Noticies Motos

​Royal Enfield presenta la Bullet Trials 2019: una llegenda sobre rodes

La Royal Enfield Bullet és la moto més antiga en producció continuada

Conmemora la Royal Enfield Bullet Trials de 1949, un tribut als llegendari pilot de l'equip de Royal Enfield Johnny Brittain.

| 14/06/2019 a les 14:00h
Arxivat a: Noticies Motor, Royal Enfield, Motos, Noticies Motos
Les noves Bullet són aptes viure tot tipus d'aventures amb l'esperit dels anys 50
Les noves Bullet són aptes viure tot tipus d'aventures amb l'esperit dels anys 50 | Royal Enfield
La llegenda de la Royal Enfield Bullet s'allargarà encara més gràcies la seva última renovació. El llarg viatge de la Bullet, que porta des de 1932 en producció (87 anys), ha atorgat a Royal Enfield el privilegi de ser la marca de motocicletes més antiga del món a nivell de producció contínua, ja que la Bullet és el model de motocicleta amb més recorregut de tot el món.

Aquest viatge és, per si mateix, icònic, però la part més important de la seva història es basa en el llegat de la Bullet als Campionats de Trial. Inspirats per aquest llegat en els International Six Days Trials i com a homenatge al seu pilot Johnny Brittain, mort el passat mes de març, des de Royal Enfield llancen les noves Bullet Trials 2019.


Estètica del trial d'època, però amb tecnologies actuals

Les Bullet Trials de 2019 fan homenatge a les proves de la Trial de 1949 de Johnny Brittain; aquest model captura l'estètica d'aquests models de principis de la dècada de 1950.
Estaran disponibles en 500cc i tindran un disseny i característiques que evoquen a l'apogeu de les competències de Trial dels anys 1940 i 50, amb nous dibuixos tot terreny i manillar reforçat amb barra transversal.

També compta amb un silenciador elevat per obtenir una millor altura lliure, a més d'estar equipada amb un sistema de frens antibloqueig ABS de doble canal. Les Bullet Trial disposen de parafangs retallats, un sol seient i portaequipatges. També estarà disponible un conjunt de cinc accessoris dissenyats especialment per a les proves de trial, que inclouen protecció extra per al motor.
 


Les noves Bullet són aptes per a tot tipus d'aventures Foto: Royal Enfield



Pedigrí de competició amb molta història
 
Presentada per primera vegada el 1932, la Royal Enfield Bullet es va anunciar com una motocicleta que era "perfecta per viure i per competir". Poc després de la seva introducció, la Bullet va acumular diversos èxits en la Prova Internacional de les Sis Dies (ISDT, per les seves sigles en anglès) de 1935. El 1937, els pilots d’Enfield van guanyar un rècord de 37 trofeus de proves, juntament amb sis medalles d’or a l’ISDT, amb les llegendes com Charlie Rogers, George Holdsworth i Jack Booker portant les Bullet de 250cc, 350cc i 500 cc a la victòria.

Però va ser a l'època de la postguerra que Royal Enfield va destacar realment entre la competència amb la nova Bullet dissenyada per Ted Pardo i Tony Wilsone Jones, que incorporava una suspensió basculant mai vista en una motocicleta de producció. Aquest fet va canviar el curs del disseny de noves motocicletes per sempre. 
 
L'aclaparador domini de les Bullet Trials al campionat ISDT estaria incomplet sense Johnny Brittain, qui va dominar les curses amb la Bullet Trials 350 durant 15 anys. Es va unir a la Royal Enfield als 18 anys i va recollir la seva primera medalla d'or en el ISDT el 1950. Amb la seva famosa Bullet de 350 cc, Johnny va acumular més de 50 victòries en campionats importants i una gran quantitat de primers llocs en proves obertes amb 13 medalles d'or en 15 anys.

 

Johnny Brittain, competint a mitjans dels 50 amb la seva Royal Enfield Foto: Royal Enfield



Disponibilitat
 
Les Bullet Trials estaran disponibles amb més de 30 accessoris genuïns de Royal Enfield per triar, a part dels cinc accessoris específics per a les Bullet Trials: protector de motor compacte, reixeta de far, tauler amb nombre, protector de càrter i coixinet de manillar.

Les Bullet Trials ja es poden reservar i estaran disponibles a Espanya a un PVP estimat de 4.995 €.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Frontal del Volkswagen Polo, cada cop més semblant al Golf
Frontal del Volkswagen Polo, cada cop més semblant al Golf | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
Els petits compactes amb motor dièsel havien estat molt populars, però ara es veuen abocats a la desaparició. La marca alemanya ens proporciona l'oportunitat de comprovar si encara són viables al 2019
Nou MINI Cooper SE
Nou MINI Cooper SE | MINI
El nou model de la marca enviarà 181 CV elèctrics a les rodes de davant i el podrem carregar al 80% en tant sols 35 minuts
BMW X7 Pick-Up
BMW X7 Pick-Up | BMW
Els aprenents de la planta de BMW a Munic revelen la seva visió d'una aventura sense límits en forma d'una variant en la carrosseria del nou BMW X7.
Frontal del Volkswagen Polo, cada cop més semblant al Golf
Frontal del Volkswagen Polo, cada cop més semblant al Golf | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
Els petits compactes amb motor dièsel havien estat molt populars, però ara es veuen abocats a la desaparició. La marca alemanya ens proporciona l'oportunitat de comprovar si encara són viables al 2019
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell | F.Boada
Ferran Boada
Més i millor, la nau capitana de Seat creix en totes les seves dimensions, no només pel que fa les mides
El nou BMW X5 2019 ens porta a nous límits
El nou BMW X5 2019 ens porta a nous límits | F.Boada
Ferran Boada
Més gran, més luxós, més tecnològic, més versàtil i amb millors prestacions fora de l'asfalt