El rentat de cara ha afectat la part frontal, tenint ara una part davantera totalment redissenyada i una part posterior amb un para-xocs de nova fornada i una placa complementària d'aquest, també de nou disseny.
El cotxe és petit, de fet els 3.70 m de llargada ho corroboren. No obstant en té 180 mm d'alçada lliure al terra, fet que li dóna un plus de seguretat si el que volem és conduir fora de l'asfalt.

Nou Suzuki Ignis Foto: Suzuki
Tot i ser un cotxe compacte l'interior ofereix una amplitud prou còmoda i amb espai suficient per als 4 passatgers que pot portar. El portaequipatge és de menys de 300 litres amb els seients posteriors en configuració normal, però aquests són regulables i abatibles per oferir, així, gairebé 600 litres totals de capacitat.
L'interior és molt funcional, de disseny senzill i elegant. A més, hi ha moltes configuracions diferents i un ventall d'accessoris per a tots els gustos.

Nou Suzuki Ignis Foto: Suzuki
El motor és un nou K12D, de 1200cc i 83cv, amb un sistema d'hibridació de 12V per ajudar a millorar les prestacions i reduir consums i emissions. Homologa 5,1 l/100 amb la versió de canvi manual de 5 velocitats i 89gr/km de CO₂, pel qual no paga impost de circulació. De fet, disposa d'etiqueta ECO.
L'Ignis munta la variant AllGrip AUTO, dissenyada per oferir la màxima eficàcia amb el menor pes i la major senzillesa tècnica i d'utilització. Amb aquest sistema 4x4 d'acoblament viscós, el parell motor és automàticament distribuït a les rodes del darrere quan es detecten pèrdues d'adherència al tren davanter.
El sistema ALLGRIP AUTO permet estalviar combustible al mateix temps que maximitza el comportament del vehicle i augmenta la seguretat de la seva conducció, sobretot en paviments lliscants o sobre superfícies nevades, atorgant-li gran tranquil·litat al conductor.

Nou Suzuki Ignis Foto: Suzuki
El nou Ignis també disposa de Control de Descens de Pendents i de sistemes avançats d'assistència a la conducció que augmenten la seguretat. En el seu acabat GLX, ofereix la frenada autònoma DCBS (Dual Camera Brake Support), amb detecció de vianants, a més de l'alerta de canvi de carril i Alerta anti fatiga. Totes les versions compten amb amplíssima protecció a l'interior gràcies als coixins de seguretat frontals, laterals i de cortina; i a una carrosseria amb acers d'alta resistència.
La pantalla tàctil de 7 "multifunció del nou Suzuki Ignis compta amb tecnologia bluetooth per realitzar trucades en" mans lliures "o escoltar música en streaming. Aquest sistema multimèdia és compatible amb la tecnologia Apple CarPlay, Android Auto i Mirrorlink *.
Aquest vehicle es fabrica en dues versions: GLE i GLX. La primera versió és prou completa, amb projectors full LED, sensor de llums, llantes d'aliatge de 16", pantalla multitouch amb integració de telèfon intel·ligent, càmera posterior, seients calefactables, control de retenció en pendents, sistema AllGrip 4x4 i control de descensos.

Nou Suzuki Ignis Foto: Suzuki
La versió GLX incorpora, a part, el control de velocitat, volant en cuir, SmartKey, climatitzador, navegador, i el sistema Dual Camera Brake Support.
El nou Suzuki Ignis disposa d'un equipament bastant complet, independentment de la versió amb una consola principal de 7", volant multifunció i seients calefactables; així com un nou panell d'instrumentació.
El preu final (amb impostos i transport) va des de 16.125 € la versió més bàsica fins als 19.070 € la versió GLX 4WD, a falta d'una promoció de Suzuki de 1.500 €. Està fabricat al Japó i compta amb una garantia de 5 anys.