El preparador Alemany Brabus, conegut per les seves bestials preparacions sobre cotxes Mercedes, i KTM han conjuminat experiència per a crear l'espectacular Brabus 1300 R sobre la base de la SuperDuke 1290 R. I anuncien que aquest és el primer pas de la col·laboració, així que la cosa promet.
La nova moto de Brabus presumeix del disseny típic del preparador i de KTM. Els ingredients clau del llenguatge de disseny BRABUS "Black and Bold"(Fosc i Audaç) inclouen dos esquemes de pintura característics, llandes forjades BRABUS Monoblock Z, sofisticats elements de la carrosseria en carboni d'alta qualitat i un seient fet a mida.
Disposarem a més d'altres peces de carrosseria exclusives com:Doble escapament slip-on, preses d'aire , màscara de fanal, pletines de direcció mecanitzades, palanques de fre i embragatge mecanitzades i regulables, estreps mecanitzats regulables, Taps dels dipòsits de compensació i d'oli, protecció de motor i tapa del seient de passatger en carboni.
Totes aquestes exclusives peces desenvolupades per Brabus defineixen el caràcter extremadament únic i esportiu de la moto.No s'ha comunicat de moment el preu de la moto, però advertim que el lema de Brabus és "si ha de preguntar el preu, no s'ho pot permetre".