Competició Kàrting

El temps i una alta participació animen el Campionat de Catalunya de Kàrting a Vic

El Circuit d'Osona acull la segona prova del calendari, amb 74 pilots

| 12/05/2016 a les 19:39h
Arxivat a: Competició, Karting, Escuderia Osona
Campionat de Catalunya de Kàrting al Circuit d'Osona
Campionat de Catalunya de Kàrting al Circuit d'Osona | Josep M. Oliver
El Circuit d'Osona va acollir aquest cap de setmana passat la segona prova del Campionat de Catalunya de Kàrting. Hi van participar un total de 74 pilots. Entre aquests, dos de l'Escuderia Osona, un dels quals, Ekaitz Elorz, va pujar al podi en les dues curses de la categoria de benjamins.

Totes les carreres es van poder disputar en sec, tot i que els entrenaments i el warm-up es van fer en moll. El temps inestable del cap de setmana no va restar interès a la prova, que va comptar amb una gran assistència de públic. Es van disputar nou curses, una d'Open RACC i dues per a la resta de categories, agrupades de la següent manera: cadet, aleví-benjamí, júnior i sènior.

En la categoria de cadets, domini absolut de Daniel Txackenko (NM CA Perfomance), que va guanyar les dues curses, i que se situa així líder en solitari del campionat. El més regular, al seu darrere, ha estat Jorge Sánchez, amb dos tercers llocs. La segona plaça se la van repartir Javier Sagrera i Nicolay Mazin.

Pel que ja a júnior, les dues curses van estar molt disputades (en la segona, els quatre primers van entrar a la meta amb només 1 segon de diferència). Els tres primers llocs del podi van ser ocupats pels mateixos pilots, però en diferent posició a les dues mànegues: Jon Renteria (MDC Racing), primer i segon; Ruben Moya (Raul Moya Piquero), tercer i primer; i Arnau Fernández, segon i tercer, que conserva així el lideratge al campionat català. Espectador d'excepció va ser Albert Fugardo, que va ocupar la quarta posició en les dues ocasions, a només unes dècimes dels llocs de podi i, a més, va marcar la volta ràpida en cursa.

També va ser molt emocionant la categoria d'aleví, on el grup capdavanter va arribar a la meta molt compacte. En la primera cursa, el vencedor va ser Daniel Briz (AC Motorsport), seguit de Tommy Pintos i Sergio Ruiz. En la segona, la victòria va ser per a Sergio Ruiz (AC Motorsport), mentre que Tommy Pintos va repetir en segona posició, i el tercer esglaó del podi el va ocupar Miguel Peiró. Marc Güell, de l'Escuderia Osona, va aconseguir una 15a i una 12a posició.

En benjamins, els tres participants van acabar la cursa en un mocador. El vencedor en les dues ocasions va ser Aleix Soriano (Marlon Kart), que referma d'aquesta manera el primer lloc al campionat. Pel que fa a Ekaitz Elorz, de l'Escuderia Osona, es va intercanviar el segon i el tercer lloc amb l'altre participant, Carlo Marcelo.

En sènior, el gran dominador va ser Carles León (Marta Mateos), que va repetir victòria en les dues curses. Guillem Pujeu també va fer doblet al segon esglaó del podi. El tercer se'l van repartir Daniel Martínez i Alejandro Fleta.

A la categoria de l'Open RACC, victòria contundent de Pol Caubin, que va arribar a la meta amb 12 segons de marge sobre els seus perseguidors. El podi el van completar Quim González i Pol Esplugues, per aquest ordre.

Classificacions, al web Escuderia Osona: http://www.escuderiaosona.com/

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
El nou Seat Mii GNC
El nou Seat Mii GNC | Marc Calvo
Marc Calvo
Seat Mii un urbanita ECOnòmic i ECOlògic |
El Volvo XC-40 Recharge reafirma l'aposta elèctica de Volvo
El Volvo XC-40 Recharge reafirma l'aposta elèctica de Volvo | Volvo Cars
Festival de la Velocitat Legado María de Villota 2019
Festival de la Velocitat Legado María de Villota 2019 | Josep Mª Marcet Llosa
Els pilots de casa protagonistes en un gran cap de setmana farcit de curses
El nou Seat Mii GNC
El nou Seat Mii GNC | Marc Calvo
Marc Calvo
Seat Mii un urbanita ECOnòmic i ECOlògic |
Frontal del Volkswagen Polo, cada cop més semblant al Golf
Frontal del Volkswagen Polo, cada cop més semblant al Golf | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
Els petits compactes amb motor dièsel havien estat molt populars, però ara es veuen abocats a la desaparició. La marca alemanya ens proporciona l'oportunitat de comprovar si encara són viables al 2019
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell | F.Boada
Ferran Boada
Més i millor, la nau capitana de Seat creix en totes les seves dimensions, no només pel que fa les mides