Notícies Motos

Les motos de la gamma off-road 2020 d'Honda, al descobert

La marca anuncia importants novetats en les CRF25OR i RX i en les CRF45OR i RX, com la incorporació del HSTC

Les noves CRF25O RALLY i la CRF25OL incorporen un nou color negre, que se suma a la versió vermella Extreme

| 14/05/2019 a les 07:15h
Arxivat a: Noticies Motor, Novetats Motos, Honda, Off-Road
La CRF450R rep millores a la vegada que algunes de les seves característiques passen a la CRF250R
La CRF450R rep millores a la vegada que algunes de les seves característiques passen a la CRF250R | Honda
Honda ja ha anunciat al complet la gamma off-road i mixta prevista per al 2020, on destaquen les novetats que incorpora la CRF25OR, que rep millores heretades de la CRF45OR, model insígnia de la gamma, mentre que aquesta ara incorporarà la tecnologia de control de parell motor Honda (HSTC). Per altra banda, les CRF45OL, CRF25OL i CRF25O RALLY rebran actualitzacions de rendiment menors i es centraran en els nous acabats visuals.

Millores tècniques en la CRF250R gràcies a compartir tecnologies amb la CRF450R

En línia amb la CRF45OR, el model CRF25OR 2020 (i el derivat CRF250RX) es beneficien de millores de comportament i de motor, reforçant tant les seves prestacions com la seva manejabilitat, a partir de millores heretades de l'altre model.

Els canvis en el motor li aporten un augment del 4% en la potència màxima, mentre que el parell màxim també s'incrementa en un 8%. Alhora, també es millora el parell a mig règim amb una culata i pistons actualitzats, a més de toveres d'admissió i escapament optimitzades per treure el màxim partit dels nous perfils de lleves. 
Completant les millores del motor, la CRF25OR rep nous mapes per al sistema d'injecció basats en l'experiència adquirida en la 450R, per ajustar el lliurament de potència depenent de la marxa seleccionada.

També s'ha revisat el canvi, ajustant les relacions per aprofitar al màxim l'augment de potència i gaudir d'uns canvis de marxa més suaus, i el pes del conjunt, per millorar l'estabilitat i el centre de gravetat del bastidor.

La CRF25OR també compta ara amb noves pastilles de fre darrere, desenvolupades per millorar la durabilitat i el rendiment i eliminant la necessitat d'utilitzar tapa de protecció del disc, i nous colors i acabats.


Les CRF450R i CRF450RX reben el control HSTC i es valen de les millores del model 2019

Després de rebre una millora substancial de prestacions en la versió 2019, les CRF450R i CRF450RX 2020 es beneficien de la incorporació del Control de Parell Motor Seleccionable Honda (HSTC). Aquest sistema, que treballa de forma conjunta amb el Launch Control HRC i una ECU revisada, permet que el motor entregui la seva força de forma més manejable a la roda posterior: així pot evitar que es perdi tracció i augmentar el seu rendiment.

A grans trets, el sistema controla el motor de tal manera que encara que el tacte del gas del conductor no canvii, quan detecta que es troba en unes condicions de treball del motor determinades, el sistema regula el gas que s'ha d'entregar per tenir un control òptim de la força que el motor desenvolupa. 

Com les seves germanes de 250cc, les CRF450R i CRF450RX es beneficien de noves pastilles de fre, desenvolupades per millorar la durabilitat i el rendiment, i d'unes suspensions, davantera i posterior, revisades per augmentar l'amortiment a baixa velocitat en frenades i acceleracions fortes. Els gràfics renovats es mantenen en línia amb els gràfics actualitzats de la CRF250R.


Les CRF450L, CRF250L i CRF250 Ral·li reben nous dissenys

La CRF450L, d'ús mixt i homologada per circular també per carretera, presentada l'any passat i equipada amb el mateix bastidor i motor que la CRF450R de motocròs, rep els mateixos gràfics actualitzats que la CRF250R i la CRF450R; la CRF250L i la CRF250 RALLY estan ara disponibles en un nou i 'discret' disseny de color negre.


 

 

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell | F.Boada
Ferran Boada
Més i millor, la nau capitana de Seat creix en totes les seves dimensions, no només pel que fa les mides
Totes les novetats i moltíssimes fotos en aquest especial
Totes les novetats i moltíssimes fotos en aquest especial | Joan Regí
Joan Regí
Des de presentacions de nous vehicles passant per clàssics i experiències interactives, el Saló de 2019 serà recordat tan pel seu aniversari com per la revolució que mostra al públic: el vehicle elèctric, autònom i connectat ja ens espera
La prova ja compta amb més de 70 inscrits per aquest 19 de maig
La prova ja compta amb més de 70 inscrits per aquest 19 de maig | V-Line Org.
Joan Regí
L'ajuntament de Les Masies de Voltregà ha fet tot el possible per poder recuperar la prova i celebrar aquesta 15a edició | Més de 70 vehicles faran el recorregut de 6,8 km aquest 19 de maig
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell
El Seat Tarraco avança el futur de la marca de Martorell | F.Boada
Ferran Boada
Més i millor, la nau capitana de Seat creix en totes les seves dimensions, no només pel que fa les mides
El nou BMW X5 2019 ens porta a nous límits
El nou BMW X5 2019 ens porta a nous límits | F.Boada
Ferran Boada
Més gran, més luxós, més tecnològic, més versàtil i amb millors prestacions fora de l'asfalt
Opel Grandland X
Opel Grandland X | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
Opel reneix amb l'ajuda de PSA, i uns dels productes que presenta és el Grandland X, amb motors i plataforma també de PSA