Novetats Motos

Nou Peugeot Metropolis, ara més segur i connectat

El nou escúter de tres rodes renova la imatge, la propulsió i implementa tecnologia i-Connect.

| 09/09/2020 a les 12:47h
Arxivat a: Novetats Motor, Novetats, Scooter, escuter, Peugeot, Novetats Motos
Peugeot presenta la nova versió del seu escúter de tres rodes
Peugeot presenta la nova versió del seu escúter de tres rodes | Peugeot
El Peugeot Metropolis que va ser presentat per primera vegada el 2013; un concepte potent, segur i amb una alta connectivitat. De fet, és l'escúter de tres rodes amb més tecnologia del mercat.

El disseny és afilat i amb marcats angles que denota agressivitat. La reixeta davantera també li dóna un aire esportiu. A més, els llums LED estan emmarcats per línies negres i cromades, oferint una mirada de felí llest per començar a córrer; les òptiques de dia se situen a ambdós costats de les llums davanteres, imitant la imatge de les dents d'un lleó, basant-se en el Peugeot 508.

A la part del darrere, també incorpora llums LED amb forma de tres urpes, directament inspirat amb el concept car Peugeot Instinct. Als panells laterals s'hi pot veure les noves insígnies "Peugeot Metropolis" i "400i".

El panell d'instruments està completament redissenyat, amb una pantalla TFT de 5 polzades rodejada de dues agulles analògiques, el comptaquilòmetres i el compta-revolucions.



El vehicle de tres rodes hereta també tecnologies d'última generació referents a la seguretat, dissenyades pels desplaçaments urbans i suburbans. La frenada està garantida gràcies a l'ABS d'última generació, elaborat conjuntament amb Continental i Nissin. A més, està combinada la frenada davantera amb la posterior SBC (Synchro Braking Concept), eficient i segura, oferint un major control. Amb aquesta combinació s'aconsegueix una frenada inclús d'emergència, més eficient, al comptar amb més adherència davant els escúters de dues rodes.

A més, per donar un plus de seguretat, el sistema de frenada d'emergència activa automàticament les llums d'advertència i fre. Funciona quan se superen els 50 km/h i es pateix una desacceleració superior a 6 m/s, apagant-se quan la desacceleració és inferior a 2 m/s.

El Peugeot Metropolis es beneficia també d'un sistema de control de tracció que evita que la roda posterior derrapi quan accelerem amb força. Així, el conductor pot escollir entre diferents modes de funcionament d'aquest control (Urbà o Esportiu), i fins i tot el pot arribar a desconnectar completament.

Peugeot ha dotat el seu escúter de tres rodes per excel·lència d'una Smart Key, permetent l'encesa sense contacte.

El nou Peugeot Metropolis disposa d'un sistema de connectivitat completament nou, l'i-Connect. Així el conductor pot connectar el seu telèfon intel·ligent al quadre d'instruments, estalviant temps i guanyant practicitat. Té un sistema de navegació totalment concebut pels desplaçaments amb escúters, de molt fàcil lectura i que es mostra perfectament a la pantalla TFT.
 

El nou Metropolis arriba carregat de tecnologia Foto: Peugeot


Al quadre d'instruments també s'hi mostren les trucades i els missatges rebuts, a part de la informació clàssica com l'autonomia, el nivell de combustible, consums, càrrega de la bateria, data i hora, etc. Així mateix, el quadre d'instruments es pot personalitzar amb tres colors diferents, i la intensitat de la llum s'ajusta automàticament.

El Peugeot Metropolis es posiciona com uns dels escúters de tres rodes més eficients del mercat, gràcies a un motor 400 i LFE (Low Friction Engine), que compleix la norma Euro 5. Aquest monocilíndric de 4 temps produeix 36 CV a 7.250 revolucions i 38,1 Nm. Compta amb un sistema d'escapament de triple catalitzador amb sonda d'oxigen combinat amb un sistema d'injecció electrònica desenvolupat específicament per Dell'Orto. Homologa un consum de 3,9 l/100 km i unes emissions de CO2 de 89 g/km. Així, aconsegueix l'etiqueta mediambiental C, podent circular siguin quines siguin les condicions.
 

Peugeot Metropolis 2021 Foto: Peugeot


Té una velocitat màxima de 135 km/h i una autonomia de fins a 300 km; a més, es pot conduir amb el carnet B. El preu parteix de 8 799 euros per la versió Active i 9.399 € per la versió Allure.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
El nou SUV coupé d'Audi captiva amb un disseny poderós
El nou SUV coupé d'Audi captiva amb un disseny poderós | Audi
L'Audi Q5 Sportback és un Crossover Coupé de línies dinàmiques dirigit als clients que no sols aprecien el disseny expressiu i la innovació tècnica, sinó també el caràcter esportiu i la versatilitat per a un ús quotidià.
Opel Mokka 2021
Opel Mokka 2021 | Opel
El nou Mokka es presenta amb motors elèctrics o de combustió des de l'inici de la seva comercialització
Seat Tarraco FR. Més dinàmic i exclusiu
Seat Tarraco FR. Més dinàmic i exclusiu | SEAT
Aporta detalls estètics de tarannà més esportiu i una suspensió específica que millora el seu comportament
Suzuki Ignis 2020 GLX Mild Hybrid
Suzuki Ignis 2020 GLX Mild Hybrid | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs | 1 comentari
Actualitzat i hibridat, el Suzuki Ignis 2020 es presenta com a alternativa als utilitaris del segment A, però amb aptituds per fer front als SUV petits.
BMW 318d tot un clàssic de les nostres carreteres i un valor segur
BMW 318d tot un clàssic de les nostres carreteres i un valor segur | F.Boada
Ferran Boada
No fa pas tants anys, una berlina dièsel de 150 CV, com aquest BMW 318d, era un dels cotxes més desitjats del mercat
El Seat León s'actualitza per mantenir el lideratge al seu segment
El Seat León s'actualitza per mantenir el lideratge al seu segment | F.Boada
Ferran Boada
No hi ha cap dubte que el nou León tornarà a ser un èxit de vendes. No era fàcil millorar la versió anterior i SEAT ho ha aconseguit