Novetats Cotxes

Mercedes-Benz presenta el nou Clase S 2021

Arriba la setena generació de la berlina per excel·lència de Mercedes, carregat amb l'última tecnologia de la marca

| 03/09/2020 a les 18:12h
Arxivat a: Novetats Motor, Novetats Cotxes, Mercedes-Benz, Mercedes Benz, Mercedes, Clase S
Mercedes Benz Classe S 2021
Mercedes Benz Classe S 2021 | Mercedes-Benz

La Clase S representa el segment de luxe de la indústria de l'automòbil. Les innovacions introduïdes per Mercedes-Benz es centren en el conductor i els acompanyants. Així, la nova Clase S fa ús de tècniques de digitalització en un vehicle que reacciona amb sensibilitat a les necessitats i preferències del conductor i dels passatgers.

Per començar, l'habitacle del nou Mercedes-Benz equipa fins a cinc pantalles, algunes d'elles amb tecnologia OLED. A més, només cal pitjar un botó perquè el nou visualitzador 3D pel conductor faci possible, per primera vegada, una percepció espacial de l'escena, amb un efecte de profunditat basat en l'Eye-Tracking.

No menys especial és el Head-up-Display, amb continguts de realitat augmentada. Per exemple, durant el guiat del sistema de navegació es visualitzen fletxes animades que se superposen virtualment a la vista real de la carretera.



L'assistent interior MBUX utilitza càmeres instal·lades a la unitat de comandament al sostre i algoritmes amb capacitat d'aprenentatge per reconèixer els desitjos i preferències del conductor. El sistema interpreta l'orientació del cap, els moviments de mans i els gestos corporals, reaccionant activant les funcions corresponent. Així, si el conductor mira cap enrere per sobre el muscle, l'assistent interior MBUX obrirà automàticament la persiana para-sol del vidre posterior.

A més, la il·luminació activa de l'ambient, que compta amb 250 LEDs, està integrada als sistemes d'assistència a la conducció i pot subratllar les advertències amb elements visuals.
 

Mercedes Benz Classe S 2021 Foto: Mercedes-Benz

Entre les ajudes i assistències a la conducció destaquem l'Assistent actiu de distància Distronic; l'Assistent actiu de direcció (que ajuda a mantenir el vehicle dins del carril fins a 210 km/h); l'Assistent per a senyals de trànsit i el Detector actiu de canvi de carril; l'Assistent actiu per a canvi de carril i l'Assistent actiu de parada d'emergència (si el vehicle detecta que el conductor no està en condicions d'assumir el control del vehicle).

Aquest nou Mercedes-Benz Clase S equipa direcció a l'eix posterior, de tal manera que el fan un vehicle excepcionalment capaç tant en el trànsit urbà com en un turisme compacte. L'angle d'orientació de les rodes del darrere és de fins a deu graus. Gràcies a això, el diàmetre de dir de la Clase S disminueix fins a dos metres.

Mercedes Benz Classe S 2021 Foto: Mercedes-Benz

Pel que fa a la seguretat del vehicle, el nou Clase S incorpora una novetat molt interessant; si el vehicle detecta un xoc lateral imminent per envestida d'un altre vehicle, és possible augmentar l'alçada de la carrosseria en dècimes de segon i fins a 8 centímetres gràcies a la intervenció de l'E-Active Body Control (equip opcional). D'aquesta manera es redueixen els esforços que suporten els passatgers ja que la col·lisió té lloc a la secció inferior del vehicle, on hi ha estructures amb una resistència superior. A més, per primera vegada s'incorporen Airbags frontals per les places posteriors.

A més, a partir del segon semestre de 2021, la Clase S de Mercedes-Benz amb el nou Drive Pilot (equip opcional) serà capaç de moure's de forma altament autònoma en situacions de trànsit dens o retencions. Això permetrà al conductor dedicar-se a altres feines com navegar per internet o consultar el correu a l'oficina del vehicle In-Car-Office.

 

Mercedes Benz Classe S 2021 Foto: Mercedes-Benz

La tecnologia de fars Digital Light fa possible implementar funcions noves, com la projecció de línies auxiliars o símbols d'advertència sobre la carretera.

El sistema "Hey Mercedes" suporta 27 idiomes amb comprensió del llenguatge natural (NLU). A més, l'equip de so Surround Burmester High-End 4D està compost de 31 altaveus i vuit convertidors electrodinàmics (anomenats també, excitadors).


Per veure'l als concessionaris haurem d'esperar fins a finals d'aquest 2020. De moment encara no s'ha donat cap dada oficial de preus, però s'espera que superi els 100.000 euros. 

 

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
L'associació de Premsa Motor de Catalunya  premia al CUPRA Formentor
L'associació de Premsa Motor de Catalunya premia al CUPRA Formentor | APMC
L'acte es va fer a CASA SEAT a Barcelona, ​​i va comptar amb l'assistència del secretari general d'Empresa i Treball de la Generalitat, Oriol Sagrera
ŠKODA KAROQ 2022
ŠKODA KAROQ 2022 | ŠKODA
Frontal més distintiu a més de llums davanters i posteriors LED redissenyats
Macbor Eight Mile 500 SCR i STR
Macbor Eight Mile 500 SCR i STR | MACBOR
La Eight Mile 500 que es presenta en dues versions. Eight Mile 500 STR Street, enfocada al seu ús en asfalt i la Eight Mile 500 Scrambler, d'esperit més aventurer.
Ford Explorer PHEV
Ford Explorer PHEV | F.Boada
Ferran Boada
Un SUV enorme, a la americana, tant potent com confortable, equipat al màxim i amb consums ridículs pel seu volum i prestacions
BMW Grand Coupé 840d. Tan gran com àgil
BMW Grand Coupé 840d. Tan gran com àgil | Marc Calvo
Marc Calvo
El coupé insígnia de BMW que ens sorprendrà en tots els sentits
Mercedes-Benz EQC
Mercedes-Benz EQC | NacióMotor
Ferran Rosàs
Confort desbordant i 408 cavalls de potència elèctrica en un SUV de luxe