Novetats Cotxes

Porsche presenta dos nous models 718 GTS 4.0

Dos esportius bessons equipats amb el motor de quatre litres boxer sis cilindres

| 16/01/2020 a les 12:33h
Arxivat a: Novetats Motor, Novetats Cotxes, 0, 718 Boxster Gts 4, 718 Cayman Gts 4.0, Porsche
De nou un sis cilindres boxer sota el capo
De nou un sis cilindres boxer sota el capo | Porsche
Porsche afegeix dos nous esportius de bandera a la seva gamma de models amb motor central: el 718 Cayman GTS 4.0 i el 718 Boxster GTS 4.0. Els nous biplaça estan propulsats pel mateix motor boxer de sis cilindres i 400 cavalls de potència que utilitzen els 718 Spyder i 718 Cayman GT4. En combinació amb la caixa de canvis manual de sis velocitats i el sistema d'escapament esportiu, ofereixen un lliurament de potència excepcional i una experiència de conducció única. 

Acceleren de 0 a 100 km / h en 4,5 segons i aconsegueixen una velocitat màxima de 293 km h. Gràcies a la suspensió esportiva de sèrie Porsche Active Suspension Management (PASM), així com a una distància a terra que es redueix en 20 mil·límetres i el Porsche Torque Vectoring (PTV) amb autoblocant mecànic del darrere, aquesta nova generació de GTS aconsegueix un excel·lent equilibri entre dinamisme i confort per a l'ús diari. 

El pack Sport Chrono que porten com a equipament estàndard i que incorpora l'aplicació Porsche Track Precision evolucionada, també emfatitza el caràcter atlètic d'aquests esportius amb motor central. Altres dels punts destacats dels models GTS són els elements de disseny en negre de contrast i un interior en Alcántara®.
 

Porsche 718 Boxster GTS 4.0 Foto: Porsche

 

Igual que en els 718 Spyder i 718 Cayman GT4, el potent motor de quatre litres es caracteritza per la seva extraordinària eficiència. El control de cilindres adaptatiu, que desconnecta alternativament una de les bancades a baixa càrrega; la injecció directa de combustible amb injectors piezoelèctrics i un sistema d'admissió variable també contribueixen a l'eficiència del vehicle. El motor GTS impressiona per la seva resposta immediata. Arriba sense esforç les 7.800 rpm i gràcies al sistema d'escapament esportiu de sèrie amb vàlvules de control, gaudeix a més dels avantatges acústiques del captivador so que proporciona el motor de sis cilindres. Els models 718 GTS 4.0 porten la doble sortida d'escapament i el filtre de partícules de gasolina dels 718 Spyder i 718 Cayman GT4. La secció inferior del darrere, desenvolupada específicament per als GTS i en la qual s'integren els tubs d'escapament, té un disseny en color negre de contrast.

Amb la seva excepcional precisió de maneig, agilitat i comportament en corbes, el xassís també promet una apassionant experiència de conducció. Combina el dinamisme i un confort de suspensió que facilita l'ús diari del vehicle. El sistema Porsche Active Suspension Management (PASM) forma part de l'equipament de sèrie i la seva eficàcia es complementa amb aquest xassís rebaixat en 20 mil·límetres respecte a les altres versions del model. Opcionalment, aquesta suspensió esportiva PASM pot reduir en altres 10 mil·límetres la distància de la carrosseria a terra. Altres components inclosos de sèrie i orientats al rendiment són el control d'estabilitat Porsche Stability Management (PSM) amb un mode PSM Sport que es pot seleccionar independentment, el pack Sport Chrono a què va associada l'App Porsche Track Precision, els suports actius Porsche Active Drivetrain Mounts (PADM) i el Porsche Torque Vectoring (PTV) amb autoblocant mecànic darrere.
 

Porsche 718 Cayman GTS Foto: Porsche


Els nous esportius de motor central disposen de llantes d'aliatge lleuger de 20 polzades en negre brillant setinat. Després dels pneumàtics d'alt rendiment (235/35 ZR 20 davant i 265/35 ZR 20 darrere) hi ha un sistema de frens millorat, que compta amb discos perforats i pinces de color vermell. El sistema de frens ceràmics Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) està disponible en opció.

Detalls de contrast en to fosc realcen l'estatus esportiu dels GTS. Entre ells destaquen el llavi de l'spoiler, les preses d'aire del frontal Sport Design en negre, els antiboira davanters, els pilots posteriors i la redissenyada part inferior del para-xocs del darrere.

A l'interior, els entapissats foscos en Alcántara® creen un ambient esportiu i elegant. S'utilitza en la part central dels seients Sport Seats Plus de sèrie, així com en el cèrcol del volant, la consola central, la palanca de canvis i els reposabraços de les dues portes. Al 718 Cayman GTS 4.0, l'Alcántara® també cobreix els pilars A i el sostre a l'habitacle.
 

Interior Porsche 718 Boxster GTS Foto: Porsche



El pack interior GTS opcional afegeix una nota de color, que pot ser vermell carmí o guix. Aquest to destaca en el compta-revolucions, els cinturons de seguretat i totes les costures decoratives, inclòs el brodat de l'emblema GTS en els reposacaps i la paraula Porsche amb una vora negre en les estoretes. Les motllures i l'acabat de la consola central estan fetes de carboni.

Els models 718 GTS 4.0 vénen de sèrie amb el Porsche Communication Management (PCM), que disposa d'una pantalla tàctil d'alta resolució de set polzades, i el pack Sport Chrono, que inclou la millorada Track

El 718 Cayman GTS 4.0 té un preu final de 94.580 euros, mentre que el del 718 Boxster GTS 4.0 és de 96.888 euros. Tots dos arribaran als concessionaris a partir de finals de març de 2020.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Ford Mustang Mach-E
Ford Mustang Mach-E | Josep Mª Montaner
El nou SUV de Ford 100% eléctric arriba fins als 600 km d'autonomia, 332 Cv, és més barat que un Tesla, i és un cotxe de bandera
Nissan X-Trail dci 150 2WD
Nissan X-Trail dci 150 2WD | F.Boada
El seu comportament fora de l'asfalt continua sent una referència en el segment
Hyundai i30 2021
Hyundai i30 2021 | Hyundai
L'acabat N Line, inspirat en la competició, està disponible per primera vegada en el nou i30 Wagon.
Nissan X-Trail dci 150 2WD
Nissan X-Trail dci 150 2WD | F.Boada
El seu comportament fora de l'asfalt continua sent una referència en el segment
Imatge il·lustrativa
F.Boada
Els més puristes i adeptes de la marca li podran posar moltes pegues, pero no podràn pas dir que no és un concepte equilibrat i de funcionament impecable.
Peugeot e-2008 GT
Peugeot e-2008 GT | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
Del país on va néixer el motor de combustió ens arriba una de les millors opcions dins el mercat dels elèctrics. Autonomia de 322 quilòmetres i 136 cavalls de potència en una carrosseria SUV.