Novetats Cotxes

​Un prototip de dos motors i 304 CV allibera els dimonis del Nissan Leaf

Aquesta nova planta motriu permet somiar en esportius de bandera d'emissions zero

| 24/10/2019 a les 12:49h
Arxivat a: Novetats Motor, Mobilitat Elèctrica, Novetats Cotxes, Nissan Leaf, Nissan, Mobilitat Sostenible
El nou motor elèctric de Nissan una tempesta de 304 Cv
El nou motor elèctric de Nissan una tempesta de 304 Cv | Nissan
Una dècada després de la seva entrada al mercat, el Nissan Leaf ha trobat un confortable lloc al cim de les llistes de vendes. A principis d'aquest any el Nissan Leaf es va convertir en el primer vehicle elèctric de la història en superar les 400.000 unitats venudes a tot el món, i tot i l'allau de nous vehicles elèctrics que s'acosta, és més que probable que lideri el segment durant algun temps més. Però per fer-ho ha de progressar encara més. I això és precisament el que Nissan planeja fer tant per al Leaf com per al futur, nous models en els quals està treballant.

Aprofitant el Saló de l'Automòbil de Tòquio, que es troba en plena celebració a la capital japonesa, Nissan ha anunciat aquesta setmana que s'està treballant en un nou motor elèctric. Un que li donarà al Leaf control sobre les quatre rodes motrius, i més potència de la que mai havia somiat.

El nou motor ja ha estat muntada en un Leaf e+ a mode de prototip sobre el qual ha de madurar aquesta tecnologia. Nissan no ha anunciat per ara quan es completarà el desenvolupament del sistema.
 

Control de tracció intel·ligent per a controlar els dos motors Foto: Nissan


Els motors elèctrics bessons que alimenten els dos eixos desenvolupen una potència combinada de 227 Kw, és a dir, aproximadament 304 CV, i un parell màxim de 680 Nm

"Aviat, Nissan llançarà un vehicle elèctric de nova generació que serà un veritable avanç", ha dit en una declaració Takao Asami, vicepresident sènior de recerca i enginyeria avançada de Nissan.

"La nova tecnologia de control de tracció elèctrica en les quatre rodes que s'està desenvolupant integra les tecnologies de propulsió elèctrica i de control de tracció a les quatre rodes de Nissan amb la nostra tecnologia de control de xassís per aconseguir un gran avenç en acceleració, comportament dinàmic i frenada, a l'alçada dels últims cotxes esportius".

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
El nou Seat Mii GNC
El nou Seat Mii GNC | Marc Calvo
Marc Calvo
Seat Mii un urbanita ECOnòmic i ECOlògic |
100% elèctrica i amb 115 quilòmetres d'autonomia, arribarà al mercat el 2020
100% elèctrica i amb 115 quilòmetres d'autonomia, arribarà al mercat el 2020 | SEAT
SEAT obre nous mercats i crea una moto elèctrica destinada al MotoSharing
El nou motor elèctric de Nissan una tempesta de 304 Cv
El nou motor elèctric de Nissan una tempesta de 304 Cv | Nissan
Aquesta nova planta motriu permet somiar en esportius de bandera d'emissions zero
El nou Seat Mii GNC
El nou Seat Mii GNC | Marc Calvo
Marc Calvo
Seat Mii un urbanita ECOnòmic i ECOlògic |
Frontal del Volkswagen Polo, cada cop més semblant al Golf
Frontal del Volkswagen Polo, cada cop més semblant al Golf | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
Els petits compactes amb motor dièsel havien estat molt populars, però ara es veuen abocats a la desaparició. La marca alemanya ens proporciona l'oportunitat de comprovar si encara són viables al 2019
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell | F.Boada
Ferran Boada
Més i millor, la nau capitana de Seat creix en totes les seves dimensions, no només pel que fa les mides