Novetats Cotxes

El nou BMW Sèrie 7 s'ofertarà amb 4 sistemes de propulsió

La nau capitana de BMW podrà anar propulsat per motors dièsel o gasolina, un híbrid endollable i, per primera vegada, com un motor totalment elèctric.

| 27/03/2020 a les 09:50h
Arxivat a: Novetats Motor, Novetats Cotxes, Mobilitat Sostenible, Serie 7, BMW
BMW Sèrie 7
BMW Sèrie 7 | BMW
La propera generació de l'BMW Sèrie 7 marcarà una nova fita en la història. La nau capitana de BMW també oferirà a als seus clients el "Power of choice" i estarà disponible amb quatre tipus diferents de sistemes de propulsió: com un vehicle amb motor dièsel o de gasolina, un híbrid endollable i, per primera vegada, com un model totalment elèctric (BEV), que també estarà equipat amb un sistema de propulsió elèctric de cinquena generació. Oferir una gamma tan àmplia és una clara expressió de l'aspiració del Grup BMW de permetre a cada client triar la tecnologia més adequada per a realitzar una mobilitat sostenible.

Com a pioner en la mobilitat elèctrica, el Grup BMW és ja avui dia un dels principals fabricants i proveïdors de vehicles electrificats i actualment està ampliant la seva gamma de forma significativa. Per a finals de 2021, la companyia pretén tenir a les carreteres més d'un milió de vehicles amb sistemes de tracció totalment elèctrics o híbrids endollables. En aquest moment, el Grup BMW oferirà cinc vehicles totalment elèctrics de producció en sèrie.
 

El nouBMW Sèrie 7 s'oferirà també en versió 100% elèctrica Foto: BMW



Al costat del BMW i3, la demanda va augmentar per sisè any consecutiu, i el MINI Cooper ES *, totalment elèctric, la producció va començar a la planta d'Oxford (Regne Unit) a la fi de 2019. El BMW iX3 entrarà en producció aquest any a la planta de Shenyang (Xina), seguit en 2021 pel BMW iNEXT a Dingolfing (Alemanya) i el BMW i4 a la planta de Munic; i tots ells estaran equipats amb tecnologia de propulsió elèctrica de cinquena generació.

Per 2023, el Grup BMW tindrà 25 models electrificats als carrers; més de la meitat d'ells 100% elèctrics. La clau per aconseguir aquest objectiu és comptar amb vehicles intel·ligents que, amb l'ajuda d'un sistema de producció molt flexible, permeten que un model sigui alimentat completament amb electricitat, com un híbrid endollable o amb un motor de combustió.

Amb aquestes premisses, l'empresa es troba en una posició idònia per satisfer la demanda en cada un dels segments de mercat i oferir als seus clients una veritable capacitat d'elecció entre els diferents tipus de propulsió. Es preveu que per a 2021, la demanda de vehicles electrificats es dupliqui en comparació amb 2019. El Grup BMW espera llavors veure una corba de creixement pronunciat fins a 2025, amb una mitjana de creixement de les vendes de vehicles electrificats d'un 30% anual.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
F.Boada
Els més puristes i adeptes de la marca li podran posar moltes pegues, pero no podràn pas dir que no és un concepte equilibrat i de funcionament impecable.
Audi SQ2
Audi SQ2 | Audi
El nou SQ2 arriba amb 300 Cv, tracció Quattro i carregat de tecnologia
Nissan Qashqai MkIII
Nissan Qashqai MkIII | Nissan
La base del nou Qashqai és la nova plataforma CMF-C de l'Aliança, un aparador d'enginyeria, innovació i tecnologia avançada
Imatge il·lustrativa
F.Boada
Els més puristes i adeptes de la marca li podran posar moltes pegues, pero no podràn pas dir que no és un concepte equilibrat i de funcionament impecable.
Peugeot e-2008 GT
Peugeot e-2008 GT | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
Del país on va néixer el motor de combustió ens arriba una de les millors opcions dins el mercat dels elèctrics. Autonomia de 322 quilòmetres i 136 cavalls de potència en una carrosseria SUV.
Ford Focus ST Line X
Ford Focus ST Line X | Marc Calvo
Marc Calvo
Ford actualitza el nou Focus amb motors EcoBoost micro-híbridats amb uns consums excepcionals