Novetats Cotxes

El CUPRA León e-Hybrid, ara també disponible en la versió de 204 Cv

Se suma a la versió e-HYBRID de 245 CV, totes dues amb etiqueta mediambiental ZERO emissions i disponibles tant en carrosseria de 5 portes, com en el familiar Sportstourer

| 09/04/2021 a les 12:31h
Arxivat a: Novetats Motor, Novetats Cotxes, novetats cotxes, Mobilitat Sostenible, Hybrid, León, Cupra
CUPRA León Hybrid 204 Cv
CUPRA León Hybrid 204 Cv | CUPRA
El CUPRA León ja es comercialitza amb la variant híbrida endollable 1.4 e-HYBRID de 204 CV, que se suma a la versió e-HYBRID de 245 CV, totes dues amb etiqueta mediambiental ZERO emissions i disponibles tant en carrosseria de 5 portes, com en el familiar Sportstourer.

El sistema híbrid endollable del compacte de la marca de Martorell permet una conducció molt eficient i ecològica, amb tot el caràcter que li atorga tant el seu increïble comportament dinàmic com les seves altes prestacions, derivades del funcionament simultani del motor elèctric i del de gasolina.

El motor de gasolina 1.4 TSI de quatre cilindres i 150 CV (110 kW) de potència amb un parell màxim de 250 Nm, s'uneix al propulsor elèctric de 115 CV (85 kW) i 330 Nm de parell –que pràcticament s'ofereix en tot moment–, tots dos associats a una caixa del canvi DSG de sis relacions, i compta amb un conjunt de bateries de 13 kWh de capacitat.
 

Cupra León Hybrid 204 cv Foto: CUPRA


L'eficient combinació mecànica del CUPRA León e-HYBRID permet aconseguir una autonomia total en manera elèctrica de fins a 63 km en la versió de 204 CV (fins a 62 km en la variant Sportstourer), oferint un tacte esportiu com a pocs, que permet realitzar llargs recorreguts i, al seu torn, disposar d'un vehicle que serveix per a utilitzar diàriament, reduint notòriament el seu consum i emissions.

Quant a les prestacions de la nova versió de 204 CV, accelera de 0 a 100 km/h en només 7,5 segons en la variant de 5 portes, i 7,7 segons en el Sportstourer, i aconsegueix una velocitat punta de 220 km/h.

El caràcter ecològic que aporta el nou CUPRA León e-HYBRID de 204 CV queda demostrat per un consum combinat –segons cicle WLTP i fent ús de la manera híbrida–, d'entre 1,1 i 1,3 l/100 km en el 5 portes —entre 1,3 i 1,4 l/100 km en el Sportstourer—, així com per unes emissions ponderades de CO₂ de 26 g/km, que li eximeix de pagar l'impost de matriculació (amb tots els opcionals incorporats, el 5 portes pot aconseguir els 29 g/km i la versió Sportstourer fins a 30 g/km de CO₂).
 

Cupra León Hybrid 204 cv Foto: CUPRA


La bateria d'alt voltatge es pot recarregar mitjançant el cable de càrrega Mode 2 (domèstic o Schuko), que s'inclou de sèrie i amb el qual carregarà la bateria en 5 hores (AC 2,3 kW). Així mateix, mitjançant un carregador de tipus Wallbox (AC 3,6 kW), la bateria es recarregarà en tan sols 3 h 33 min.

Les principals diferències estètiques que aporta el nou CUPRA León e-HYBRID, en comparació amb les versions de gasolina –en el 5 portes, amb el motor 2.0 TSI de 300 CV i canvi automàtic DSG-7; i en el Sportstourer, amb el motor 2.0 TSI de 310 CV, canvi DSG-7 i tracció integral 4Drive–, són la presa de càrrega, situada en l'aleta davantera esquerra, i el difusor posterior amb embellidors en color Copper en el paracops posterior, quant a l'exterior.

En l'habitacle destaca la informació específica del sistema híbrid endollable reflectida en el quadre de comandaments Digital Cockpit, així com les funcions exclusives també del sistema PHEV, ofertes en la seva pantalla de info-entreteniment de 25,4 cm (10'') de sèrie. Així mateix, aquesta versió de 204 CV incorpora també de sèrie unes llandes d'aliatge de 46 cm (18'') de disseny Performance Machined Sport Black& Silver, així com el bloqueig electrònic del diferencial (XDS).
 

Cupra León Hybrid 204 cv Foto: CUPRA


La versió e-HYBRID de 204 CV amb canvi DSG està disponible des de 40.900 euros, sense els descomptes aplicats de la marca ni les ajudes de l'Estat

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
Ferran Boada
El SEAT León estrena una mecànica híbrida endollable de 204 CV en les seves dues variants de carrosseria i pot gaudir de l' Etiqueta Zero de la DGT. Un bon argument que suma a les seves qualitats i habilitats de sempre.
Subaru Solterra EV. El nou Suv 100% elèctic de Subaru
Subaru Solterra EV. El nou Suv 100% elèctic de Subaru | SUBARU
El Solterra està basat en la plataforma global e-SUBARU dedicada a vehicles totalment elèctrics i desenvolupada conjuntament amb Toyota
El Mazda MX-30  és un interessant exercici de sentit comú
El Mazda MX-30 és un interessant exercici de sentit comú | F.Boada
Ferran Boada
El Mazda MX-30 és un d'aquests curiosos conceptes difícils d'encasellar: no encaixa realment en cap de les categories de cotxes de les quals estem acostumats a parlar.
Imatge il·lustrativa
Ferran Boada
El SEAT León estrena una mecànica híbrida endollable de 204 CV en les seves dues variants de carrosseria i pot gaudir de l' Etiqueta Zero de la DGT. Un bon argument que suma a les seves qualitats i habilitats de sempre.
El Mazda MX-30  és un interessant exercici de sentit comú
El Mazda MX-30 és un interessant exercici de sentit comú | F.Boada
Ferran Boada
El Mazda MX-30 és un d'aquests curiosos conceptes difícils d'encasellar: no encaixa realment en cap de les categories de cotxes de les quals estem acostumats a parlar.
Toyota Yaris Hybrid 120H Active Tech
Toyota Yaris Hybrid 120H Active Tech | F.Boada
Ferran Boada
El nou Yaris ja només pot ser híbrid i va millor que mai. Afegint un equipament de molt ampli, una imatge esportiva i una dinàmica de conducció millor que mai abans.