Notícies Motos

Les motos de la gamma off-road 2020 d'Honda, al descobert

La marca anuncia importants novetats en les CRF25OR i RX i en les CRF45OR i RX, com la incorporació del HSTC

Les noves CRF25O RALLY i la CRF25OL incorporen un nou color negre, que se suma a la versió vermella Extreme

| 14/05/2019 a les 07:15h
Arxivat a: Noticies Motor, Off-Road, Honda, Novetats Motos
La CRF450R rep millores a la vegada que algunes de les seves característiques passen a la CRF250R
La CRF450R rep millores a la vegada que algunes de les seves característiques passen a la CRF250R | Honda
Honda ja ha anunciat al complet la gamma off-road i mixta prevista per al 2020, on destaquen les novetats que incorpora la CRF25OR, que rep millores heretades de la CRF45OR, model insígnia de la gamma, mentre que aquesta ara incorporarà la tecnologia de control de parell motor Honda (HSTC). Per altra banda, les CRF45OL, CRF25OL i CRF25O RALLY rebran actualitzacions de rendiment menors i es centraran en els nous acabats visuals.

Millores tècniques en la CRF250R gràcies a compartir tecnologies amb la CRF450R

En línia amb la CRF45OR, el model CRF25OR 2020 (i el derivat CRF250RX) es beneficien de millores de comportament i de motor, reforçant tant les seves prestacions com la seva manejabilitat, a partir de millores heretades de l'altre model.

Els canvis en el motor li aporten un augment del 4% en la potència màxima, mentre que el parell màxim també s'incrementa en un 8%. Alhora, també es millora el parell a mig règim amb una culata i pistons actualitzats, a més de toveres d'admissió i escapament optimitzades per treure el màxim partit dels nous perfils de lleves. 
Completant les millores del motor, la CRF25OR rep nous mapes per al sistema d'injecció basats en l'experiència adquirida en la 450R, per ajustar el lliurament de potència depenent de la marxa seleccionada.

També s'ha revisat el canvi, ajustant les relacions per aprofitar al màxim l'augment de potència i gaudir d'uns canvis de marxa més suaus, i el pes del conjunt, per millorar l'estabilitat i el centre de gravetat del bastidor.

La CRF25OR també compta ara amb noves pastilles de fre darrere, desenvolupades per millorar la durabilitat i el rendiment i eliminant la necessitat d'utilitzar tapa de protecció del disc, i nous colors i acabats.


Les CRF450R i CRF450RX reben el control HSTC i es valen de les millores del model 2019

Després de rebre una millora substancial de prestacions en la versió 2019, les CRF450R i CRF450RX 2020 es beneficien de la incorporació del Control de Parell Motor Seleccionable Honda (HSTC). Aquest sistema, que treballa de forma conjunta amb el Launch Control HRC i una ECU revisada, permet que el motor entregui la seva força de forma més manejable a la roda posterior: així pot evitar que es perdi tracció i augmentar el seu rendiment.

A grans trets, el sistema controla el motor de tal manera que encara que el tacte del gas del conductor no canvii, quan detecta que es troba en unes condicions de treball del motor determinades, el sistema regula el gas que s'ha d'entregar per tenir un control òptim de la força que el motor desenvolupa. 

Com les seves germanes de 250cc, les CRF450R i CRF450RX es beneficien de noves pastilles de fre, desenvolupades per millorar la durabilitat i el rendiment, i d'unes suspensions, davantera i posterior, revisades per augmentar l'amortiment a baixa velocitat en frenades i acceleracions fortes. Els gràfics renovats es mantenen en línia amb els gràfics actualitzats de la CRF250R.


Les CRF450L, CRF250L i CRF250 Ral·li reben nous dissenys

La CRF450L, d'ús mixt i homologada per circular també per carretera, presentada l'any passat i equipada amb el mateix bastidor i motor que la CRF450R de motocròs, rep els mateixos gràfics actualitzats que la CRF250R i la CRF450R; la CRF250L i la CRF250 RALLY estan ara disponibles en un nou i 'discret' disseny de color negre.


 

 

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
F.Boada
Els més puristes i adeptes de la marca li podran posar moltes pegues, pero no podràn pas dir que no és un concepte equilibrat i de funcionament impecable.
Hyundai i30 2021
Hyundai i30 2021 | Hyundai
L'acabat N Line, inspirat en la competició, està disponible per primera vegada en el nou i30 Wagon.
Audi SQ2
Audi SQ2 | Audi
El nou SQ2 arriba amb 300 Cv, tracció Quattro i carregat de tecnologia
Imatge il·lustrativa
F.Boada
Els més puristes i adeptes de la marca li podran posar moltes pegues, pero no podràn pas dir que no és un concepte equilibrat i de funcionament impecable.
Peugeot e-2008 GT
Peugeot e-2008 GT | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
Del país on va néixer el motor de combustió ens arriba una de les millors opcions dins el mercat dels elèctrics. Autonomia de 322 quilòmetres i 136 cavalls de potència en una carrosseria SUV.
Ford Focus ST Line X
Ford Focus ST Line X | Marc Calvo
Marc Calvo
Ford actualitza el nou Focus amb motors EcoBoost micro-híbridats amb uns consums excepcionals