Novetats Motos

Edicions 40a aniversari per les F 750 i 850 GS i F 850 GS Adventure

Enguany es compleixen quatre dècades de la creació del famós model GS i BMW ho celebra amb edicions especials per les seves trails mitjanes.

| 28/07/2020 a les 06:30h
Arxivat a: Novetats Motor, Adventure, F750GS, F850GS, BMW, Novetats Motos
BMW celebra el 40 aniversari de la GS amb decoracions específiques
BMW celebra el 40 aniversari de la GS amb decoracions específiques | BMW Motorrad

BMW ens té acostumats al plaer de conduir gràcies a una bona capacitat de control, bona potència i capacitat per la conducció diària i de turisme; inclús quan un camí de terra s'interposa entre nosaltres i el destí. En aquest últim aspecte, molt millor si anem amb un model preparat per aquesta idea, una GS.

La sèrie F, tant la 750 GS com la 850 GS ara sembla més actual i té un aire més dinàmic gràcies a les noves combinacions de colors. Aquesta nova sèrie també gaudeix d'un equipament més complet de sèrie i nous equipaments opcionals.

Tant la BMW F 750 GS, la F 850 GS i la F 850 GS Adventure inclouen, com a novetat, nous intermitents LED i una entrada USB a la part davantera dreta. A més, també inclouen de sèrie ABS Pro i Control de Tracció Dinàmic (DTC).

El motor que propulsa aquests tres models és el mateix per als tres models però amb menys potència a la F 750 GS, 77 CV a 7.500 rpm, mentre que a les F 850 GS i GS Adventure ofereix 95 CV a 8.250 rpm. A més, el propulsor està dissenyat per complir amb la normativa Euro5.

 

BMW F750GS 2020 Foto: BMW Motorrad

La nova BMW F 850 GS té tres combinacions de colors: roig racing, estil Rally o "GS Edició 40 Aniversari" i disposa de més equipament de sèrie.

El model més bàsic és el vermell Racing, que contrasta amb les forquilles, les llantes i el seient en negre. Tanmateix, l'estil Rally en color blau metàl·lic Racing inclou paramans, forquilles en negre i seient en negre i vermell. També incorpora llantes dorades i una coberta del radiador galvanitzada, accentuant l'aspecte de moto prèmium.

Però l'edició que és notícia és la "GS Edició 40 Aniversari", fent gala de la celebració dels quaranta anys dels models GS. Aquesta versió està pintada en negre tempesta amb el logo "40 Years GS" als panells laterals del carenat. La complementa uns paramans en groc, llantes dorades i seient en negre i groc amb el logotip GS. També incorpora la coberta del radiador en un material galvanitzat.

La BMW F 850 GS Adventure també arriba amb noves decoracions, com són en gris gel, estil Rally o, com les seves germanes, amb la decoració especials dels 40 anys. La GS Adventure és més alta, amb un seient Rally a una alçada de 890 mm i també inclou un parabrisa esportiu, donant-li un aspecte més racing. No obstant això, a l'edició 40 Aniversari, la F 850 GS Adventure disposa d'un seient més baix, deixant-la a 860 mm del terra. La resta de la decoració és igual que a la F 850 GS.

L'equipament de sèrie de la BMW F 850 GS i F 850 GS Adventure s'ha millorat, incloent-hi un mecanisme per ajustar el parabrisa i una pantalla TFT que inclou còmodes funcions de connectivitat.

 

BMW F850 GS 2020 Foto: BMW Motorrad

Pel que fa a la més petita d'aquesta edició especial, la nova BMW F 750 GS es presenta amb la nova pintura bàsica de color blanc, amb un blau metal·litzat de Sant Marino o amb l'exclusiu "GS Edició 40 Aniversari", amb el logotip "40 Years GS" també als panells laterals del carenat. Els protectors de mans en groc i el seient en groc i negre amb el logotip GS completen la posada en escena d'aquesta nova edició. A més, també s'ofereix de sèrie en aquesta edició 40 Aniversari, les llantes en negre mate, un manillar platejat i una coberta del radiador galvanitzada.

Les tres noves BMW F 750 i 850 GS i 850 GS Adventure compten amb components de l'equipament opcional de modes de conducció. Igual que en models GS amb motors bòxer gaudeixen d'una resposta de l'accelerador reelaborada dins del mode Dynamic, fet que garanteix més dinamisme i sensacions de conducció.

 

BMW F850 GS Adventure 2020 Foto: BMW Motorrad

A més, també es pot controlar el fre motor i el control dinàmic de frenada (DBC) dins del mode de conducció Pro. També es pot escollir un seient extrabaix i una suspensió rebaixada com equipament opcional.

Donat que per culpa de la normativa d'homologació l'ABS no es podrà desconnectar, els modes de conducció Enduro i Enduro Pro ofereixen controls adaptats especialment per aquest fi. A més, l'ABS es podrà desconnectar de la roda posterior només a les F 850 GS i GS Adventure.



 

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Ford Focus ST Line X
Ford Focus ST Line X | Marc Calvo
Marc Calvo
Ford actualitza el nou Focus amb motors EcoBoost micro-híbridats amb uns consums excepcionals
La Macbor Montana XR5 destaca sobre la competència fora de l'asfalt
La Macbor Montana XR5 destaca sobre la competència fora de l'asfalt | JCO
Josep Chaume
Ens posem als comandaments d'una de les motos més esperades de la temporada pel posseïdors del carnet A2
CUPRA segueix construint el seu llegat esportiu en unir-se a l'Extreme E Sèries
CUPRA segueix construint el seu llegat esportiu en unir-se a l'Extreme E Sèries | Cupra
CUPRA augmenta la seva experiència en l'esport del motor electrificat per traslladar el Know-How a la seva gamma de vehicles de carrer.
Ford Focus ST Line X
Ford Focus ST Line X | Marc Calvo
Marc Calvo
Ford actualitza el nou Focus amb motors EcoBoost micro-híbridats amb uns consums excepcionals
​El nou Audi A1 Citycarver porta l'aparença CrossOver al segment B prèmium
​El nou Audi A1 Citycarver porta l'aparença CrossOver al segment B prèmium | F.Boada
Vestit a la moda, aquest exclusiu CityCarver destaca entre el trànsit de la ciutat pels seus aires prèmium
Suzuki Ignis 2020 GLX Mild Hybrid
Suzuki Ignis 2020 GLX Mild Hybrid | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs | 1 comentari
Actualitzat i hibridat, el Suzuki Ignis 2020 es presenta com a alternativa als utilitaris del segment A, però amb aptituds per fer front als SUV petits.