Actualitat

QUADIS crea un servei per reparar el cotxe sense que el client surti

El grup presenta mesures innovadores per evitar contacte físic i mantenir l'activitat als tallers

| 22/06/2020 a les 16:50h
Arxivat a: Actualitat , taller, mecànic, reparació, coronavirus, covid19, Quadis
Quadis Autocentre a Sant Boi de Llobregat
Quadis Autocentre a Sant Boi de Llobregat | QUADIS
QUADIS, la gran xarxa de concessionaris i tallers oficials, ha creat un servei que permet realitzar la recepció activa i les reparacions menors sense que el client surti del cotxe. Aquest nou servei, que és únic a Espanya, està disponible en els seus 83 tallers situats a Catalunya i la Comunitat Valenciana i està motivat per l'aposta per la transformació digital de la companyia amb l'objectiu d'adaptar-se a les noves demandes dels seus clients. A més, ha creat Drop&Go, un nou sistema de recepció de vehicles més ràpid i que evita el contacte amb els empleats del taller.

La xarxa també ha detectat un canvi de tendència a l'hora de demanar cita prèvia per a acudir al taller: des de finals del mes d'abril, 8 de cada 10 usuaris han optat per demanar cita a través de la pàgina web, mentre que abans de l'inici de l'estat d'alarma tan sols el 20% triava fer-ho d'aquesta manera.

En concret, Drive Thru, el sistema creat per QUADIS, permet realitzar tot el procés de recepció activa i reparacions menors, com un canvi de bateria, a través de videoconferència amb l'assessor tècnic, la qual cosa fa que no hagi d'abandonar el seu vehicle. Per a poder accedir a Drive Thru, el client s'identifica mitjançant un codi QR a l'arribada al taller, la qual cosa li dóna accés a seguir tot el procés mitjançant videotrucada i realitzar tots els tràmits relacionats amb la reparació del vehicle de manera telemàtica, des d'aprovar o rebutjar el pressupost, fins a efectuar el pagament a través d'una passarel·la segura, des de l'interior del seu vehicle.

A més de crear Drive Thru, QUADIS ha implementat un altre nou sistema de recepció, Drop&Go. En aquesta modalitat el client deixa el cotxe en l'aparcament de la concessió i s'identifica a través d'un codi QR per a dipositar les claus del vehicle en la zona habilitada per a aquesta mena de lliurament, que serà desinfectada periòdicament tal com estableix el protocol de prevenció. Aquest nou procés, al costat del sistema Optimacheck -ecosistema digital de relació amb el client habilitat des de la recepció del vehicle en el Servei Oficial fins al seu lliurament-, brinda la possibilitat de fer el seguiment de totes les etapes de la reparació d'un vehicle de manera telemàtica i sense interactuar amb el personal del taller.

Amb la incorporació de Drive Thru i Drop&Go, QUADIS ofereix 4 sistemes de recepció de vehicles, adaptant-se així a les noves necessitats dels clients, ja que la companyia continua oferint la recepció amb l'assessor personal, en la qual un especialista realitza la primera revisió de manera presencial, i la recollida i/o lliurament a domicili.

Arran de l'aposta per la innovació de la companyia, a la fi del mes d'abril i coincidint amb la reobertura dels concessionaris, QUADIS va llançar una actualització del sistema de Cita Prèvia Online en tots els seus tallers per a oferir una experiència d'usuari més àgil i intuïtiva. Entre les millores destaquen la inclusió d'un suggeriment de data amb la primera hora disponible i diferents millores en l'elecció de serveis addicionals, com la recollida a domicili o la sol·licitud de cotxe de substitució. La resposta dels clients a la renovació d'aquest sistema ha estat molt positiva, ja que, des del seu llançament, s'ha registrat un augment del 300% en les reserves de cita prèvia tramitades a través de la pàgina web i pràcticament la totalitat dels clients concerten cita prèvia abans d'acudir al taller.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Ford Focus ST Line X
Ford Focus ST Line X | Marc Calvo
Marc Calvo
Ford actualitza el nou Focus amb motors EcoBoost micro-híbridats amb uns consums excepcionals
La Macbor Montana XR5 destaca sobre la competència fora de l'asfalt
La Macbor Montana XR5 destaca sobre la competència fora de l'asfalt | JCO
Josep Chaume
Ens posem als comandaments d'una de les motos més esperades de la temporada pel posseïdors del carnet A2
CUPRA segueix construint el seu llegat esportiu en unir-se a l'Extreme E Sèries
CUPRA segueix construint el seu llegat esportiu en unir-se a l'Extreme E Sèries | Cupra
CUPRA augmenta la seva experiència en l'esport del motor electrificat per traslladar el Know-How a la seva gamma de vehicles de carrer.
Ford Focus ST Line X
Ford Focus ST Line X | Marc Calvo
Marc Calvo
Ford actualitza el nou Focus amb motors EcoBoost micro-híbridats amb uns consums excepcionals
​El nou Audi A1 Citycarver porta l'aparença CrossOver al segment B prèmium
​El nou Audi A1 Citycarver porta l'aparença CrossOver al segment B prèmium | F.Boada
Vestit a la moda, aquest exclusiu CityCarver destaca entre el trànsit de la ciutat pels seus aires prèmium
Suzuki Ignis 2020 GLX Mild Hybrid
Suzuki Ignis 2020 GLX Mild Hybrid | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs | 1 comentari
Actualitzat i hibridat, el Suzuki Ignis 2020 es presenta com a alternativa als utilitaris del segment A, però amb aptituds per fer front als SUV petits.