Novetats Cotxes

[Fotos] Nou Ford Kuga : Nou de dalt a baix i electrificat

Et mostrem totes les fotos i t'expliquem tot el que en sabem

Nou Ford Kuga

| 27/03/2020 a les 15:37h
Arxivat a: Novetats Motor, SUV, Ford Kuga, Ford, Novetats Cotxes
El Kuga es renova per complert
El Kuga es renova per complert | Ford
Electrificat! No és ni de bon tros l'adjectiu o definició que havia pensat donar en una sola paraula a un cotxe completament nou, però és la realitat, més enllà de l'innovador, atractiu o pràctic que sigui, aquest nou Ford, neix completament electrificat.

A primera vista resulta evident que res té a veure amb l'anterior Kuga. A simple vista gairebé sembla més un Focus d'última generació una mica més elevat. La seva nova imatge sembla que el nou Kuga tingui més un tarannà de CrossOver que l'anterior Kuga que responi més a unes línies SUV i semblava tenir alguna aptitud més 4x4.

Els responsables de la marca, però, afirmen que no, que el nou Kuga, com l'anterior versió, també respon a les senyes d'un SUV, però en aquest cas de forma molt intel·ligent, apostant més per una línia SUV amb aspiracions monovolum, per l'espai interior i la modularitat. El 

La seva nova imatge d'estil és la mateixa que té el Focus però responent a tot el que el gran públic sembla demandar ara mateix, una estètica SUV i un interior monovolum: atractiu per fora, alt per dominar el trànsit i espaiós com per carregar el que sigui.
 

Nou per fora i nou per dins. Tot és nou en el Ford Kuga 2020 Foto: Ford



Nova plataforma i molt més espai

El nou Kuga ha estat realitzat sobre la nova plataforma global C2 de Ford, que ha rebut un intensiu tractament d'aprimament recorrent a molts elements d'alumini fins a reduir el seu pes en 80 kg de mitjana. Més espai i modularitat defineixen l'interior del cotxe que és 44 mm més ample, 89 mm més llarg i 6 mm més baix que el vell Kuga, amb una distància entre eixos que s'incrementa en 20 mm per proporcionar més espai per als passatgers i el maleter.

La modularitat d'aquest resideix en la possibilitat de desplaçar la fila de seients del darrere per afavorir l'espai per a les cames o per incrementar la capacitat de maleter, que arriba als 645 litres, una referència en el seu segment.

Però si el concepte de carrosseria del nou Ford Kuga s'adapta a noves tendències, molt més ho fa la gamma motriu de l'electrificada família Kuga, que ofereix versions Híbrid Endollable (PHEV), EcoBlue Hybrid amb tecnologia Mild Hybrid i Kuga Hybrid sense oblidar els més convencionals motors EcoBlue dièsel de 1.5 litres i 2.0 litres i EcoBoost de gasolina d'1,5 litres, tots ells associats a la nova caixa del canvi automàtica de vuit velocitats i segons versions el canvi manual de sis relacions.

 

L'interior també és nou i carregat de tecnologia Foto: Ford

 

Ja en el seu moment Ford va anunciar que anava a electrificar la gamma sencera, amb una versió electrificada de cada un dels vehicles que comercialitza a Europa fins a arribar a un total de 18 models d'aquí a finals de 2021. 


D'aquest objectiu inicial, el nou Kuga és el primer Ford que ja s'ofereix amb tecnologia híbrida endollable, Mild Hybrid i totalment híbrida. De tots ells sens dubte el Kuga híbrid endollable (PHEV) és el nou rei de la família: aquest combina un motor de gasolina de 2,5 litres i quatre cilindres amb un motor elèctric i un generador recolzat en una bateria d'ió-liti de 14, 4 kWh per generar 225 CV. El resultat és una autonomia elèctrica de 72 km (56 km en mesurament WLTP) de manera que un usuari convencional que tingui aquesta distància la seva feina o el seu destí diari no haurà de recórrer al motor tèrmic o a reposar combustible en molt de temps. 
 

El nou híbrid endollable esdevé el model més interessant de la gamma Foto: Ford


La càrrega de bateria es pot realitzar en una font d'alimentació convencional de 230 volts en sis hores, una càrrega que a més es pot fer de forma completament programada (per utilitzar hores vall i beneficiar-se de tarifes més baixes) i la mateixa bateria es recarrega de forma automàtica per mitjà de la càrrega regenerativa procedent de la frenada. A més, l'usuari disposa de quatre modes d'ús per a triar sempre quan gastar la bateria: maneres EV Acte, EV Now, EV Later i EV Charge. Així, pot triar circular amb motor tèrmic per carregar al màxim la bateria abans d'entrar al centre de la ciutat, per exemple.

Continuant amb la hibridació de la gamma ens trobem amb el Kuga Hybrid, que arriba al setembre amb un motor híbrid, en realitat combina un motor de gasolina de 2,5  litres amb un motor elèctric, un generador i una bateria d'ió-liti, tot això acoblat a una transmissió automàtica amb divisor de potència per aconseguir un consum òptim de 5,6 l / 100 km i emissions a partir dels 130 g / km de CO2. 

Sí, la bateria és auto recarregable i pot circular breument en manera totalment elèctrica. Aquesta versió estarà disponible amb tracció davantera i amb tracció total intel·ligent. Menys sofisticat però tan interessant o més és el Kuga EcoBlue Hybridque recorre a la tecnologia Mild Hybrid, o hibridació lleugera que el que fa és millorar l'eficiència del motor dièsel EcoBlue de 2.0 litres de 150 CV. Dièsel i híbrid, una combinació interessant. La tecnologia Mild Hybrid recorre a un generador / motor d'arrencada integrat al costat d'una bateria ió-liti de 48 volts per proporcionar assistència de bat elèctric. 
 

Ford Kuga 2020 Foto: Ford


El resultat és un consum mitjà de 5,0 l / 100 km WLTP. A més de la gamma híbrida el nou Kuga s'oferirà també amb els motors de gasolina Ford EcoBoost i Ford EcoBlue dièsel amb canvi manual de sis velocitats o automàtic de vuit velocitats.

La gran família

La nova gamma Ford Kuga s'ofereix amb tres nivells d'acabat, Titanium, ST-Line i el ST Line X, tot ells disponibles amb els nous motors híbrids i tot ells amb un nivell d'equipament i tecnologia d'ajuda a la conducció excel·lent. Els sistemes d'ajuda a la conducció el situen en un nivell molt alt i proper al concepte de conducció autònoma, amb control de velocitat de creuer adaptatiu amb funció de stop & go, reconeixement de senyals de velocitat i trànsit, manteniment de carril, assistent de punts cecs, assistent pre-col·lisió amb tecnologia de detecció de vianants i ciclistes, sistema de frenada automàtica actiu, etc. I tot ells acompanyat per sistemes complementaris que són una gran ajuda per al conductor, com la il·luminació de corbes predictiva, la pantalla Head-up per mantenir la vista a la carretera i fins i tot l'active park assist perquè el cotxe aparqui sol.
 

El nou Kuga equipa un assistent d'aparcament inteligent Foto: Ford


Un disseny intel·ligent en el qual preval l'habitabilitat i el confort, un equipament de luxe i molta, moltíssima tecnologia defineixen a aquest nou Ford de la generació electrificada: "No creiem en la tecnologia per la tecnologia. Característiques com el mòdem de bord FordPass Connect i el nou sistema de Manteniment de Carril amb BLIS, combinats amb la nostra nova gamma de solucions de motors Ford Hybrid, estan dissenyats per reflectir l'evolució constant de la forma en què utilitzem els nostres cotxes i per ajudar al fet que el nou Kuga s'adapti perfectament a la vida dels nostres clients ", va comentar Stuart Rowley, Director d'Operacions de Ford.

Nou Ford Kuga

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
Versió Motor Potencia PVP (€)
TITANIUM 1.5 EcoBoost 120CV 6 velocitats 29.000,00
TITANIUM 1.5 EcoBoost 150CV 6 velocitats 30.200,00
TITANIUM 1.5 EcoBlue (Diésel) 120CV 6 velocitats 30.500,00
ST-LINE 1.5 EcoBoost 150CV 6 velocitats 31.700,00
ST-LINE 1.5 EcoBlue (Diésel) 120CV 6 velocitats 32.000,00
ST-LINE X 1.5 EcoBoost 150CV 6 velocitats 33.700,00
ST-LINE X 1.5 EcoBlue (Diésel) 120CV 6 velocitats  
               

MANUAL MHEV (Dièsel)

Versió Motor Potencia PVP (€)
TITANIUM 2.0 EcoBlue MHEV 150CV 6 velocitats 32.100,00
ST-LINE 2.0 EcoBlue MHEV 150CV 6 velocitats 33.600,00
ST-LINE X 2.0 EcoBlue MHEV 150CV 6 velocitats 35.600,00
             

AUTOMÁTIC (Dièsel)

Versió Motor Potencia PVP (€)
TITANIUM 1.5 EcoBlue 120CV 8 velocitats 32.500,00
ST-LINE 1.5 EcoBlue 120CV 8 velocitats 34.000,00
ST-LINE X 1.5 EcoBlue 120CV 8 velocitats 36.000,00
             

AUTOMÀtic PHEV (Gasolina)

Versió Motor Potencia PVP (€)
TITANIUM 2.5 Duratec PHEV 225CV AUTO 37.800,00
ST-LINE 2.5 Duratec PHEV 225CV AUTO 39.400,00
ST-LINE X 2.5 Duratec PHEV 225CV AUTO 41.400,00
             

AWD/ AUTOMÀtic (Dièsel)

Versió Motor Potencia PVP (€)
TITANIUM 2.0 EcoBlue 190CV 8 velocitats 37.550,00
ST-LINE 2.0 EcoBlue 190CV 8 velocitats 39.050,00
ST-LINE X 2.0 EcoBlue 190CV 8 velocitats 41.050,00

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
F.Boada
Els més puristes i adeptes de la marca li podran posar moltes pegues, pero no podràn pas dir que no és un concepte equilibrat i de funcionament impecable.
Audi SQ2
Audi SQ2 | Audi
El nou SQ2 arriba amb 300 Cv, tracció Quattro i carregat de tecnologia
Nissan Qashqai MkIII
Nissan Qashqai MkIII | Nissan
La base del nou Qashqai és la nova plataforma CMF-C de l'Aliança, un aparador d'enginyeria, innovació i tecnologia avançada
Imatge il·lustrativa
F.Boada
Els més puristes i adeptes de la marca li podran posar moltes pegues, pero no podràn pas dir que no és un concepte equilibrat i de funcionament impecable.
Peugeot e-2008 GT
Peugeot e-2008 GT | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
Del país on va néixer el motor de combustió ens arriba una de les millors opcions dins el mercat dels elèctrics. Autonomia de 322 quilòmetres i 136 cavalls de potència en una carrosseria SUV.
Ford Focus ST Line X
Ford Focus ST Line X | Marc Calvo
Marc Calvo
Ford actualitza el nou Focus amb motors EcoBoost micro-híbridats amb uns consums excepcionals