Novetats Cotxes

​Presentada la primera unitat de producció del Nissan GT-R 50 d'Italdesign

Els clients podran personalitzar els seus cotxes amb diverses de les decoracions que han passat a la història del GT-R

Es confirmen els primers lliuraments per a finals d'aquest 2020

| 21/05/2020 a les 10:33h
Arxivat a: Novetats Motor, 50 Aniversari, Italdesign, Nissan GTR, Nissan
El nou i exclusiu Nissan GT-R 50 d'Italdesign, només per a 50 afortunats
El nou i exclusiu Nissan GT-R 50 d'Italdesign, només per a 50 afortunats | Nissan
L'espera ha arribat a la seva fi: Des del circuit "Tazio Nuvolari" de Cervesina, Italdesign ha presentat el primer Nissan GT-R 50 Italdesign edició limitada, del qual se'n produiran tan sols cinquanta unitats amb motiu del 50 aniversari del model.

El Nissan GT-R 50 d'Italdesign és el resultat de la col·laboració amb Nissan, que va començar el 2018 amb la creació del prototip del mateix nom. L'èxit aconseguit en els mesos següents a la presentació del projecte va dur a Nissan i Italdesign a decidir el llançament de la producció de la versió de carretera en una sèrie limitada de 50 unitats. Els primers vehicles es lliuraran als clients a finals de 2020 i principis de 2021.
 

Godzilla vestit a l'italiana. Brutal ! Foto: Nissan


"Aquest és un dia molt especial -afirma Jörg Astalosch, CEO d'Italdesign- després de diverses setmanes extremadament difícils per a tots. Després d'haver hagut de renunciar a l'estrena mundial al Saló de l'Automòbil de Ginebra i, després de la conseqüent aturada parcial de les nostres activitats de producció a causa de la COVID-19, a principis de maig hem pogut tornar a estar 100% operatius i podem confirmar el lliurament dels primers cotxes entre finals d'aquest any i principis de 2021, com estava previst. No és casualitat que hàgim presentat el cotxe al circuit "Tazio Nuvolari", és aquí on portem a terme totes les proves dinàmiques necessàries per aconseguir l'homologació de vehicles en els diferents mercats i estem a punt d'acabar les del nostre GT-R 50 ".

Nissan va col·laborar amb Italdesign per crear el model, basat en l'últim Nissan GT-R NISMO, en commemoració del 50 Aniversari del GT-R en 2019 i d'Italdesign en 2018. La potència de cada GT-R 50 Italdesign brolla d'un V6 biturbo de 3,8 litres, que entrega 720 CV, ajustat per NISMO i construït a mà.
 

Impressionant pels quatre costats. Foto: Nissan


La demanda de la versió de producció del GT-R 50 Italdesign ha estat alta i es compta ja amb un nombre significatiu de reserves per part dels clients de tot el món, que estan ja en el procés de seleccionar especificacions per personalitzar els seus models. Podran triar entre diversos dissenys inspirats en els GT-R que han fet història en la marca i això fa del GT-R50 Italdesign, una edició limitada de molt atractiva per als col·leccionistes.

"Els nostres clients han gaudit de l'experiència personalitzada que ofereix Italdesign, que té una llarga tradició en l'exclusiu camp dels vehicles ultra-exclusius d'alt rendiment fets a mida", va dir Michael Carcamo, director del Programa de Nissan de Cotxes Esportius i NISMO . "La seva experiència amb el GT-R50 ha estat increïble i puc afirmar de primera mà que cada cotxe serà, sens dubte, una obra mestra de per si mateixa".

Nissan GT-R 50 Italdesign

 
 


 

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Dacia Sandero Stepway 2021
Dacia Sandero Stepway 2021 | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
La renovació del cotxe més venut arriba amb millor disseny, comfort i sense motoritzacions dièsel
PORSCHE 911 GT3 Touring Pack
PORSCHE 911 GT3 Touring Pack | Porsche
Màxim rendimient, sense cridar l'atenció | El 911 GT3 Touring prescindeix de l'aleró posterior fix gde mida XXL del GT3, i el substitueix per un aleró ocult que desplega de mode automàtic a alta velocitat
Audi A1 Sportback 40 TFSI Competition
Audi A1 Sportback 40 TFSI Competition | Audi
Actualització per al motor 2.0 TFSI, que s'adapta a la norma d'emissions al mateix temps que augmenta la potència fins als 207 Cv
Dacia Sandero Stepway 2021
Dacia Sandero Stepway 2021 | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
La renovació del cotxe més venut arriba amb millor disseny, comfort i sense motoritzacions dièsel
Seat Ateca FR Tsi 190
Seat Ateca FR Tsi 190 | F.Boada
Ferran Boada
Cada cop amb millor aparença, més equipat i amb opció a un motor benzina més potent. L'oferta de l'Ateca pel 2021 és encara molt més atractiva
Imatge il·lustrativa
Ferran Boada
La variant amb la carroseria familiar tipus "Bread Van" és també el més ràpid de tots els signats per John Cooper Works
Imatge il·lustrativa
Ferran Boada
El SEAT León estrena una mecànica híbrida endollable de 204 CV en les seves dues variants de carrosseria i pot gaudir de l' Etiqueta Zero de la DGT. Un bon argument que suma a les seves qualitats i habilitats de sempre.