Notícies Cotxes

El Renault Koleos rep una actualització de mig cicle: estètica i dièsel

El nou Koleos rep retocs estètics i nous motors en aquesta actualització, que segueix amb la plataforma del Nissan X-Trail

| 12/06/2019 a les 09:00h
Arxivat a: Novetats Motor, X-Trail, Koleos, Totcamí, SUV, Renault
El nou Koleos rep retocs estètics i nous motors en aquesta actualització
El nou Koleos rep retocs estètics i nous motors en aquesta actualització | Renault
Després de rebre una actualització de meitat de cicle a la Xina, el Koleos -el SUV més gran comercialitzat per Renault a Europa- es renova aquí també, seguint amb el que es va mostrar a mitjans del passat mes d'abril en el marc del Saló de l'Automòbil de Xangai 2019.

Amb un una aparença exterior i interior subtilment renovades, un parell de nous motors dièsel per complir amb les noves normatives i un nou sistema de infoentreteniment, que intenten renovar l'encara jove model (es va llançar entre 2016 i 2017) dins un segment tan competit com el D-SUV.


Detalls estètics exteriors

Estèticament, el nou Koleos manté les dimensions i rep millores es forma de detalls estètics. La major part de les novetats es concentren al frontal, on la graella ha estat redissenyada per adaptar de sèrie els llums LED en forma de lletra -un dels elements típics d'identitat de la marca- i uns nous llums LED opcionals.

Darrera, un nou cromat  i un paraxocs més alt són les principals novetats. La doble sortida d'escapament amb acabat cromat es manté. Trobem també es noves llandes d'aliatge de 18 polzades de sèrie i de 19 opcionals. I a nivell de color incorpora el nou to Vermell Millésime.

Els canvis als paraxocs li fan perdre 2 cm d'altura lliure (19 cm) i els angles d'atac i sortida passen a ser de 25º i 18º, respectivament.


Novetats tecnològiques interiors

Renault porta anys intentant millorar la qualitat dels seus interiors amb equipament d'alt nivell, materials agradables al tacte i una bona ergonomia. Aquesta renovació reforça aquests apartats gràcies als nous seients amb calefacció, refrigeració i massatge, noves tapisseries i nous seients de la segona fila reclinables en dues etapes (en posició normal, el maleter té la mateixa capacitat).

A nivell de seguretat, manté la mateixa suite que el model precedent (alerta d'angle mort, alerta de canvi de carril, reconeixement de senyals de trànsit, ajuda a l'estacionament a 360º, alerta de detecció de fatiga i control de creuer adaptatiu) però el seu sistema d'entreteniment es veu actualitzat: equipa, segons l'acabat, pantalles entre 7 i 8,7" amb el sistema R-Link 2 i suport per Apple CarPlay i Android Auto.
 

L'interior, refinat, rep nous seients i millores tecnològiques Foto: Renault



Nous dièsel eficients i cap motor de gasolina

Renault ha decidit renovar la gamma de motors del Koleos amb dos dièsel Blue dCi, més eficients que els anteriors però amb bones prestacions: entre 1.8 i 2 litres, 150 i 190 CV, uns 300 Nm de parell motor, consums homologats al voltant dels 5 litres als 100 km i al voltant dels 12 i 10 segons en el 0-100 km/h. Els dos aniran associats a una caixa automàtica X-Tronic (CVT) i el de dos litres equiparà tracció a les quatre rodes de sèrie.

L'oferta estarà composta exclusivament per mecàniques dièsel i es desconeix si en un futur s'introduirà algun motor de gasolina.


Preus i comercialització

Renault iniciarà les reserves al juliol, per començar a lliurar la primeres unitats a l'octubre. Estarà disponible en els nivells d'equipament Iconic, GT-Line i la més alta Initiale Paris, amb equipament de sèrie com fars LED, estacionament amb mans lliures, càmera de marxa enrere, control de creuer adaptatiu, entrada sense clau, control de clima de doble zona i il·luminació ambiental.
Encara no es coneix el seu preu, però no hauria de variar respecte l'actual model.





 

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
El nou Seat Mii GNC
El nou Seat Mii GNC | Marc Calvo
Marc Calvo
Seat Mii un urbanita ECOnòmic i ECOlògic |
Festival de la Velocitat Legado María de Villota 2019
Festival de la Velocitat Legado María de Villota 2019 | Josep Mª Marcet Llosa
Els pilots de casa protagonistes en un gran cap de setmana farcit de curses
Mahindra Goa Pik-Up Plus
Mahindra Goa Pik-Up Plus | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
La marca d'origen indi ens presenta la seva proposta per créixer i donar-se a conèixer a Europa. Després d'iniciar el seu recorregut europeu a Itàlia, ara ens toca a nosaltres descobrir els nous Mahindra
El nou Seat Mii GNC
El nou Seat Mii GNC | Marc Calvo
Marc Calvo
Seat Mii un urbanita ECOnòmic i ECOlògic |
Frontal del Volkswagen Polo, cada cop més semblant al Golf
Frontal del Volkswagen Polo, cada cop més semblant al Golf | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
Els petits compactes amb motor dièsel havien estat molt populars, però ara es veuen abocats a la desaparició. La marca alemanya ens proporciona l'oportunitat de comprovar si encara són viables al 2019
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell | F.Boada
Ferran Boada
Més i millor, la nau capitana de Seat creix en totes les seves dimensions, no només pel que fa les mides