Novetats Cotxes

Nou Porsche Macan GTS

Motor de Motor de 380 cavalls, xassís rebaixat i acabats exclusius pel SUV compacte d' Stuttgart

| 17/12/2019 a les 12:57h
Arxivat a: Novetats Motor, Porsche, Macan, Macan GTS, Novetats Cotxes
Porsche completa la gamma Macan amb la variant esportiva GTS
Porsche completa la gamma Macan amb la variant esportiva GTS | Porsche
Porsche completa la gamma Macan amb un model de marcat caràcter esportiu. El nou Macan GTS es llança amb un potent motor, un xassís orientat a aconseguir el millor rendiment, un disseny específic i un equipament més complet. El propulsor V6 biturbo de 2.9 litres ofereix una potència de 380 cavalls, fet que suposa un augment de 20 CVen comparació del seu predecessor.

En combinació amb la recentment evolucionada transmissió PDK de doble embragatge i el pack Sport Chrono, el Macan GTS accelera de 0 a 100 km / h en 4,7 segons, tres dècimes més ràpid que abans. La seva velocitat màxima és de 261 km / h.

El nou membre de la família de SUV compactes Porsche es guanya les sigles GTS, que fan referència a "Gran Turisme Sport", gràcies a les seves extraordinàries qualitats dinàmiques.

El sistema de control de l'amortiment Porsche Active Suspension Management (PASM) ha estat calibrat de forma específica. El xassís també s'ha rebaixat 15 mil·límetres per aconseguir més subjecció lateral. La suspensió pneumàtica adaptativa és opcional i incorpora un xassís rebaixat altres 10 mil·límetres extra. Les llandes RS Spyder Design de 20 polzades que munta de sèrie, juntament amb la generosa mida dels discs de fre (360 x 36 mil·límetres davant i 330 x 22 mil·límetres darrere), proporcionen un tacte i una agilitat d'autèntic esportiu al nou Macan GTS.

Per millorar encara més la capacitat de desacceleració, s'ofereixen com a opció els frens Porsche Surface Coated Brake (PSCB), amb recobriment de carbur de tungstè, o els Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB).

Des del punt de vista acústic, el plaer de conduir s'accentua en el nou Macan amb un sistema d'escapament esportiu de sèrie específicament adaptat a l'GTS. El motor V6 de 2.9 litres és el responsable d'aquesta experiència sonora. El seu esquema de disseny, amb els dos turbocompressors instal·lats en el centre de la V formada per les dues bancades de cilindres, permet una resposta immediata. El parell màxim de 520 Nm (20 Nm més que en el model previ) està disponible entre les 1.750 a les 5.000 rpm. 
 

Disseny personal amb detalls en negre Foto: Porsche


El nou Macan GTS també emfatitza la seva excepcional esportivitat amb un aspecte diferenciat. Porta de sèrie el pack Sport Design, amb acabats exclusius per al frontal i la part posterior, així com amb uns cridaners estreps laterals que li donen una aparença més poderosa.

El faldó davanter i la graella es caracteritzen per elements pintats en negre, un detall que és comú a tots els models Porsche GTS. Els fars de LED amb el sistema Porsche Dynamic Light System (PDLs) i els pilots del darrere tridimensionals, units per una franja de llums LED, també estan enfosquits. Com a opció existeixen els fars de LED amb sistema PDLs Plus en negre.

El xassís rebaixat en 15 mil·límetres, les llantes RS Spyder Design de 20 polzades en negre brillant setinat, les pinces de fre vermelles i les motllures en negre d'alt brillantor també realcen la imatge dinàmica del cotxe. El color negre està igualment present en diversos detalls de la zona posterior, com el difusor i els tubs d'escapament.
 

Materials i equipaments exclusius per aquesta versió GTS Foto: Porsche



A l'interior del Macan GTS, trobem materials de gran qualitat com l'Alcántara a la part central dels seients, el reposabraços de la consola central i els panells de porta, així com l'alumini en diferents zones de l'habitacle, transmeten una sensació d'elegància i esportivitat.

És exclusiu del GTS el volant esportiu multifunció folrat en cuir i amb lleves de canvi, a més dels seients esportius amb vuit tipus d'ajustos i pronunciats reforços laterals per a una subjecció òptima en corbes. La tapisseria de cuir GTS en Vermell Carmí o Crayón amb elements addicionals d'Alcantara i detalls en color, el sistema de so Bose ® Surround i la nova safata per al telèfon mòbil amb funció de càrrega inductiva són algunes de les moltes opcions de personalització existents.

El control de creuer adaptatiu amb assistent per embussos, el sistema Park Assist amb càmera posterior i visió perifèrica, un parabrisa calefactat i el ionitzador són altres dels elements opcionals que augmenten la seguretat i el confort.

 

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
El nou frontal de l'X1 és tan imponent com el dels seus germans grans
El nou frontal de l'X1 és tan imponent com el dels seus germans grans | F.Boada
Ferran Boada
La versió d'accés a la gamma X i també a la X1 no desmereix l'emblema BMW que el marca
Toyota Aygo X-Style
Toyota Aygo X-Style | Toyota
Toyota refresca la gamma AYGO amb una nova edició especial, de disseny exclusiu i gran equipament.
De nou un sis cilindres boxer sota el capo
De nou un sis cilindres boxer sota el capo | Porsche
Dos esportius bessons equipats amb el motor de quatre litres boxer sis cilindres
El nou frontal de l'X1 és tan imponent com el dels seus germans grans
El nou frontal de l'X1 és tan imponent com el dels seus germans grans | F.Boada
Ferran Boada
La versió d'accés a la gamma X i també a la X1 no desmereix l'emblema BMW que el marca
MINI Cooper S Clubman
MINI Cooper S Clubman | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
Motor de 192 cavalls, maleter més aviat abstracte i aspecte de MINI de tota la vida.
El nou Seat Mii GNC
El nou Seat Mii GNC | Marc Calvo
Marc Calvo
Seat Mii un urbanita ECOnòmic i ECOlògic |