Competició Motos | Trial

Miquel Cirera, cap del Repsol Honda Team Trial, es retira

El de Manresa posa peu a terra i atura el motor de la seva estimada Cota per a gaudir d'un ben guanyat descans després de quaranta-sis anys a la casa

| 10/12/2021 a les 12:05h
Arxivat a: Competició, Montesa-Honda, Trial, Miquel Cirera, Competició Motos
Miquel Cirera , Toni Bou i Montesa. Un equip imbatible
Miquel Cirera , Toni Bou i Montesa. Un equip imbatible
Cirera ha estat sempre vinculat a Montesa, en la seva època va ser un dels principals pilots oficials, va destacar en competicions estatals a la fi de la dècada de 1970 i començament de la de 1980. Anys més tard, va tornar a competir en campionats de "clàssiques" i va guanyar dues vegades el campionat estatal.

Després va treballar durant anys en les oficines del seu Departament de Recerca i desenvolupament, dirigit per Pere Pi. En els moments més difícils per a la marca, a punt de la seva desaparició, la determinació de Cirera, Pi i el seu equip de treball més proper van salvar a la marca amb el seu enginy, determinació i moltes hores de treball.

Des de fa anys, el de Manresa, és el principal responsable de l'equip oficial de trial en el mundial, un equip que amb l'aportació inestimable de Toni Bou ha batut tots els rècords haguts i per haver en aquest esport. Un esport que li deu, molt, moltíssim a Miquel Cirera. Des d'aquí el nostre afecte, admiració i agraïment. Et desitgem el millor en el teu nou projecte de vida.

Seguit el comunicat que Cirera ha redactat com a comiat:

Després de 46 anys dedicats a l'esport que més estimo, el trial, i sempre com a membre de Montesa-Honda, ha arribat el moment de parar. Han estat molts anys de carreres, de viatges, de treball diari amb molta pressió i de múltiples sacrificis amb la finalitat de mantenir a l'equip de competició al màxim nivell.

A través d'aquest comunicat m'agradaria fer públic que a partir del pròxim 31 de desembre deixaré de formar part del Repsol Honda Team i de Montesa Honda.

Des de l'1 d'abril de 1976, moment en què vaig passar a formar part d'aquesta gran família com a pilot de la marca, he gaudit de tots i cadascun dels moments que m'ha tocat viure. Sens dubte, em considero molt afortunat d'haver estat part de Montesa i d'haver contribuït, al costat de la resta d'integrants de l'equip i de la fàbrica, als enormes èxits esportius i al desenvolupament de molts models de la gamma.

Durant aquests quaranta-sis anys he pogut gaudir de grans moments, però també m'ha tocat viure uns altres molt durs i complexos que, sense cap mena de dubte, m'han ajudat a créixer com a persona i com a professional. Però si amb alguna cosa em quedo, és amb els bons amics que he pogut conèixer per tot el món.

Vull aprofitar aquest moment de comiat per a donar les gràcies a tots els que han format part de Montesa i de l'equip de competició durant tots aquests anys. Entre tots, hem aconseguit 74 títols mundials! Es tracta d'una xifra espectacular que no hagués estat possible sense l'ajuda de totes i cadascuna de les persones que m'han acompanyat i secundat al llarg de tots aquests anys. No puc entrar a nomenar a cadascun, ja que segur que podria deixar-me a algú i seriosa imperdonable. Per això, MOLTES Gràcies a la meva família, pilots, mecànics, preparadors físics, motxilers, metges, empleats de la fàbrica, patrocinadors, responsables de premsa i amics. Per a acabar, gràcies també a tots els incondicionals de Montesa que, des de sempre, m'han mostrat la seva passió per la marca. Sense vosaltres, viure aquest somni no hauria estat possible."

VISCA eI el trial i VISCA Montesa.
Moltes Gràcies a tots! 

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
La Big Boxer de BMW s'endinsa en el territori del gran turisme americà
La Big Boxer de BMW s'endinsa en el territori del gran turisme americà | F.Boada
Una Gran Cruiser "Berlin Built" que conjuga la tradició amb solucions tècniques a l'última
Hyundai IONIQ 5
Hyundai IONIQ 5 | Hyundai
El guardó l'atorga l'Associació de Premsa del Motor de Catalunya (APMC), que està formada per professionals de diferents mitjans catalans, entre ells Nació Motor
Tesla Model 3
Tesla Model 3 | Tesla Motors
Els vehicles tenen defectes a la càmera posterior i el maleter que podrien provocar accidents
MINI Cabrio John Cooper Works
MINI Cabrio John Cooper Works | F.Boada
Ferran Boada
Conduir un John Cooper Works Cabrio és, molt probablement, la manera més genuina de gaudir d'un MINI
Nissan Qashqai 2021
Nissan Qashqai 2021 | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
Arriba la nova versió del Qashqai, amb nova plataforma, nova estètica i nous motors.
Volkswagen ID.4
Volkswagen ID.4 | F.Boada
Ferran Boada
L'ID.4 atraurà als qui busquin un vehicle elèctric amb un enfocament de practicitat familiar, una imatge a la moda i una autonomia més que destacable