Novetats Motos

Silence S02 "LowSpeed" la resposta a la mobilitat urbana personal "Made in Barcelona"

La versió comercial està pensada per a que bars, restaurants i petits comerços, puguin apropar-se als seus clients, de manera econòmica i sostenible

| 18/05/2020 a les 10:18h
Arxivat a: Novetats Motor, Silence S02LS, Mobilitat Sostenible, Ciclomotor Elèctric, Scooter Elèctric, Novetats Motos
Silence 02LS un ciclomotor elèctric amb 100 km d'autonomia
Silence 02LS un ciclomotor elèctric amb 100 km d'autonomia | Silence
Silence S02 LS és l'escúter "Made in Barcelona" que neix pensant en els nous temps, quan les restriccions en la mobilitat personal impulsen que els negocis de proximitat es reinventin, oferint els seus productes a domicili.

Bars, restaurants i petits comerços, necessiten un vehicle zero emissions que els permeti apropar-se als clients, cada dia més preocupats pel medi ambient.

La Silence S02 LS és la resposta. Una moto a la qual no l'afecten les restriccions de trànsit, per ser un vehicle elèctric, que es mou ràpidament per ciutat, d'una forma econòmica, sense contaminar ni emetre cap contaminació acústica.




També disponible per a clients particulars

Silence llança una versió pensada també per als clients particulars. En la situació actual el transport públic limita la seva capacitat per mantenir l'espai interpersonal, i la S02 LS es converteix en la solució definitiva per als desplaçaments quotidians dels particulars.

La por al contacte personal, fins i tot un cop passat el període de desconfinament, farà que molts ciutadans abandonin el transport públic i es passin al privat. L'única manera de no col·lapsar les ciutats, i respectar el medi ambient són els vehicles elèctrics de dues rodes com la Silence S02 LS.

Com és la Silence S02 LS?

Les motos Silence són un producte "Made in Barcelona", fabricats amb tecnologia pròpia, i per això la Silence S02 LS s'ha pogut crear a mida de les noves necessitats, en un temps rècord. És la moto, nascuda per i per a la mobilitat zero emissions, que necessita la societat actual. La seva adquisició no només millora el medi ambient, i el trànsit, sinó que ajuda a mantenir el teixit industrial i els llocs de treball que això representa.

La S02 LS aparentment és igual que el model de sharing, com ara les motos d'Acciona, que circulen pels carrers de les nostres ciutats. Vehicles súper provats en les condicions més dures, i amb l'experiència en els seus motors i bateries de milers de quilòmetres. Les diferències amb la nova proposta de Silence estan dins: un motor limitat que permet conduir-lo amb la llicència de ciclomotor i una autonomia ajustada als repartiments de proximitat de curt recorregut. Amb un preu molt competitiu, Silence posa a disposició dels seus clients una S02 LS limitada a 45 km / h, amb la mateixa tecnologia i disseny que la resta de les motocicletes de la marca.

Ajudant a transformar la mobilitat dels petits negocis

Tots els negocis van haver d'adaptar-se als nous temps. Per als petits establiments, abans del COVID-19, portar els productes o serveis a domicili, ja era un repte. El confinament l'únic que ha fet és accelerar la transformació.
 

Versió comercial de la Silence S02LS Foto: Silence


La situació no és puntual, ja que en el futur immediat les restriccions de trànsit s'enduriran. A Madrid i BCN, com a la resta de les capitals europees, ja no es podia accedir a l'àrea central des de principis d'any amb vehicles contaminants. En només 3 anys, la resta de les ciutats tindran per Llei plans similars. Confiar en una moto elèctrica per al repartiment de proximitat és una inversió de futur, que assegura als petits negocis el lliure accés a qualsevol punt de l'entorn metropolità.

Un producte de qualitat a un preu molt ajustat
El primer que ha fet Silence és suprimir a la S02 LS tot l'innecessari, per poder oferir un preu ajustat, però sense privar-la de les qualitats de la marca: economia, fiabilitat i emissions zero. La S02 LS és una moto robusta, que manté tota l'essència i tecnologia de les motos de flotes i sharing. Per als clients particulars, Silence ofereix també la possibilitat d'una compra ajornada amb finançament a l'0%.

Els avantatges d'una moto elèctrica: hiperconnectivitat, consum, i nul manteniment
Amb l'arribada de nous clients, desconeixedors de la mobilitat elèctrica, es fa necessari recordar els avantatges d'una moto com la S02 LS. La primera és el consum, ja que per a un recorregut d'uns 100 kms el preu de la càrrega elèctrica ronda els 60 cèntims. Això vol dir que "gasta" 10 vegades menys que una moto de gasolina.

La facilitat de càrrega és un altre dels punts forts. La S02 LS té una bateria extraïble, que es pot treure de la moto i, amb un còmode carret tipus trolley, ser transportada fins a qualsevol endoll domèstic. No necessita instal·lació per recàrrega.

Per als establiments a peu de carrer, un avantatge logística important és que fàcilment pot ser guardada a l'interior dels locals, mentre s'efectua la recàrrega, perquè és una moto extremadament neta, no emet ni fums ni gasos, ni tampoc porta cap mena de lubricant.

Una altra de les seves característiques és el baix manteniment, pràcticament nul, derivat de la mateixa tecnologia elèctrica. No hi ha transmissió, ni embragatge, ni canvis d'oli. Al marge de les revisions periòdiques, només cal preocupar-se de la substitució de pneumàtics i frens. Depenent del quilometratge, el sobrecost de la inversió respecte a una moto de gasolina pot recuperar-se en un any, en virtut dels baixos costos operatius.

Finalment, la moto pot anar superconectada. Gràcies a l'aplicació Silence

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Nova Sèrie 5 de BMW. El 5 s'acosta al 7
Nova Sèrie 5 de BMW. El 5 s'acosta al 7 | BMW
L'objectiu és consolidar la seva posició com una opció particularment esportiva i eficient en el segment prèmium de la classe executiva
La versió de carrosseria 5 portes rep el motor 1.0 TSI 110 CV, disponible en l'acabat Style, que es converteix en la mecànica de gasolina d'inici de gamma
La versió de carrosseria 5 portes rep el motor 1.0 TSI 110 CV, disponible en l'acabat Style, que es converteix en la mecànica de gasolina d'inici de gamma | SEAT
En total, el nou SEAT León oferirà fins a cinc sistemes de propulsió diferents -gasolina, dièsel, gas natural, Mild-Hybrid, i híbrid endollable-, amb potències que van dels 90 CV de l'1.0 TSI, als 204 CV del León i -Hybrid (PHEV)
El nou i exclusiu Nissan GT-R 50 d'Italdesign, només per a 50 afortunats
El nou i exclusiu Nissan GT-R 50 d'Italdesign, només per a 50 afortunats | Nissan
Els clients podran personalitzar els seus cotxes amb diverses de les decoracions que han passat a la història del GT-R | Es confirmen els primers lliuraments per a finals d'aquest 2020
Kia Sportage 2020 MildHybrid
Kia Sportage 2020 MildHybrid | Marc Calvo
Marc Calvo
La marca norcoreana ens sorprèn amb uns acabats de primera
Renault Clio RS Line
Renault Clio RS Line | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
L'utilitari francès, renovat per dins i per fora, ofereix una raresa dins el segment: un motor de gasolina 1.3 de quatre cilindres i 130 CV
A l'Audi RS3 l'envolta una aurèola propia dels mites
A l'Audi RS3 l'envolta una aurèola propia dels mites | Marc Calvo
Ferran Boada
El compacte més bèstia i potent del mercat