Tria NacióMotor

Cinc cotxes amb més de 250 CV per menys de 35.000 euros

No cal gastar una fortuna per gaudir d'un autèntic esportiu

| 06/05/2016 a les 17:42h
Especial: Tria NacióMotor
Arxivat a: Histories del Motor, 35.000€, 250cv, Tria, Esportius, Històries del Motor
1 .- Nissan 370Z

Nissan 370Z Foto: Nissan


Un preciós cupè biplaça hereu d'una saga de llegenda. Des de 32.900 euros podem accedir a aquest Nissan 370Z mogut per un motor 3.8 V6 de 328 CV que es transmeten a l'asfalt des de l'eix posterior. Segurament és l'esportiu amb la millor relació potencia/preu del mercat.

2 .- Honda Type R
 

Honda Civic Type R Foto: Honda


Fins l'arribada del VW Golf Clubsport S fa pocs dies, l'Honda Type R lluia de ser el tracció davantera més potent del mercat i d'ostentar el rècord de volta ràpida a l'infern verd de Nürburgring. Això si, el Golf Clubsport S que ha marcat el record a Nürburgring no està a la venda i el radical Honda Type R si, per 34.900 euros.

3 .- Seat León Cupra 290
 

Seat León Cupra Foto: SEAT


El SEAT més potent mai fabricat fins el dia d'avui, 290 CV. Un cotxe discret i confortable pel dia a dia amb un rendiment i efectivitat que són referencia al segment. A més te'l pots comprar en carrosseries de 3 portes, 5 portes o fins i tot en versió familiar (aquesta s'enfila una mica per sobre dels 35.000). Un autèntic matagegants vestit de camuflatge des de 34.050 euros.

4 .- Renault Megane RS
 

Renault Megane RS Foto: Renault


Posa't el casc, els guants i corda't bé el cinturó de seguretat, perquè el Renault Megane RS de 270 cavalls és una autèntica bèstia que busca la màxima efectivitat i et regalarà sensacions úniques. Des de 28.950 euros pots emportar-te el Renault Megane RS directe del concessionari al circuit.

5.- Peugeot 308 GTi 270
 

Peugeot 308 Gti 270 Foto: Premsa


El 308 Gti més potent, també hi ha una versió de 250 CV, és junt amb el SEAT León el més utilitzable en el dia a dia d'aquesta tria. Del seu motor 1.6 Turbo se n'extreuen 270 Cv que estan sempre a punt per sortir a galopar. Un comportament esportiu fins a dir prou et permetrà gaudir enllaçant revolts a la teva carretera de muntanya predilecta. A partir de 32.500 euros pot ser teu.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
El nou Seat Mii GNC
El nou Seat Mii GNC | Marc Calvo
Marc Calvo
Seat Mii un urbanita ECOnòmic i ECOlògic |
El Golf  MkII va marcar noves referències tècniques en el segment dels vehicles compactes
El Golf MkII va marcar noves referències tècniques en el segment dels vehicles compactes | Volkswagen
Falten 7 dies per a l'estrena mundial de la vuitena generació del Golf
El Volvo XC-40 Recharge reafirma l'aposta elèctica de Volvo
El Volvo XC-40 Recharge reafirma l'aposta elèctica de Volvo | Volvo Cars
El nou Seat Mii GNC
El nou Seat Mii GNC | Marc Calvo
Marc Calvo
Seat Mii un urbanita ECOnòmic i ECOlògic |
Frontal del Volkswagen Polo, cada cop més semblant al Golf
Frontal del Volkswagen Polo, cada cop més semblant al Golf | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
Els petits compactes amb motor dièsel havien estat molt populars, però ara es veuen abocats a la desaparició. La marca alemanya ens proporciona l'oportunitat de comprovar si encara són viables al 2019
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell | F.Boada
Ferran Boada
Més i millor, la nau capitana de Seat creix en totes les seves dimensions, no només pel que fa les mides
El nou BMW X5 2019 ens porta a nous límits
El nou BMW X5 2019 ens porta a nous límits | F.Boada
Ferran Boada
Més gran, més luxós, més tecnològic, més versàtil i amb millors prestacions fora de l'asfalt