Novetats Cotxes

Nou Opel Mokka 2021

El nou Mokka es presenta amb motors elèctrics o de combustió des de l'inici de la seva comercialització

| 23/09/2020 a les 11:05h
Arxivat a: Novetats Motor, Novetats Cotxes, Opel, Mokka, PHEV, Elèctric
Opel Mokka 2021
Opel Mokka 2021 | Opel
"Amb el nou Mokka, virtualment hem reinventat a Opel. Hem dissenyat i desenvolupat el cotxe des de zero aquí a Rüsselsheim. Tot l'equip ha treballat amb una passió sense precedents i l'indestructible compromís de conduir a Opel cap a un brillant i excitant futur. Des de l'inici de la seva comercialització, el nou Mokka està disponible amb motors de gasolina, dièsel o 100% elèctric, el client és qui decideix "afirma el conseller delegat d'Opel, Michael Lohscheller.

Des dels 35.400 euros (PVP amb IVA inclòs) es pot adquirir el nou Mokka-i lliure d'emissions. El potent i silenciós propulsor elèctric desenvolupa 100 kW (136 CV) i 260 Nm de parell màxim disponibles des del mateix inici del moviment. En el cicle WLTP [1], la bateria de 50 kWh ofereix una autonomia de fins a 324 quilòmetres abans que sigui necessari la seva càrrega.





Impressionant: el Mokka estrena llenguatge de disseny i l'Opel Pure Panel

El nou Opel Mokka impressiona per les seves perfectes proporcions i la precisió que mostra fins al més mínim detall. Els seus curts voladissos i imponent presència són típics de la puresa i atrevida aparença del compacte de cinc places d'4,15 metres de longitud. La característica més cridanera de la seva frontal és l'inconfusible Opel Vizor. Igual que en un casc integral, una visera de protecció cobreix el nou rostre d'Opel, integrant a la perfecció la graella, els fars LED i el redissenyat "Opel Blitz", el logotip del llamp, en un sol element. El nom del model apareix per primera vegada en el centre de la porta del darrere, amb una tipografia especialment dissenyada que forma la paraula "Mokka" de manera tècnica, fluida i viva.
 

Opel Mokka 2021 Foto: Opel


L'interior també reflecteix una filosofia clara. El nou Opel Pure Panel integra dues pantalles panoràmiques i se centra en l'essencial, en un clar contrast amb els llocs de conducció sobrecarregats d'informació i comandaments, el Pure Panel presenta un disseny únic i clar. Està clarament estructurat i resulta comprensible a primera vista. Els dissenyadors d'Opel han donat gran importància a la desintoxicació digital. Per tal d'evitar possibles distraccions del conductor s'ha assegurat que el sistema tingui un funcionament intuïtiu. Disposa de botons per controlar les funcions més importants, però sense haver de navegar per submenús.
 

Opel Mokka 2021 Foto: Opel


El client tria: motor elèctric o de combustió d'última generació

Per primera vegada en la història d'Opel, el nou Mokka estarà disponible des de l'inici de la seva comercialització amb una versió 100% elèctrica així com amb motors de combustió, una característica possible gràcies a la plataforma modular multi-energia CMP. El motor elèctric desenvolupa 100 kW (136 CV) amb 260 Nm metres de parell màxim disponibles immediatament des de l'inici del moviment. Els conductors poden triar entre tres modes de conducció: Normal, Eco i Sport. Amb una bateria de 50 kWh, l'Opel Mokka-i disposa d'una autonomia elèctrica de fins a 324 quilòmetres segons la normativa WLTP1. Tant si es tracta d'un punt de càrrega d'alta velocitat o d'un cable per l'endoll domèstic, el nou Mokka-i està preparat per a totes les opcions de càrrega: des de monofàsica a trifàsica a 11 kW. Opel ofereix una garantia de vuit anys o 160.000 km per a la bateria.
 

Opel Mokka 2021 Foto: Opel


Perquè els desplaçaments en el nou Opel Mokka-i siguin encara més tranquils, OpelConnect, l'aplicació myOpel i Free2Move Services, la marca de mobilitat de Groupe PSA, ofereixen solucions especials per a vehicles elèctrics. Aquestes són fàcils d'usar a través d'aplicacions.

Els motors gasolina i dièsel, d'alegre resposta i econòmic ús, ofereixen un rang de potències de 74 kW (100 CV) a 96 kW (130 CV). Un consum moderat de combustible i un bon nivell de prestacions són característiques presents en tots els propulsors (consum combinat de combustible: 3,8-4,8 l / 100 km i emissions combinades de CO2: 100-111 g / km; dades provisionals sota cicle NEDC [2]).

Els nous motors de gasolina es caracteritzen per la seva alta eficiència i gran rendiment. Les pèrdues per friccions internes s'han minimitzat. El turbocompressor també té una resposta immediata, amb un elevat parell motor a baix règim. Per al canvi estan disponibles una caixa de canvis manual de sis velocitats i una automàtica de vuit que destaca per la suavitat de la seva resposta.

A més, l'equip d'enginyers de Rüsselsheim ha treballat molt intensament per reduir el pes d'una banda (amb un estalvi de fins a 120 kg enfront de la generació anterior) i, d'altra, ha millorat la rigidesa de la carrosseria. Els beneficis resulten obvis: el nou Mokka consumeix substancialment menys, ofereix una resposta molt més directa, àgil i major diversió de conducció.
 

Opel Mokka 2021 Foto: Opel


Innovacions per a tots: il·luminació matricial IntelliLux LED® i sistemes d'assistència superiors

El nou Mokka es manté fidel a la tradició d'Opel de posar a disposició d'una àmplia gamma de compradors innovadores tecnologies que provenendels segments més alts. Entre elles s'inclouen avançats sistemes com el Control de Creuer Adaptatiu (ACC) i l'Auxiliar de Manteniment de Carril. El sistema d'il·luminació també ofereix tecnologies líders amb la il·luminació matricial IntelliLux LED® completament adaptativa que no provoca enlluernaments, que compta amb 14 díodes i és única en el segment del Mokka. Totes les versions compten en el seu equipament de sèrie amb fre d'aparcament elèctric, així com reconeixement de senyals de trànsit. També està disponible una càmera de visió posterior panoràmica de 180 graus, l'Auxiliar d'Aparcament Automàtic, l'Auxiliar lateral i l'Avís de Vehicles a l'angle mort de retrovisor.

El nou Mokka connecta i entreté als conductors i passatgers a la perfecció. La seva oferta d' infoentreteniment inclou els sistemes Multimèdia Ràdio i Multimèdia Navi, amb pantalla tàctil a color de 7,0 polzades, i el Multimèdia Navi Pro, amb una pantalla tàctil a color d'alta resolució de 10,0 polzades, que representa el límit de gamma. Els monitors estan integrats en el nou Pure Panel i estan lleugerament orientats cap al conductor. La pantalla de centre d'informació del conductor s'estén fins a les 12 polzades.
 

Opel Mokka 2021 Foto: Opel



L'excel·lent confecció de seients és una característica típica d'Opel. Una esportiva atmosfera en Alcántara i un clàssic interior de cuir són tapisseries que estan disponibles al Mokka, ambdues poc freqüents en el seu segment. La joia de la gamma la representa el seient de cuir calefactat i amb funció de massatge per al conductor. El conductor i el passatger del seient davanter poden col·locar els seus telèfons intel·ligents a la safata d'emmagatzematge de la consola central des de la qual els telèfons compatibles poden carregar-se per inducció sense fils.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
La Macbor Montana XR5 destaca sobre la competència fora de l'asfalt
La Macbor Montana XR5 destaca sobre la competència fora de l'asfalt | JCO
Josep Chaume
Ens posem als comandaments d'una de les motos més esperades de la temporada pel posseïdors del carnet A2
CUPRA segueix construint el seu llegat esportiu en unir-se a l'Extreme E Sèries
CUPRA segueix construint el seu llegat esportiu en unir-se a l'Extreme E Sèries | Cupra
CUPRA augmenta la seva experiència en l'esport del motor electrificat per traslladar el Know-How a la seva gamma de vehicles de carrer.
El nou model impresiona amb el seu excellent rendiment gracias a l'innovador Gestor Dinàmic de Marxa
El nou model impresiona amb el seu excellent rendiment gracias a l'innovador Gestor Dinàmic de Marxa | Volkswagen
Amb una potència de 300 Cv, el nou Golf GTI Clubsport és el model més potent de l'última generació del GTI
​El nou Audi A1 Citycarver porta l'aparença CrossOver al segment B prèmium
​El nou Audi A1 Citycarver porta l'aparença CrossOver al segment B prèmium | F.Boada
Vestit a la moda, aquest exclusiu CityCarver destaca entre el trànsit de la ciutat pels seus aires prèmium
Suzuki Ignis 2020 GLX Mild Hybrid
Suzuki Ignis 2020 GLX Mild Hybrid | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs | 1 comentari
Actualitzat i hibridat, el Suzuki Ignis 2020 es presenta com a alternativa als utilitaris del segment A, però amb aptituds per fer front als SUV petits.
BMW 318d tot un clàssic de les nostres carreteres i un valor segur
BMW 318d tot un clàssic de les nostres carreteres i un valor segur | F.Boada
Ferran Boada
No fa pas tants anys, una berlina dièsel de 150 CV, com aquest BMW 318d, era un dels cotxes més desitjats del mercat