Novetats Cotxes

Range Rover Evoque i Discovery Sport, carregats de novetats i amb nous motors

Els SUV compactes més venuts de Land Rover, el Range Rover Evoque i el Lando Rover Discovery Sport ara són més eficients i incorporen una connexió digital millorada, així com un avantguardista sistema d'infoentreteniment

| 03/09/2020 a les 09:23h
Arxivat a: Novetats Motor, Hibrid, Hibrid Endollable, Land Rover, Range Rover, Evoque, Discovery, Sport, Discovery Sport, Novetats, Novetats Cotxes
Range Rover Evoque AutoBiography
Range Rover Evoque AutoBiography | Range Rover

La marca Range Rover celebra el seu 50 aniversari i el nou Evoque Autobiography es presenta com la joia d'aquesta gamma de SUVs compactes. L'edició de l'Evoque Autobiography compta amb un disseny elegant i un interior luxós. A més, hi ha una versió amb un motor híbrid endollable P300e, que comparteix amb el Discovery Sport.

També estrenen opcions mecàniques amb motors dièsel, híbrids endollables amb tecnologia Mild Hybrid de nova generació.

Pel que fa al nou Discovery Sport, el SUV Premium compacte 5+2 també ha millorat amb la nova edició especial "Discovery Sport Black", dotada d'un motor de benzina Ingenium de 290 CV.

 

Land Rover Discovery Sport Black Foto: Land Rover

Opcions de propulsors:

Dièsel:

D165: motor MHEV dièsel de quatre cilindres de 2,0 litres, 163 CV i 380 Nm a 1.500-2.500 rpm (La versió MHEV no estarà disponible amb el canvi manual)

D200: motor MHEV dièsel de quatre cilindres de 2,0 litres, 204 CV i 430 Nm a 1.750-2.500 rpm

Les dues opcions equipen Mild Hybrid de Land Rover quan es complementen amb la tracció total i inclouen així una bateria que aprofita l'energia que es perd a la desacceleració. Així s'aconsegueix gaudir dels avantatges d'un vehicle electrificat sense necessitat d'endollar-lo. 

Benzina:

P200: motor MHEV quatre cilindres de 2,0 litres, 200 CV i 320 Nm a 1.200-4.000 rpm

P250: motor MHEV quatre cilindres de 2,0 litres, 249 CV i 365 Nm a 1.300-4.000 rpm

P290: motor MHEV quatre cilindres de 2,0 litres, 290 CV i 400Nm a 1.500-4.500 rpm

P300e (PHEV): motor elèctric amb versió de benzina de tres cilindres d'1,5 litres, 309 CV i 540 Nm a 2.000-2.500 rpm

Amb el nou model P300e hi ha disponible un cable de càrrega Mode 2 que permet carregar totalment el vehicle amb una presa domèstica en 6 hores i 40 minuts, ideal a la nit. En canvi, en càrrega ràpida el Mode 3 utilitza un carregador domèstic de corrent alterna (CA) i 7 kW o un punt del sistema públic de càrrega CA i carregar un 80% en 1 hora i 24 minuts. Però la velocitat de càrrega més ràpida s'aconsegueix a la xarxa pública de corrent continua, que cada vegada s'implanta a més territoris i ofereix 32 kW de CC per a carregar un 80% en només 30 minuts.

A les versions híbrides, el conductor pot escollir tres modes diferents de conducció: Hybrid, EV o Save. El primer, combina la propulsió elèctrica amb el motor de combustió. Si s'escull el destí pel GPS el sistema de navegació Predictive Energy Optimisation pot integrar la ruta i augmentar l'eficiència en funció d'aquesta i les dades del sistema de navegació.

Al mode EV permet que el vehicle funcioni exclusivament amb energia elèctrica. I amb el mode Save es dóna prioritat al motor de combustió mentre es manté l'estat de càrrega òptima a la bateria.
 

Interior del Range Rover Evoque Foto: Range Rover

Tant al nou Evoque com al Discovery Sport els serveis multimèdia en línia inclouen Spotify integrat , connectivitat Bluetooth per a dos telèfons de forma simultània i càrrega sense fils amb l'opció de potenciador de senyal.

També hi ha una SIM integrada que permet actualitzar el software periòdicament sense haver de visitar el concessionari.

A més, el nou sistema de filtració de l'aire que entra a l'habitacle filtra les partícules més fines, com al·lèrgens, pol·len i males olors, incloent-hi les d'una mida PM 2.5. També permet comprovar el nivell de qualitat de l'aire des de la pantalla tàctil, activant el mode "Purify".

La nova tecnologia integral de 2020 inclou una càmera perifèrica 3D i les innovadores funcions de monitoratge del trànsit marxa enrere i l'assistent de col·lisió posterior amb assistent de frenada. Aquesta última fa servir radars per controlar contínuament la zona posterior del vehicle. També incorpora una càmera perifèrica 3D fent que les maniobres o la conducció per terrenys exigents siguin més segures i senzilles que mai. Aquestes tecnologies es combinen amb el retrovisor interior ClearSight la vista del terreny ClearSight; aquesta última permet veure la zona de sota el capó. Amb aquests sistemes s'obté una qualificació de cinc estrelles als tests Euro NCAP.

El nou Discovery Sport Black, la versió de 290 CV, inclou sostre panoràmic, fars Full LED Prèmium, accés sense necessitat de clau i portaequipatges d'accionament elèctric.
 

Interior Land Rover Discovery Sports Black Foto: Land Rover

L'experiència digital tant de l'Evoque com del Discovery Sport s'ha transformat amb la introducció del nou sistema d'infoentreteniment Pivi. Aquest està preparat per posar-se en marxa immediatament i gràcies al pla de dades independent i a la bateria s'eviten els retards en el funcionament.

A més, hi ha una nova Activity Key de segona generació que permet desbloquejar i bloquejar les portes i fins i tot posar el vehicle en marxa quan ens hi trobem a prop. Aquesta clau es porta al canell i és resistent a l'aigua i als cops, incloent-hi un rellotge LCD.

Alex Heslop, Electrical Engineering Director de Jaguar Land Rover: "L'infoentretenimient dels nostres SUV compactes més populars s'ha revolucionat amb la incorporació de la nostra nova arquitectura elèctrica del vehicle i sistema d'infoentretenimiento Pivi. El nou programari fa del Range Rover Evoque i del Land Rover Discovery Sport els models amb més connexió digital fins avui. Els nostres clients gaudiran d'un sistema tan receptiu i intuïtiu com un telèfon intel·ligent que millora amb el temps gràcies a les actualitzacions de programari sense fil".

El nou Land Rover Discovery Sport es pot adquirir des de 40.350 € i el Range Rover Evoque des de 41.500 €.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Ford Focus ST Line X
Ford Focus ST Line X | Marc Calvo
Ford actualitza el nou Focus amb motors EcoBoost micro-híbridats amb uns consums excepcionals
La Macbor Montana XR5 destaca sobre la competència fora de l'asfalt
La Macbor Montana XR5 destaca sobre la competència fora de l'asfalt | JCO
Ens posem als comandaments d'una de les motos més esperades de la temporada pel posseïdors del carnet A2
CUPRA segueix construint el seu llegat esportiu en unir-se a l'Extreme E Sèries
CUPRA segueix construint el seu llegat esportiu en unir-se a l'Extreme E Sèries | Cupra
CUPRA augmenta la seva experiència en l'esport del motor electrificat per traslladar el Know-How a la seva gamma de vehicles de carrer.
El nou model impresiona amb el seu excellent rendiment gracias a l'innovador Gestor Dinàmic de Marxa
El nou model impresiona amb el seu excellent rendiment gracias a l'innovador Gestor Dinàmic de Marxa | Volkswagen
Amb una potència de 300 Cv, el nou Golf GTI Clubsport és el model més potent de l'última generació del GTI
Ford Focus ST Line X
Ford Focus ST Line X | Marc Calvo
Marc Calvo
Ford actualitza el nou Focus amb motors EcoBoost micro-híbridats amb uns consums excepcionals
​El nou Audi A1 Citycarver porta l'aparença CrossOver al segment B prèmium
​El nou Audi A1 Citycarver porta l'aparença CrossOver al segment B prèmium | F.Boada
Vestit a la moda, aquest exclusiu CityCarver destaca entre el trànsit de la ciutat pels seus aires prèmium
Suzuki Ignis 2020 GLX Mild Hybrid
Suzuki Ignis 2020 GLX Mild Hybrid | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs | 1 comentari
Actualitzat i hibridat, el Suzuki Ignis 2020 es presenta com a alternativa als utilitaris del segment A, però amb aptituds per fer front als SUV petits.