Volar amb un Cupra ST 280 sota la pluja de Nürburgring

| 19/07/2015 a les 22:44h
Arxivat a: Consells de conducció
Dale Lomas Cupra ST

He trigat estona en trobar un títol per reflectir el que es veu en aquest vídeo, que us cridi l'atenció i que faci que el veieu sencer. Val molt la pena. En ell, Dale Lomas, un pilot expert "resident" del famós circuit Nürburgring Nordschleife ens mostra la millor manera de conduir un cotxe de tracció davantera sota la pluja pel mític circuit.

En aquest cas, Lomas, fa servir el seu propi SEAT Leon Cupra ST 280 (que ha adquirit recentment) per fer-nos una demostració de la manera més efectiva i ràpida de desafiar el "ring" en condicions climàtiques complicades i amb la pista molla. Des de passar-se l'apex, buscar línies més exteriors per trobar la zona més seca i amb més tracció, fins com tractar l'accelerador per entregar correctament la potència i no subvirar. Deu minuts de consells que mai està de més conèixer, a més de veure com actua el Cupra de Lomas quan se li exigeix rendiment amb poc grip.

 El pilot es desfà en elogis sobre el SEAT Leon Cupra ST 280, i demostra molt gràficament com de genial és el diferencial VAQ, fins i tot sota la pluja. A vegades hem de tenir en compte les opinions d'experts com ell i no tant les d'ídols de masses que busquen espectacle i l'esperpent. Si voleu veure al bo de'n Dale Lomas tastar el mateix vehicle en sec ho podeu fer aquí, també molt impressionant.
Imatge il·lustrativa
F.Boada
Els més puristes i adeptes de la marca li podran posar moltes pegues, pero no podràn pas dir que no és un concepte equilibrat i de funcionament impecable.
Hyundai i30 2021
Hyundai i30 2021 | Hyundai
L'acabat N Line, inspirat en la competició, està disponible per primera vegada en el nou i30 Wagon.
Audi SQ2
Audi SQ2 | Audi
El nou SQ2 arriba amb 300 Cv, tracció Quattro i carregat de tecnologia
Imatge il·lustrativa
F.Boada
Els més puristes i adeptes de la marca li podran posar moltes pegues, pero no podràn pas dir que no és un concepte equilibrat i de funcionament impecable.
Peugeot e-2008 GT
Peugeot e-2008 GT | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
Del país on va néixer el motor de combustió ens arriba una de les millors opcions dins el mercat dels elèctrics. Autonomia de 322 quilòmetres i 136 cavalls de potència en una carrosseria SUV.
Ford Focus ST Line X
Ford Focus ST Line X | Marc Calvo
Marc Calvo
Ford actualitza el nou Focus amb motors EcoBoost micro-híbridats amb uns consums excepcionals