terres catalanes fent test. El que ha cridat l'atenció aquesta setmana és el nou kit aerodinàmic que envolta el que originalment semblava un Yaris, molt comentat a les xarxes. Per aquest motiu, molta gent s'ha desplaçat a la zona de proves per ser dels primers a capturar i compartir les imatges del futur World Rally Car.
 

L'eqiuip Toyota provant el cotxe al tram d'Alpens - Les Lloses, aquest dijous. Foto: Josep M. Montaner

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Dacia Sandero Stepway 2021
Dacia Sandero Stepway 2021 | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
La renovació del cotxe més venut arriba amb millor disseny, comfort i sense motoritzacions dièsel
PORSCHE 911 GT3 Touring Pack
PORSCHE 911 GT3 Touring Pack | Porsche
Màxim rendimient, sense cridar l'atenció | El 911 GT3 Touring prescindeix de l'aleró posterior fix gde mida XXL del GT3, i el substitueix per un aleró ocult que desplega de mode automàtic a alta velocitat
Audi A1 Sportback 40 TFSI Competition
Audi A1 Sportback 40 TFSI Competition | Audi
Actualització per al motor 2.0 TFSI, que s'adapta a la norma d'emissions al mateix temps que augmenta la potència fins als 207 Cv
Dacia Sandero Stepway 2021
Dacia Sandero Stepway 2021 | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
La renovació del cotxe més venut arriba amb millor disseny, comfort i sense motoritzacions dièsel
Seat Ateca FR Tsi 190
Seat Ateca FR Tsi 190 | F.Boada
Ferran Boada
Cada cop amb millor aparença, més equipat i amb opció a un motor benzina més potent. L'oferta de l'Ateca pel 2021 és encara molt més atractiva
Imatge il·lustrativa
Ferran Boada
La variant amb la carroseria familiar tipus "Bread Van" és també el més ràpid de tots els signats per John Cooper Works