Novetats Motos

Vespa edició "Sei Giorni II": la més potent de la història de la marca

Inspirada en la Vespa de competició dels anys 50, inclou detalls d'època

El seu motor de 24 CV és el més potent que una Vespa de sèrie mai ha equipat

| 31/05/2019 a les 16:00h
Arxivat a: Novetats Motor
Imatge il·lustrativa
Una segona sèrie numerada, que encara evoluciona més el concepte "Sei Giorni", arriba enguany després del gran èxit comercial de la primera versió de l'any 2017. Passem a repassar les seves característiques:


Una edició amb "pedigrí de competició"

La segona edició de la Vespa "Sei Giorni" commemora, igual que la primera edició, l'èpica victòria de la Vespa creada per a la cursa de regularitat Six Days International of Varese de 1951, en què va ser la protagonista guanyant 9 medalles d'or.

La Vespa "Sei Giorni II Edition" és, en homenatge a aquesta victòria, una versió clàssica i esportiva: detalls com la baixa posició del llum frontal, així com el manillar metàl·lic visible, l'elegant instrumentació circular i el carenat frontal polit fan memòria de les Vespa d'aquella època, juntament amb el color específic "Six Days Grey".

Per altra banda, gràcies al nou motor d'injecció, 4 vàlvules, refrigerat per líquid i injecció electrònica, la potència màxima arriba als quasi 24 CV i els 26 Nm de parell (augments del 12% i el 18% respecte a la primera edició.


Un model potent però que no s'oblida del que és una Vespa: una moto pràctica Foto: Vespa



Una Vespa especial, però pràctica com totes

Aquesta edició especial no deixa de banda el que significa una Vespa: una moto pràctica, que compta amb un generós compartiment sota el seient, un seient ampli homologat per a dues persones i un cost de manteniment ajustat. 
També inclou detalls i tecnologies adaptades als temps moderns: ABS, il·luminació LED, port de càrrega USB i frens ABS.

La Vespa "Sei Giorni II Edition" està disponible a partir de 6.049 euros.

 

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
El nou Seat Mii GNC
El nou Seat Mii GNC | Marc Calvo
Marc Calvo
Seat Mii un urbanita ECOnòmic i ECOlògic |
Festival de la Velocitat Legado María de Villota 2019
Festival de la Velocitat Legado María de Villota 2019 | Josep Mª Marcet Llosa
Els pilots de casa protagonistes en un gran cap de setmana farcit de curses
Mahindra Goa Pik-Up Plus
Mahindra Goa Pik-Up Plus | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
La marca d'origen indi ens presenta la seva proposta per créixer i donar-se a conèixer a Europa. Després d'iniciar el seu recorregut europeu a Itàlia, ara ens toca a nosaltres descobrir els nous Mahindra
El nou Seat Mii GNC
El nou Seat Mii GNC | Marc Calvo
Marc Calvo
Seat Mii un urbanita ECOnòmic i ECOlògic |
Frontal del Volkswagen Polo, cada cop més semblant al Golf
Frontal del Volkswagen Polo, cada cop més semblant al Golf | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
Els petits compactes amb motor dièsel havien estat molt populars, però ara es veuen abocats a la desaparició. La marca alemanya ens proporciona l'oportunitat de comprovar si encara són viables al 2019
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell | F.Boada
Ferran Boada
Més i millor, la nau capitana de Seat creix en totes les seves dimensions, no només pel que fa les mides