Novetats Cotxes

SEAT incorpora al Tarraco l'acabat esportiu FR i el motor híbrid endollable

Gràcies a les seves bateries de 13 kWh, el Tarraco PHEV ofereix una autonomia de més de 50 km en mode 100% elèctric i redueix les emissions per sota dels 50 g/ km

| 28/08/2019 a les 11:09h
Arxivat a: Novetats Motor, Novetats Cotxes, mobilitat sostenible, Híbrid endollable, Híbrid, PHEV, Tarraco, Seat
El Tarraco PHEV passa a ser el més potent de la gamma, amb una potència màxima de 245 Cv
El Tarraco PHEV passa a ser el més potent de la gamma, amb una potència màxima de 245 Cv | SEAT
El Tarraco PHEV és una mostra de l'estratègia de SEAT cap a l'electrificació, que comprendrà el llançament de sis nous models SEAT i CUPRA elèctrics i híbrids endollables fins a principis de 2021.

SEAT ha venut la xifra rècord de 369.500 vehicles dels primers set mesos de l'any, amb 55.200 unitats venudes només al juliol, un augment del 7,8% respecte al 2018. El Tarraco està contribuint a ampliar la presència de la marca catalana a escala global. La incorporació de l'acabat FR i la tecnologia híbrida endollable serà una peça clau per aconseguir els seus objectius.

"El Tarraco híbrid endollable il·lustra a la perfecció la nostra estratègia cap a una mobilitat més sostenible, i al mateix temps conserva el dinamisme i la diversió al volant pròpies de qualsevol SEAT. El Tarraco va ser un dels pocs models disponibles amb motor híbrid endollable al segment dels SUV de grans dimensions, i creiem que té un gran potencial ", afirma Luca de Meo, president de SEAT.

Versió híbrida endollable (PHEV): pura eficiència

Dissenyat i desenvolupat a les instal·lacions de SEAT a Martorell, el Tarraco es produeix a Wolfsburg (Alemanya), al cor del Grup Volkswagen. El sistema de propulsió híbrid endollable augmentarà l'eficiència del nou SUV de grans dimensions de la marca, que es convertirà així en una alternativa molt sostenible i eficient.

Aquest sistema de propulsió ofereix una potència conjunta de 245 CV (180kW), gràcies al seu motor de gasolina 1.4 TSI de 150 CV (110 kW) i un motor elèctric de 116 CV (85 kW), amb bateries de ions de liti de 13 kWh de capacitat. A més, ofereix diverses modalitats de conducció al volant. El Tarraco híbrid endollable permet a l'usuari conduir en mode 100% elèctric durant més de 50 km, si ho desitja, i reduir les emissions d'escapament a zero, o bé combinar el motor de gasolina i el motor elèctric per obtenir un major rendiment.
 

Les bateries van situades sota el terra del cotxe i a la vora del centre del cotxe Foto: Seat

Les bateries van situades sota el terra del cotxe i a la vora del centre del cotxe Foto: Seat


Es tracta d'una tecnologia que permetrà a aquest SUV, i a SEAT, millorar l'eficiència sense sacrificar el dinamisme ni el confort.

El Tarraco PHEV ofereix 400 Nm de parell màxim, arriba a una velocitat màxima de 217 km / h * i accelera de 0 a 100 km / h en tan sols 7,4 segons. A més, les emissions de CO2 cauen de manera significativa per sota de 50 g / km *, segons el cicle de proves oficial WLTP.

Acabat FR: distinció i esportivitat

L'acabat FR inclou millores en el disseny exterior, com uns passos de roda més amples, un aleró posterior de caràcter esportiu i llandes d'aliatge específiques per a l'acabat FR de 48 cm (19 "), amb opció de sol·licitar unes llandes de 51 cm (20" ). A la part davantera, la insígnia de SEAT ocupa un lloc destacat en la graella exclusiva de l'acabat FR, ia la part del darrere, s'inclou una llum totalment funcional a l'ample de tota la carrosseria que accentua el dinamisme de l'estètica FR.

Així mateix, tots els elements estan pintats en el color de la carrosseria, aconseguint així un disseny molt més imponent. A més, cal destacar un nou color (Fura Grey), i noves opcions de personalització per al client. La màxima expressió de l'esportivitat del Tarraco FR és el seu propi logotip, que es presenta amb una cal·ligrafia en relleu.
 


També s'han millorat la seguretat i el caràcter pràctic del Tàrraco. Entre les noves característiques, s'inclou un sistema d'assistència per al remolc, que facilita la incorporació d'aquest, així com les maniobres per aparcar.

A l'habitacle, s'intensifica la sensació de confort amb l'última generació del sistema d'infoentreteniment de SEAT, que inclou un nou sistema de navegació amb una pantalla més gran de 23,4 cm (9,2 "), que augmenta la digitalització del SUV i optimitza la informació per al conductor i la connectivitat per als passatgers.

Els ocupants de la part davantera compten amb seients esportius elèctrics de tipus bucket amb funció de memòria (per al costat del conductor). En els seients de tipus bucket, es combina el caràcter esportiu gràcies al material d'efecte neoprè, amb la sofisticació del treball artesà realitzat en el cuir, que aporta una major comoditat. A més, els pedals són d'alumini i el volant esportiu inclou el logotip FR.

Amb la introducció de l'acabat FR i l'avançat motor híbrid endollable, el SEAT Tarraco es posiciona com un dels models més eficients i esportius del segment dels SUV de grans dimensions i combina sistemes d'assistència a la conducció i de connectivitat d'avantguarda amb disseny , estil i comoditat. L'acabat FR i la versió PHEV estaran disponibles al llarg de 2020.

El SEAT Tarraco FR PHEV es presentarà com un prototip al IAA - Saló Internacional de l'Automòbil de Frankfurt 2019, de manera que totes les dades tècniques són provisionals i estan subjectes a revisió.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Mahindra Goa Pik-Up Plus
Mahindra Goa Pik-Up Plus | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
La marca d'origen indi ens presenta la seva proposta per créixer i donar-se a conèixer a Europa. Després d'iniciar el seu recorregut europeu a Itàlia, ara ens toca a nosaltres descobrir els nous Mahindra
Dos de cada tres nens viatgen incorrectament en el cotxe
Dos de cada tres nens viatgen incorrectament en el cotxe
Ferran Boada
Els desplaçaments de casa al col·legi acumulen el nombre més gran de conductes de risc | Portar-los en cadires que no els corresponen o amb els arnesos folgats són errors comuns
L'espectacle de la Resistència al Circuit de Barcelona-Catalunya
L'espectacle de la Resistència al Circuit de Barcelona-Catalunya | Josep Mª Marcet Llosa
Frontal del Volkswagen Polo, cada cop més semblant al Golf
Frontal del Volkswagen Polo, cada cop més semblant al Golf | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
Els petits compactes amb motor dièsel havien estat molt populars, però ara es veuen abocats a la desaparició. La marca alemanya ens proporciona l'oportunitat de comprovar si encara són viables al 2019
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell | F.Boada
Ferran Boada
Més i millor, la nau capitana de Seat creix en totes les seves dimensions, no només pel que fa les mides
El nou BMW X5 2019 ens porta a nous límits
El nou BMW X5 2019 ens porta a nous límits | F.Boada
Ferran Boada
Més gran, més luxós, més tecnològic, més versàtil i amb millors prestacions fora de l'asfalt