Novetats Cotxes

​Alfa Romeo farà vestits a mida per la Giulia GTA al seu centre Stile

Perquè l'experiència estètica iguali la seva contrapart tècnica, el Centre Stile Alfa Romeo ha desenvolupat carrosseries específiques per al Giulia GTA, rememorant la història i destacant el millor de les victòries i la iconografia d'Alfa Romeo, única i inimitable.

Nou Alfa Romeo GTA-GTAM

| 30/04/2020 a les 15:11h
Arxivat a: Novetats Motor, Alfa Romeo, Giulia, GTA, GTAM, Novetats Cotxes
El projecte «Giulia GTA» s'ha concebut per oferir un nivell de personalització únic i exclusiu
El projecte «Giulia GTA» s'ha concebut per oferir un nivell de personalització únic i exclusiu | Alfa Romeo
La presentació del Giulia GTA el 2 de març passat va despertar immediatament gran interès entre els entusiastes de l'automòbil i la millor manera de celebrar-ho, d'acord amb la història d'Alfa Romeo, és tornant als seus orígens i ressuscitant una de les llegendes de l'automobilisme: precisament el Giulia GTA.

La millor relació pes / potència de la seva classe per rememorar la història

Des d'un punt de vista tècnic i en termes de concepte, el nou Giulia GTA s'inspira en el Giulia GTA de 1965: el «Gran Turisme Alleggerita» desenvolupat per Autodelta a partir del Giulia Sprint GT que va acumular èxits esportius a tot el món. Deriva del Giulia Quadrifoglio i està equipat amb una versió més potent del motor Alfa Romeo 2.9 V6 Bi-Turbo, de 540 CV. Com a conseqüència d'un ús estès de materials ultralleugers, es beneficia d'una reducció de pes de 100 kg en comparació amb el Giulia Quadrifoglio, aconseguint una relació pes / potència excepcional de 2,82 kg / CV, que fa que sigui el millor de la seva classe. La seva fisonomia, per dins i per fora, és una referència conceptual a l'automòbil històric en què s'ha inspirat i materialitzat aquest projecte, a més de reflectir plenament l'essència de la marca: excel·lència tècnica combinada amb el plaer de conducció.
 

Alfa Romeo Giulia GTA Foto: Alfa Romeo


Cinc-cents Giulia GTA i GTAM, fets a mida

Per als 500 afortunats propietaris del Giulia GTA i GTAM, Alfa Romeo ha volgut oferir-los un "projecte dins el projecte", fent que el Giulia GTA no sigui simplement un cotxe per comprar, sinó una experiència per viure. Si s'ha dut a terme un gran treball per donar-li la forma ideal a l'exterior i interior de vehicle, també s'ha pensat molt per fer que aquest projecte sigui encara més rellevant per a l'esperit i el caràcter de l'històric vehicle. Però encara hi ha més, ja que els requisits que avui ha de complir un automòbil d'aquest tipus, han de respondre a criteris que abans no es contemplaven ni estaven disponibles. Què podria ser millor que pilotar un Alfa Romeo Giulia GTA? Només una cosa: entrar al GTA dels teus somnis, construït al teu gust i capaç de satisfer totes les necessitats estètiques. És per això que Alfa Romeo ha desenvolupat específicament una sèrie de modificacions i personalitzacions per a l'exterior i l'interior de vehicle, oferint una experiència única i autènticament «adaptada».

Història i creativitat a disposició el client amb les carrosseries dissenyades pel Centre Stile

El compromís creatiu i tècnic del Centre Stile Alfa Romeo en concebre el vehicle ha inclòs una profunda investigació de les carrosseries que sovint s'han associat amb l'itinerari històric i l'extens palmarès de victòries del GTA. S'han analitzat i reinterpretat adequadament aquestes carrosseries que han destacat i marcat al GTA i GTAM.

El frontal, caracteritzat per la històrica «màscara» blanca, és sens dubte el primer element de distinció que, combinat amb les franges longitudinals, fa pensar immediatament en les carreres. El capó incorpora elements iconogràfics del logotip d'Alfa Romeo, com la creu, el «Biscione» o la bandera italiana.

Entre les més representatives i evocadores, cal destacar la carrosseria de color ocre i blanc, i la vermella i groga.
 

Aquesta decoració ocre recorda el 1750 GTAM i el 2000 GTAM amb els quals Toine Hezemans va guanyar el Campionat d'Europa de Turismes en 1970 i 1971 Foto: Alfa Romeo


Entre altres elements característics cal destacar el «Biscione» al capó i les franges dels laterals, els dos trets específics del GTA 1300 Junior. En canvi, les ratlles longitudinals eren elements estètics de cada pilot.

Pel que fa a la carrosseria vermella i groga, l'elecció dels frontals de diferents colors va sorgir de la necessitat de distingir als pilots en la mateixa carrera. En dissenyar les carrosseries, el Centre Stile Alfa Romeo ha recorregut de manera coherent i creativa a la rica història de la marca.

Per exemple, en el Sprint GTA (1965-1968) la franja acolorida normalment no era simètrica, però sí que ho era en els GTA 1300 Junior. I el morro groc caracteritzava el vehicle que va guanyar el Campionat d'Europa de Turismes en 1971 i 1972; mentre que en certes carreres de 1971, Gianluigi Picchi va pilotar cotxes amb la part baixa del frontal pintada de groc. En qualsevol cas, es tracta d'estrets vincles amb les victòries més prestigioses de l'GTA.

Cada client podrà sol·licitar una d'aquestes carrosseries per al seu cotxe, amb la possibilitat addicional de triar el nombre lateral i una lona Goodwool per cobrir el vehicle amb un disseny igual que la carrosseria triada.

Per a qui no esculli una de les carrosseries del Centre Stile, el Giulia GTA i GTAM estan disponibles en els colors Vermell GTA, Blanc Trofeu i Verd Mont-real, una gamma de colors que ret homenatge a la bandera italiana. Un altre nivell de personalització addicional es fa a la selecció del color per a les pinces de fre i, a l'interior, per a la barra anti bolcada, els cinturons de seguretat i les costures.
 

Alfa Romeo Giulia GTA Foto: Alfa Romeo


El valor d'una experiència única per al client

La mateixa exclusivitat del Giulia GTA i Giulia GTAM també caracteritza una experiència dedicada al client específica i particularment exclusiva, dissenyada per oferir als 500 afortunats propietaris una experiència única, 100% Alfa Romeo.

Per a aquells que hagin pres ja la decisió d'unir-se al món GTA reservant un d'aquests vehicles, el procés de vendes serà específic, amb un especialista de producte ambaixador de la marca que farà un seguiment de cada client des de la comanda fins al lliurament.

L'experiència de compra també inclou un paquet d'experiència personalitzat amb un casc Bell amb un acabat GTA especial, una lona Goodwool feta a mida per protegir el GTA o GTAM al garatge i un curs de conducció específic impartit per l'Acadèmia de Conducció Alfa Romeo. El GTAM també inclourà una equipació completa de carreres d'Alpinestars (mono, guants i calçat), disponible sota comanda en el GTA.

Però encra hi ha més! Els clients també poden sol·licitar el lliurament del seu GTA o GTAM en una de les ubicacions més emblemàtiques de la marca, els tallers d'Autodelta a Balocco. La singularitat i l'exclusivitat són factors determinants per a qualsevol fan d'Alfa Romeo i per a qualsevol col·leccionista.

Els preus abans d'impostos del Giulia GTA i del Giulia GTAM comencen a partir dels 143.000 € i 147.000 € respectivament, sent el mateix preu en tots els mercats europeus.

Nou Alfa Romeo GTA-GTAM

 
 
 
 


 

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Nova Sèrie 5 de BMW. El 5 s'acosta al 7
Nova Sèrie 5 de BMW. El 5 s'acosta al 7 | BMW
L'objectiu és consolidar la seva posició com una opció particularment esportiva i eficient en el segment prèmium de la classe executiva
La versió de carrosseria 5 portes rep el motor 1.0 TSI 110 CV, disponible en l'acabat Style, que es converteix en la mecànica de gasolina d'inici de gamma
La versió de carrosseria 5 portes rep el motor 1.0 TSI 110 CV, disponible en l'acabat Style, que es converteix en la mecànica de gasolina d'inici de gamma | SEAT
En total, el nou SEAT León oferirà fins a cinc sistemes de propulsió diferents -gasolina, dièsel, gas natural, Mild-Hybrid, i híbrid endollable-, amb potències que van dels 90 CV de l'1.0 TSI, als 204 CV del León i -Hybrid (PHEV)
El nou i exclusiu Nissan GT-R 50 d'Italdesign, només per a 50 afortunats
El nou i exclusiu Nissan GT-R 50 d'Italdesign, només per a 50 afortunats | Nissan
Els clients podran personalitzar els seus cotxes amb diverses de les decoracions que han passat a la història del GT-R | Es confirmen els primers lliuraments per a finals d'aquest 2020
Kia Sportage 2020 MildHybrid
Kia Sportage 2020 MildHybrid | Marc Calvo
Marc Calvo
La marca norcoreana ens sorprèn amb uns acabats de primera
Renault Clio RS Line
Renault Clio RS Line | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
L'utilitari francès, renovat per dins i per fora, ofereix una raresa dins el segment: un motor de gasolina 1.3 de quatre cilindres i 130 CV
A l'Audi RS3 l'envolta una aurèola propia dels mites
A l'Audi RS3 l'envolta una aurèola propia dels mites | Marc Calvo
Ferran Boada
El compacte més bèstia i potent del mercat