Novetats Motos

BMW R 18 Dragster, l'última creació de Roland Sands

El famós dissenyador Roland Sands ha mostrat una flamant i completament personalitzada BMW R 18, preparada per a les pistes d'acceleració

| 13/08/2020 a les 12:00h
Arxivat a: Novetats Motor, Novetats Motos, BMW, BMW Motorrad, R18, BMW r18, Roland Sands, Cruiser
BMW R18 Dragster Roland Sands
BMW R18 Dragster Roland Sands | BMW Motorrad

BMW Motorrad va presentar la primera moto de sèrie pel segment cruiser aquest abril de 2020. Així, completava la tradició de les històriques BMW com mai abans havia fet, tant en tècnica com en disseny. Aquesta cruiser es basa en les BMW R 5 i torna a centrar la major part de l'atenció amb la tecnologia purista i sense adornaments i un gran motor bòxer de dos cilindres. Aquest "Big Bòxer" continua la línia dels tradicionals motors BMW refrigerats per aire i que inspiren a la conducció des de 1923, quan BMW Motorrad va començar la seva producció.

Ara, Roland Sands, dissenyador de gran renom, ha despullat la BMW R 18 i ha creat una moto dragster d'afilades línies rectes i mantenint el gran motor bòxer.

La història personal de Sands li ha servit com a inspiració per aquesta creació, afirmant que: "Amb un motor que es tan visiblement la peça central, immediatament vaig pensar amb els muscle cars. La meva família sempre ha sigut partidària d'anar de pressa i el meu pare era pilot de dragsters; així que vaig pensar que tenia sentit desmuntar la moto fins allò que fos essencial i donar-li forma per anar ràpid en una pista recta".



 

La R 18 ofereix un disseny amb grans possibilitats de personalització. Té una part posterior de fàcil desmuntatge, fet que li dóna un alt grau de llibertat a l'hora de fer transformacions. Tanmateix, no tot ha sigut tan fàcil, i el mateix Sands assegura que l'electrònica ha sigut la feina més complicada: "Hi hem introduït òxid nitrós, li hem tret l'escapament de sèrie i li hem canviat l'admissió de manera dràstica. Va ser un experiment, però ho hem aconseguit". Així, el producte final té una aparença impressionant i un gran nivell d'artesania.

La carrosseria d'aquesta R 18 Dragster ha mantingut les geometries originals, a excepció del parafang davanter i posterior. A més, el seient i els tubs d'escapament són completament artesanals. Tot aquest procés els hi ha costat menys de quatre mesos.

Personalització duta a terme en aquesta R18 Dragster:

  • Bastidor completament modificat

  • Carrosseria personalitzada al complet

  • El far és l'original de l'R18 i el suport pertany a la col·lecció de peces d'alumini fressat.

  • Escapament individual i artesanal de megàfon 2 en 1 d'acer inoxidable

  • Instal·lació d'un kit d'òxid nitrós

  • Palanques procedents de la col·lecció de peces d'alumini fressat

  • Dipòsit de la R18 original

  • Forquilla procedent de la BMW R nine T

  • Seient fet a mida per RSD Saddlemen

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Suzuki Ignis 2020 GLX Mild Hybrid
Suzuki Ignis 2020 GLX Mild Hybrid | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs | 1 comentari
Actualitzat i hibridat, el Suzuki Ignis 2020 es presenta com a alternativa als utilitaris del segment A, però amb aptituds per fer front als SUV petits.
Carregant un MINI Countryman PHEV
Carregant un MINI Countryman PHEV | F.Boada
Només a l'agost, les matriculacions d'aquest tipus d'automòbils van créixer un 115,6% respecte el mateix mes de l'any anterior. No obstant, un tema principal és l'autonomia que ofereixen; per això, aquí deixem una petita guia sobre com exprimir l'autonomia del vostre vehicle elèctric al màxim.
Inspirat en el passat i mirant cap al futur
Inspirat en el passat i mirant cap al futur | Nissan
Amb un disseny NeoRetro inspirat en els seus antecessors, 240 Z i 300ZX, i propulsat per un V6 BiTurbo, la llegenda Z continua amb el Z Proto.
Suzuki Ignis 2020 GLX Mild Hybrid
Suzuki Ignis 2020 GLX Mild Hybrid | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs | 1 comentari
Actualitzat i hibridat, el Suzuki Ignis 2020 es presenta com a alternativa als utilitaris del segment A, però amb aptituds per fer front als SUV petits.
BMW 318d tot un clàssic de les nostres carreteres i un valor segur
BMW 318d tot un clàssic de les nostres carreteres i un valor segur | F.Boada
Ferran Boada
No fa pas tants anys, una berlina dièsel de 150 CV, com aquest BMW 318d, era un dels cotxes més desitjats del mercat
El Seat León s'actualitza per mantenir el lideratge al seu segment
El Seat León s'actualitza per mantenir el lideratge al seu segment | F.Boada
Ferran Boada
No hi ha cap dubte que el nou León tornarà a ser un èxit de vendes. No era fàcil millorar la versió anterior i SEAT ho ha aconseguit