Novetats Cotxes

Nou Peugeot 3008, més modern, elegant i amb versió hibrída endollable

El SUV Peugeot 3008 és el líder al mercat dels SUV compactes, amb més de 800.000 vehicles produïts des del seu llançament el 2016. L'avala el premi "Car of the Year" el 2017.

| 01/09/2020 a les 18:38h
Arxivat a: Novetats Motor, Novetats Cotxes, 3008, SUV, Peugeot 3008, Hibrid Endollable, Peugeot
Peugeot 3008 2020
Peugeot 3008 2020 | Peugeot
Peugeot acaba de presentar el nou SUV estrella del seu catàleg, el 3008. El seu nou disseny marca la pauta cap a una nova era de modernitat i més elegància. La nova graella sense marcs simbolitza l'estil cada vegada més modern, al mateix temps que manté un disseny fluid. El capó ara llueix el logotip del model.

Els fars davanters destaquen pel seu nou disseny, més agressiu. Inclouen tecnologia LED des del nivell d'accés i s'amplien amb llums diürnes. Destaca la nova funció "Foggy Mode" que substitueix als fars antiboira. Aquesta, integrada als fars Full LED, encén les llums de carretera amb menys intensitat quan s'activen les llums antiboira posteriors.
 

Per accentuar la seva esportivitat, al para-xocs s'hi inclou entrades d'aire laterals emmarcades en color negre brillant Foto: Peugeot


L'èxit del Peugeot 3008 també es deu al seu interior, i ara s'actualitza per ser més modern i d'alta gamma. Té un quadre de comandament de 12,3 polzades, totalment personalitzable. La nova pantalla tàctil central és de 10 polzades i d'alta definició. A més, inclou set tecles tipus piano per l'accés directe a les principals funcions de confort: radio, aire condicionat, navegació connectada en 3D i comandament per veu, configuració del vehicle, telèfon, aplicacions i llums d'advertència.
Les versions híbrides endollables tenen un botó específic que permet l'accés al menú de les funcions del sistema de propulsió electrificat.
 

Vist de darrere els nous grups òptics inclouen tecnologia també Full LED, mostrant unes urpes en 3D i uns intermitents seqüencials. Foto: Peugeot


Tots els motors de combustió interna equipats amb caixa de canvis automàtica tenen de sèrie el selector de modes de conducció (Normal, Sport i Eco). Per a les versions híbrides endollables el selector permet canviar entre: Elèctric, Hybrid, Sport, 4WD (només al Hybrid4 300).

El nou Peugeot 3008 ofereix un gran ventall de tecnologies i d'ajudes a la conducció d'última generació com el Night Vision, que detecta éssers vius (vianants o animals) davant del vehicle de nit o amb visibilitat reduïda; té un abast de fins a 250 metres, més enllà de l'abast de les llums del vehicle.
 

L'iCockpit ofereix molta informació i és absolutament configurable Foto: Peugeot


També té control de creuer adaptatiu, amb funció Stop & Go, Assistent de posició de carril, frenada automàtica d'emergència amb avís de risc de col·lisió, reconeixement de senyals de trànsit, regulador de velocitat adaptatiu, Visiopark amb càmera de visió posterior de 180 graus o dues càmeres i 360 graus de visió.

Tampoc li falta el Park Assist, tant en aparcaments en bateria o en línia, Alerta d'atenció del conductor, canvi automàtic de llums llargues a curtes, sistema de vigilància d'angle mort, control de tracció optimitzat amb 4 modes d'ús (Normal, Neu, Fang i Sorra) i Control de descensos.
 

Apple CarPay, Android Auto i càrrega inalàmbrica en el nou 3008 Foto: Peugeot


Pel que fa a connectivitat, el nou Peugeot 3008 té connexió amb Apple CarPlay i AndoidAuto. També disposa de càrrega sense fils i d'una presa USB a la primera filera de seients i dues noves a la segona. També es pot equipar amb un sistema HiFi FOCAL de 515 Watts d'alta gamma.

Des de l'aplicació de telèfon intel·ligent MyPeugeot o des de la pantalla de navegació connectada és possible programar el precondicionament tèrmic. Quan el vehicle està connectat aquesta característica permet optimitzar l'autonomia i aconseguir la temperatura òptima de funcionament de la bateria més ràpidament.
També permet consultar, programar, iniciar o retardar la càrrega de la bateria.
 

Motoritzacions Dièsel, Benzina i Hibrídes Foto: Peugeot


El nou SUV de Peugeot es pot escollir entre dues opcions de motor híbrid endollable:
Hybrid4 300 e-EAT8, amb tracció 4x4 i fins a 59 km d'autonomia elèctrica.
Hybrid 225 e-EAT8, amb dues rodes motrius i fins a 56 km d'autonomia elèctrica.

La versió Hybrid4 300 sorprèn per l'eficiència i la potència, equipant un motor PureTech de 200CV i dos motors elèctrics, un a la part davantera i un a l'eix posterior.

La bateria de ions de liti té una capacitat de 13,2 kWh i té disponibles dos tipus de carregadors integrats; un de monofàsic de 3,7 kW i un altre de 7,4 kW. La bateria té una garantia de 8 anys o 160.000 km per al 70% de la seva
capacitat de càrrega.

Els temps estimats de càrrega són:

Amb estació de càrrega de 7,4 kW: càrrega completa en 1h45' amb el carregador
de bord monofàsic de 7,4 kW.

Amb endoll reforçat (16A): per a una càrrega completa en 4 hores amb el
carregador de bord monofàsic (3,7 kW).

Amb endoll convencional (8A): per a una càrrega completa en 7 hores amb el
carregador de bord monofàsic (3,7 kW).
 

L'acabat interior del nou 3008 apunta als premium Foto: Peugeot


També hi ha disponibles opcions de motorització només amb motors de combustió, que compleixen la normativa Euro6. 

Gasolina:

Motors de 3 cilindres i 1,2 litres de cilindrada:
PureTech 130 S&S 6v.
PureTech 130 S&S EAT8.
Motor de 4 cilindres i 1,6 litres:
PureTech 180 EAT8.

Dièsel:

Motors de 4 cilindres i 1,5 litres de cilindrada:
BlueHDi 130 S&S EAT8,
BlueHDi 130 S&S EAT8.
 

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
El nou SUV coupé d'Audi captiva amb un disseny poderós
El nou SUV coupé d'Audi captiva amb un disseny poderós | Audi
L'Audi Q5 Sportback és un Crossover Coupé de línies dinàmiques dirigit als clients que no sols aprecien el disseny expressiu i la innovació tècnica, sinó també el caràcter esportiu i la versatilitat per a un ús quotidià.
Opel Mokka 2021
Opel Mokka 2021 | Opel
El nou Mokka es presenta amb motors elèctrics o de combustió des de l'inici de la seva comercialització
Seat Tarraco FR. Més dinàmic i exclusiu
Seat Tarraco FR. Més dinàmic i exclusiu | SEAT
Aporta detalls estètics de tarannà més esportiu i una suspensió específica que millora el seu comportament
Carregant un MINI Countryman PHEV
Carregant un MINI Countryman PHEV | F.Boada
Només a l'agost, les matriculacions d'aquest tipus d'automòbils van créixer un 115,6% respecte el mateix mes de l'any anterior. No obstant, un tema principal és l'autonomia que ofereixen; per això, aquí deixem una petita guia sobre com exprimir l'autonomia del vostre vehicle elèctric al màxim.
Suzuki Ignis 2020 GLX Mild Hybrid
Suzuki Ignis 2020 GLX Mild Hybrid | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs | 1 comentari
Actualitzat i hibridat, el Suzuki Ignis 2020 es presenta com a alternativa als utilitaris del segment A, però amb aptituds per fer front als SUV petits.
BMW 318d tot un clàssic de les nostres carreteres i un valor segur
BMW 318d tot un clàssic de les nostres carreteres i un valor segur | F.Boada
Ferran Boada
No fa pas tants anys, una berlina dièsel de 150 CV, com aquest BMW 318d, era un dels cotxes més desitjats del mercat
El Seat León s'actualitza per mantenir el lideratge al seu segment
El Seat León s'actualitza per mantenir el lideratge al seu segment | F.Boada
Ferran Boada
No hi ha cap dubte que el nou León tornarà a ser un èxit de vendes. No era fàcil millorar la versió anterior i SEAT ho ha aconseguit