Notícies Motos

Les motos de la gamma off-road 2020 d'Honda, al descobert

La marca anuncia importants novetats en les CRF25OR i RX i en les CRF45OR i RX, com la incorporació del HSTC

Les noves CRF25O RALLY i la CRF25OL incorporen un nou color negre, que se suma a la versió vermella Extreme

| 14/05/2019 a les 07:15h
Arxivat a: Noticies Motor, Off-Road, Honda, Novetats Motos
La CRF450R rep millores a la vegada que algunes de les seves característiques passen a la CRF250R
La CRF450R rep millores a la vegada que algunes de les seves característiques passen a la CRF250R | Honda
Honda ja ha anunciat al complet la gamma off-road i mixta prevista per al 2020, on destaquen les novetats que incorpora la CRF25OR, que rep millores heretades de la CRF45OR, model insígnia de la gamma, mentre que aquesta ara incorporarà la tecnologia de control de parell motor Honda (HSTC). Per altra banda, les CRF45OL, CRF25OL i CRF25O RALLY rebran actualitzacions de rendiment menors i es centraran en els nous acabats visuals.

Millores tècniques en la CRF250R gràcies a compartir tecnologies amb la CRF450R

En línia amb la CRF45OR, el model CRF25OR 2020 (i el derivat CRF250RX) es beneficien de millores de comportament i de motor, reforçant tant les seves prestacions com la seva manejabilitat, a partir de millores heretades de l'altre model.

Els canvis en el motor li aporten un augment del 4% en la potència màxima, mentre que el parell màxim també s'incrementa en un 8%. Alhora, també es millora el parell a mig règim amb una culata i pistons actualitzats, a més de toveres d'admissió i escapament optimitzades per treure el màxim partit dels nous perfils de lleves. 
Completant les millores del motor, la CRF25OR rep nous mapes per al sistema d'injecció basats en l'experiència adquirida en la 450R, per ajustar el lliurament de potència depenent de la marxa seleccionada.

També s'ha revisat el canvi, ajustant les relacions per aprofitar al màxim l'augment de potència i gaudir d'uns canvis de marxa més suaus, i el pes del conjunt, per millorar l'estabilitat i el centre de gravetat del bastidor.

La CRF25OR també compta ara amb noves pastilles de fre darrere, desenvolupades per millorar la durabilitat i el rendiment i eliminant la necessitat d'utilitzar tapa de protecció del disc, i nous colors i acabats.


Les CRF450R i CRF450RX reben el control HSTC i es valen de les millores del model 2019

Després de rebre una millora substancial de prestacions en la versió 2019, les CRF450R i CRF450RX 2020 es beneficien de la incorporació del Control de Parell Motor Seleccionable Honda (HSTC). Aquest sistema, que treballa de forma conjunta amb el Launch Control HRC i una ECU revisada, permet que el motor entregui la seva força de forma més manejable a la roda posterior: així pot evitar que es perdi tracció i augmentar el seu rendiment.

A grans trets, el sistema controla el motor de tal manera que encara que el tacte del gas del conductor no canvii, quan detecta que es troba en unes condicions de treball del motor determinades, el sistema regula el gas que s'ha d'entregar per tenir un control òptim de la força que el motor desenvolupa. 

Com les seves germanes de 250cc, les CRF450R i CRF450RX es beneficien de noves pastilles de fre, desenvolupades per millorar la durabilitat i el rendiment, i d'unes suspensions, davantera i posterior, revisades per augmentar l'amortiment a baixa velocitat en frenades i acceleracions fortes. Els gràfics renovats es mantenen en línia amb els gràfics actualitzats de la CRF250R.


Les CRF450L, CRF250L i CRF250 Ral·li reben nous dissenys

La CRF450L, d'ús mixt i homologada per circular també per carretera, presentada l'any passat i equipada amb el mateix bastidor i motor que la CRF450R de motocròs, rep els mateixos gràfics actualitzats que la CRF250R i la CRF450R; la CRF250L i la CRF250 RALLY estan ara disponibles en un nou i 'discret' disseny de color negre.


 

 

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Suzuki Ignis 2020 GLX Mild Hybrid
Suzuki Ignis 2020 GLX Mild Hybrid | Ferran Rosàs
Actualitzat i hibridat, el Suzuki Ignis 2020 es presenta com a alternativa als utilitaris del segment A, però amb aptituds per fer front als SUV petits.
Seat Tarraco FR. Més dinàmic i exclusiu
Seat Tarraco FR. Més dinàmic i exclusiu | SEAT
Aporta detalls estètics de tarannà més esportiu i una suspensió específica que millora el seu comportament
Carregant un MINI Countryman PHEV
Carregant un MINI Countryman PHEV | F.Boada
Només a l'agost, les matriculacions d'aquest tipus d'automòbils van créixer un 115,6% respecte el mateix mes de l'any anterior. No obstant, un tema principal és l'autonomia que ofereixen; per això, aquí deixem una petita guia sobre com exprimir l'autonomia del vostre vehicle elèctric al màxim.
Inspirat en el passat i mirant cap al futur
Inspirat en el passat i mirant cap al futur | Nissan
Amb un disseny NeoRetro inspirat en els seus antecessors, 240 Z i 300ZX, i propulsat per un V6 BiTurbo, la llegenda Z continua amb el Z Proto.
Suzuki Ignis 2020 GLX Mild Hybrid
Suzuki Ignis 2020 GLX Mild Hybrid | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs | 1 comentari
Actualitzat i hibridat, el Suzuki Ignis 2020 es presenta com a alternativa als utilitaris del segment A, però amb aptituds per fer front als SUV petits.
BMW 318d tot un clàssic de les nostres carreteres i un valor segur
BMW 318d tot un clàssic de les nostres carreteres i un valor segur | F.Boada
Ferran Boada
No fa pas tants anys, una berlina dièsel de 150 CV, com aquest BMW 318d, era un dels cotxes més desitjats del mercat
El Seat León s'actualitza per mantenir el lideratge al seu segment
El Seat León s'actualitza per mantenir el lideratge al seu segment | F.Boada
Ferran Boada
No hi ha cap dubte que el nou León tornarà a ser un èxit de vendes. No era fàcil millorar la versió anterior i SEAT ho ha aconseguit