Novetats Motos

Nou Peugeot Metropolis, ara més segur i connectat

El nou escúter de tres rodes renova la imatge, la propulsió i implementa tecnologia i-Connect.

| 09/09/2020 a les 12:47h
Arxivat a: Novetats Motor, Novetats, Scooter, escuter, Peugeot, Novetats Motos
Peugeot presenta la nova versió del seu escúter de tres rodes
Peugeot presenta la nova versió del seu escúter de tres rodes | Peugeot
El Peugeot Metropolis que va ser presentat per primera vegada el 2013; un concepte potent, segur i amb una alta connectivitat. De fet, és l'escúter de tres rodes amb més tecnologia del mercat.

El disseny és afilat i amb marcats angles que denota agressivitat. La reixeta davantera també li dóna un aire esportiu. A més, els llums LED estan emmarcats per línies negres i cromades, oferint una mirada de felí llest per començar a córrer; les òptiques de dia se situen a ambdós costats de les llums davanteres, imitant la imatge de les dents d'un lleó, basant-se en el Peugeot 508.

A la part del darrere, també incorpora llums LED amb forma de tres urpes, directament inspirat amb el concept car Peugeot Instinct. Als panells laterals s'hi pot veure les noves insígnies "Peugeot Metropolis" i "400i".

El panell d'instruments està completament redissenyat, amb una pantalla TFT de 5 polzades rodejada de dues agulles analògiques, el comptaquilòmetres i el compta-revolucions.



El vehicle de tres rodes hereta també tecnologies d'última generació referents a la seguretat, dissenyades pels desplaçaments urbans i suburbans. La frenada està garantida gràcies a l'ABS d'última generació, elaborat conjuntament amb Continental i Nissin. A més, està combinada la frenada davantera amb la posterior SBC (Synchro Braking Concept), eficient i segura, oferint un major control. Amb aquesta combinació s'aconsegueix una frenada inclús d'emergència, més eficient, al comptar amb més adherència davant els escúters de dues rodes.

A més, per donar un plus de seguretat, el sistema de frenada d'emergència activa automàticament les llums d'advertència i fre. Funciona quan se superen els 50 km/h i es pateix una desacceleració superior a 6 m/s, apagant-se quan la desacceleració és inferior a 2 m/s.

El Peugeot Metropolis es beneficia també d'un sistema de control de tracció que evita que la roda posterior derrapi quan accelerem amb força. Així, el conductor pot escollir entre diferents modes de funcionament d'aquest control (Urbà o Esportiu), i fins i tot el pot arribar a desconnectar completament.

Peugeot ha dotat el seu escúter de tres rodes per excel·lència d'una Smart Key, permetent l'encesa sense contacte.

El nou Peugeot Metropolis disposa d'un sistema de connectivitat completament nou, l'i-Connect. Així el conductor pot connectar el seu telèfon intel·ligent al quadre d'instruments, estalviant temps i guanyant practicitat. Té un sistema de navegació totalment concebut pels desplaçaments amb escúters, de molt fàcil lectura i que es mostra perfectament a la pantalla TFT.
 

El nou Metropolis arriba carregat de tecnologia Foto: Peugeot


Al quadre d'instruments també s'hi mostren les trucades i els missatges rebuts, a part de la informació clàssica com l'autonomia, el nivell de combustible, consums, càrrega de la bateria, data i hora, etc. Així mateix, el quadre d'instruments es pot personalitzar amb tres colors diferents, i la intensitat de la llum s'ajusta automàticament.

El Peugeot Metropolis es posiciona com uns dels escúters de tres rodes més eficients del mercat, gràcies a un motor 400 i LFE (Low Friction Engine), que compleix la norma Euro 5. Aquest monocilíndric de 4 temps produeix 36 CV a 7.250 revolucions i 38,1 Nm. Compta amb un sistema d'escapament de triple catalitzador amb sonda d'oxigen combinat amb un sistema d'injecció electrònica desenvolupat específicament per Dell'Orto. Homologa un consum de 3,9 l/100 km i unes emissions de CO2 de 89 g/km. Així, aconsegueix l'etiqueta mediambiental C, podent circular siguin quines siguin les condicions.
 

Peugeot Metropolis 2021 Foto: Peugeot


Té una velocitat màxima de 135 km/h i una autonomia de fins a 300 km; a més, es pot conduir amb el carnet B. El preu parteix de 8 799 euros per la versió Active i 9.399 € per la versió Allure.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Ford Focus ST Line X
Ford Focus ST Line X | Marc Calvo
Marc Calvo
Ford actualitza el nou Focus amb motors EcoBoost micro-híbridats amb uns consums excepcionals
La Macbor Montana XR5 destaca sobre la competència fora de l'asfalt
La Macbor Montana XR5 destaca sobre la competència fora de l'asfalt | JCO
Josep Chaume
Ens posem als comandaments d'una de les motos més esperades de la temporada pel posseïdors del carnet A2
CUPRA segueix construint el seu llegat esportiu en unir-se a l'Extreme E Sèries
CUPRA segueix construint el seu llegat esportiu en unir-se a l'Extreme E Sèries | Cupra
CUPRA augmenta la seva experiència en l'esport del motor electrificat per traslladar el Know-How a la seva gamma de vehicles de carrer.
Ford Focus ST Line X
Ford Focus ST Line X | Marc Calvo
Marc Calvo
Ford actualitza el nou Focus amb motors EcoBoost micro-híbridats amb uns consums excepcionals
​El nou Audi A1 Citycarver porta l'aparença CrossOver al segment B prèmium
​El nou Audi A1 Citycarver porta l'aparença CrossOver al segment B prèmium | F.Boada
Vestit a la moda, aquest exclusiu CityCarver destaca entre el trànsit de la ciutat pels seus aires prèmium
Suzuki Ignis 2020 GLX Mild Hybrid
Suzuki Ignis 2020 GLX Mild Hybrid | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs | 1 comentari
Actualitzat i hibridat, el Suzuki Ignis 2020 es presenta com a alternativa als utilitaris del segment A, però amb aptituds per fer front als SUV petits.