Novetats Cotxes

SEAT incorpora al Tarraco l'acabat esportiu FR

Aporta detalls estètics de tarannà més esportiu i una suspensió específica que millora el seu comportament

| 21/09/2020 a les 13:05h
Arxivat a: Novetats Motor, Novetats Cotxes, Seat, Tarraco, FR, SUV, 7 places, Hibrid Endollable
Seat Tarraco FR. Més dinàmic i exclusiu
Seat Tarraco FR. Més dinàmic i exclusiu | SEAT
Una de les novetats més esperades de SEAT era la versió més esportiva del nou Tàrraco, el FR, tant per l'esportiva imatge de la seva carrosseria com pels propulsors seleccionats, especialment el nou TDi de 200 CV a l'espera de l'híbrid endollable de 245 CV que arribarà a principis de 2021.

Disseny, connectivitat, seguretat i confort, són els quatre claus sobre les que més s'ha treballat en la configuració final de la variant més esportiva del nou Tàrraco, el FR, unes màgiques sigles que tenen un fort arrelament entre els compradors de la marca de Martorell.
 

Seat Tarraco FR Foto: Seat

 
L'esmentada esportivitat és tot un argument de vendes que aporta una imatge exclusiva tant de l'exterior com de l'interior, i en el cas de tots el SEAT, amb un plus en la dinàmica a què no és aliè aquest Tarraco. Potser per la seva grandària, pes i volum és el que més pot necessitar i la veritat és que funciona realment bé perquè la configuració de suspensió en mode Sport ha estat modificada i ara el Tarraco és més esportiu també al volant.

Les sigles FR diferencien per complet al Tarraco més esportiu enfront de la resta de la gamma i el seu percentatge en vendes és tradicionalment una part important d'aquestes. A l'interior, més enllà dels matisos d'equipament i diferents acabats destaca una imatge global més esportiva, en bona part gràcies als excel·lents seients amb un disseny de tipus bacquet realment envoltants, còmodes i atractius, mentre que de l'exterior destaca la cridanera graella davantera en color Gris Cosmo i el difusor i aleró posterior que fan que la saga sigui una de les zones més esportives i millor resoltes del SUV gran de SEAT.
 

Seients exclusius de la versió FR Foto: Seat


Com a novetats addicionals als canvis estètics, la versio FR equipa , d'una banda, la suspensió DTC, dinàmica esportiva, que també ens permet tenir millors sensacions amb la carretera. En segon lloc, els nous motors, amb un nou bloc 2.0 TDI de 200 CV associat a la tracció 4Drive i amb canvi DSG. De cara a 2021 i com a novetat, arribarà a la gamma un nou motor Plug-in Hybrid, un motor híbrid endollable que donarà 245 de potència, 150 CV procedents del motor de gasolina de 1.400 cm3 i 112 CV procedents del motor elèctric.

L'acabat FR no es limita a un sol motor, està inclosa pràcticament tota la gamma motriu, tant de gasolina com dièsel a l'espera que arribi el desitjat híbrid endollable que segur serà un revulsiu per a les vendes del Tàrraco. La gamma dièsel, que segueix sent molt important, compta amb el motor TDI de dos litres amb 150 CV i 200 CV. Aquest últim és una evolució, ja aquests 200 CV i 400 Nm de parell s'uneix la nova transmissió automàtica DSG de doble embragatge de set velocitats que ha d'estar associada a la tracció total 4Drive, donant forma sens dubte a un dels SUV més complets i eficaços de moment.
 

La pantalla central creix fins a les 9,2 polzades Foto: SEAT


Els motors TDI compten amb el sistema SCR doble amb dos injectors d'AdBlue per contenir les emissions de NOx i així complir les més estrictes normes d'emissions. En gasolina el protagonisme és dels motors TSI de 1,5 i 2.0 litres amb potències de 150 CV i 190 CV, aquest últim associat a una caixa de canvis DSG i l'eficaç tracció total 4Drive.

Com apuntàvem abans, la gran notícia en l'apartat mecànic la posa el nou híbrid endollable que arribarà a principis de 2021. Ara mateix, sembla que si no tens un híbrid endollable estàs fora de joc i la veritat és que el creixement de les vendes d'aquest tipus de cotxe així ho demostra. Per això SEAT no podia deixar de tenir un cotxe amb aquesta tecnologia, que encara és cara, i per això només es justifica amb cotxes de certa envergadura, com el Tarraco.
 

Seat Tarraco FR Foto: Seat



Aquest muntarà un motor elèctric i un de gasolina de 1.4 litres que desenvoluparan conjuntament 245 CV de potència i 400 Nm de parell, i estaran associats a una robusta bateria de ions de liti de 13 kWh, tot això gestionat per mitjà d'una caixa de canvis DSG de sis velocitats d'última generació per tenir una autonomia en mode elèctric de fins a 50 km. L'híbrid endollable és una realitat a SEAT.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Ford Focus ST Line X
Ford Focus ST Line X | Marc Calvo
Marc Calvo
Ford actualitza el nou Focus amb motors EcoBoost micro-híbridats amb uns consums excepcionals
La Macbor Montana XR5 destaca sobre la competència fora de l'asfalt
La Macbor Montana XR5 destaca sobre la competència fora de l'asfalt | JCO
Josep Chaume
Ens posem als comandaments d'una de les motos més esperades de la temporada pel posseïdors del carnet A2
CUPRA segueix construint el seu llegat esportiu en unir-se a l'Extreme E Sèries
CUPRA segueix construint el seu llegat esportiu en unir-se a l'Extreme E Sèries | Cupra
CUPRA augmenta la seva experiència en l'esport del motor electrificat per traslladar el Know-How a la seva gamma de vehicles de carrer.
Ford Focus ST Line X
Ford Focus ST Line X | Marc Calvo
Marc Calvo
Ford actualitza el nou Focus amb motors EcoBoost micro-híbridats amb uns consums excepcionals
​El nou Audi A1 Citycarver porta l'aparença CrossOver al segment B prèmium
​El nou Audi A1 Citycarver porta l'aparença CrossOver al segment B prèmium | F.Boada
Vestit a la moda, aquest exclusiu CityCarver destaca entre el trànsit de la ciutat pels seus aires prèmium
Suzuki Ignis 2020 GLX Mild Hybrid
Suzuki Ignis 2020 GLX Mild Hybrid | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs | 1 comentari
Actualitzat i hibridat, el Suzuki Ignis 2020 es presenta com a alternativa als utilitaris del segment A, però amb aptituds per fer front als SUV petits.