Un Wolkswagen Golf GTI Foto: Ramon Estany
La base de la prova estava situada en el Palau d’Esports i Congressos d'Alp, des d'on es feran les respectives verificacions administratives i tècniques, per a posteriorment donar-se la sortida des de la mateixa localitat d'Alp.
Imatge insòlita, no era freqüent que els vehicles arribessin junts a un punt, però aquí, a la rotonda de Cal Coll, n'hi van passar tres alhora Foto: Ramon Estany
El recorregut tenia una ruta que visitava 3 províncies, amb gran diversitat de paisatges i tipus d'asfalt, completant 715 km de recorregut entre les dues etapes, dels quals 380 eren de Regularitat en carretera oberta, dividits en 19 trams.
Al Solsonès, els vehicles participants han passat pels municipis de Navès, Olius, Solsona, Pinell i Castellar de la Ribera.

Un dels principals al·licients d'aquesta prova és que molts dels quilòmetres que s'han fet el divendres 9 eren nocturns. La duresa, però també la seguretat del poc trànsit nocturn, ha estatà per tant una premissa en un ral·li que requereix molta conducció. La segona etapa, el dissabte 10, era una mica menys dura però també igual d’exigent, amb la dificultat creixent a mesura que s'acostava el final del ral·li.
Un Skoda Favorit Foto: Ramon Estany
Els vehícles admesos eren els fabricats fins el 31-12-1994.
Un Porsche 993-4 Foto: Ramon Estany
El palmarès del Clàssic Comtat de Cerdanya està encapçalat pels dos guanyadors fins ara registrats: 2017, Francesc Gutiérrez-Joan Jordan (Opel Ascona 2000); 2018, Juan Pedro García-Sergi Giralt (Autobianchi A112 Abarth), i 2019 Carles Fortuny-Carles Jiménez (Lancia Beta), aquest darrer, ha repetit triomf enguany.
Un BMW 325I E30 Foto: Ramon Estany